Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

🔒
Doe eens normaal

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 10 May 2010, 22:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Stelletje internet gangsters hier. Beetje lachen om andermans pics terwijl de helft van jullie nog 10x meer autistisch is .

Graag zou ik IRL pics willen zien van iedereen die een dagelijks wtf topic maakte . En ook een pic van Paultje91 ofzo zodat iedereen hem ook even uit kan lachen .

Voor de rest geldt: doe eens normaal en doe niet tof als je zelf waarschijnlijk een kneus bent .

Saven
admin
Geplaatst op: 10 May 2010, 22:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ts begint

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 10 May 2010, 22:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik doe niet tof over andermans fotos?

[Laatst bewerkt door Sharp op maandag 10 mei 2010, om 22:45]
Stfn
1th
Geplaatst op: 10 May 2010, 22:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik doe niet tof om de foto, ik lees de teksten en alleen het feit van kindertent zegt al genoeg.

[Laatst bewerkt door Stfn op maandag 10 mei 2010, om 22:46]
Paultje91
Sneu he...?
Geplaatst op: 10 May 2010, 22:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Stelletje internet gangsters hier. Beetje lachen om andermans pics terwijl de helft van jullie nog 10x meer autistisch is .

Graag zou ik IRL pics willen zien van iedereen die een dagelijks wtf topic maakte . En ook een pic van Paultje91 ofzo zodat iedereen hem ook even uit kan lachen .

Voor de rest geldt: doe eens normaal en doe niet tof als je zelf waarschijnlijk een kneus bent .

Omg autist, het ging niet over zijn foto's jij knuppel er staat toch ook nergens het woord foto ofzo? Behalve in jouw posts.

LOL Edit: ik snap waarom jullie het denken. Iemand heeft de titel aangepast en er het woord "Foto's" in gezet het topic heette oorspronkelijk "Artofdead"

Naja /care waar gaat dit over

[Laatst bewerkt door Paultje91 op maandag 10 mei 2010, om 22:52]
Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 10 May 2010, 22:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Knuppel en autist in dezelfde zin gebruiken is een oxymoron voor meneer paul . Het feit dat je uberhaupt zo'n topic maakt zegt al genoeg over je niveau. Verder heb ik geen zin hier een flame/discussie topic van te maken dus behave anders ban

LOL.
Kan je wel hypocriet proberen te zeggen dat Saven die topictitel aanpaste maar dat slaat natuurlijk nergens op, dat weten wij allebei.

Re: Foto's Artofdead

Als je alleen al kijkt naar die replies vlák nadat het topic is gemaakt.

[Laatst bewerkt door Sharp op maandag 10 mei 2010, om 22:54]
Paultje91
Sneu he...?
Geplaatst op: 10 May 2010, 22:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Knuppel en autist in dezelfde zin gebruiken is een oxymoron voor meneer paul . Het feit dat je uberhaupt zo'n topic maakt zegt al genoeg over je niveau. Verder heb ik geen zin hier een flame/discussie topic van te maken dus behave anders ban

Haha, kinderachtig 'Wat je zegt ben je zelf' en dat jij dit topic maakt zegt anders ook iets over jouw niveau. Het ging niet om de foto's jij autist, je kunt niet eens lezen dus jouw niveau zal wel beduidend lager zijn dan die van mij. En ja doe maar ban omdat we een discussie hebben zeker

@ Titel:
Hij reageert ook 2 min later sukkel en als eerste, nadat hij de titel had aangepast. Als je logisch nadenkt dan begrijp je dat wel.

Doe maar locken zo dit topic tenzij meneer Sharp graag in discussie wilt...

[Laatst bewerkt door Paultje91 op maandag 10 mei 2010, om 22:56]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 10 May 2010, 22:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Als het niet om de foto gaat, dan heb je nog wat uit te leggen over de titel.

Paultje91
Sneu he...?
Geplaatst op: 10 May 2010, 23:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

Als het niet om de foto gaat, dan heb je nog wat uit te leggen over de titel.

Het punt is dat ik de titel 'Artofdead' was. Ik had niet eens gezien dat hij foto's had, ben niet eens naar die URL gesurfd.

Iemand (Saven?) heeft de titel aangepast. Waarschijnlijk Saven, aangezien hij daarna heeft geregistreerd.

Ik snap jullie gedachtegang wel, maar zijn foto's boeien mij helemaal niet. Bovendien stonden die al op internet dacht ik. Mij boeit het niet hoe je er uit ziet.

Saven
admin
Geplaatst op: 10 May 2010, 23:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

boeie hou het eens rustig mensen anders moet ik topic locken en %%%%%%% geven

btw, ik heb geen titels aangepast?

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 10 May 2010, 23:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paultje91 schreef:

Ik snap jullie gedachtegang wel, maar zijn foto's boeien mij helemaal niet. Bovendien stonden die al op internet dacht ik. Mij boeit het niet hoe je er uit ziet.

Beetje GeenStijl mentaliteit is dat hé . "Het staat al op internet, we linken alleen maar door". Gewoon het feit dat je zo'n topic opent over iemand vind/vond ik een beetje royal sadness.

En daarbij komt dat niemand je titel changede .

Stfn
1th
Geplaatst op: 10 May 2010, 23:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kon dit niet via de pm dames?

Saven
admin
Geplaatst op: 10 May 2010, 23:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Stfn schreef:

Kon dit niet via de pm dames?

idd [lock]

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login