Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Examens 2011

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 18 May 2010, 09:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Doe anders ook ff de planning voor vwo erbij.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 18 May 2010, 10:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

Doe anders ook ff de planning voor vwo erbij.

Added in OP.

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 18 May 2010, 13:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

LOL. Net Nederlands gehad dus, tekst met vragen ging wel redelijk (ook al het een en ander nagekeken) maar ik vond die samenvatting echt kanker debiel .

Iemand die deze gedachte met mij deelt?

Serieus elke Havo'er zegt dat hij de samenvatting het kutst vond (die ik ken dan), lol

PS: Wiskunde A + B? Ik wist niet eens dat het mogelijk was, gelukkig heb ik alleen A.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 18 May 2010, 13:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]

vwo nog eens doen na je havo is best wel onzin en tijdverspilling


Dat zeggen opvallend veel mensen die niet rechtstreeks na de middelbare school de mogelijkheid hebben om naar de universiteit te gaan.

Havo heb je geen keuze, je moet wel HBO of lager gaan doen. Op het Vwo heb je die keuze wel.

Saven
admin
Geplaatst op: 18 May 2010, 14:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Dat zeggen opvallend veel mensen die niet rechtstreeks na de middelbare school de mogelijkheid hebben om naar de universiteit te gaan.

Havo heb je geen keuze, je moet wel HBO of lager gaan doen. Op het Vwo heb je die keuze wel.


Het gaat over mensen die ná de HAVO nog het VWO willen doen, niet over mensen die al op het VWO zitten, dus wees maar niet bang je hoeft je niet aangevallen te voelen

Melvin
Geplaatst op: 18 May 2010, 16:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

/Me hoeft pas volgend jaar

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 18 May 2010, 17:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Dat zeggen opvallend veel mensen die niet rechtstreeks na de middelbare school de mogelijkheid hebben om naar de universiteit te gaan.

Havo heb je geen keuze, je moet wel HBO of lager gaan doen. Op het Vwo heb je die keuze wel.


Ik was gewoon te lui om een extra vreemde taal te kiezen, en besloot havo te gaan doen. Nu zie ik echter het licht en wil ik graag vwo doen. Omdat ik op de basisschool een klas oversloeg en nog nooit een jaar gedoubleerd heb maakt dat leeftijd-technisch gezien niet zoveel uit .
Bart schreef:

[...]

Serieus elke Havo'er zegt dat hij de samenvatting het kutst vond (die ik ken dan), lol

PS: Wiskunde A + B? Ik wist niet eens dat het mogelijk was, gelukkig heb ik alleen A.


Nee niet tegelijk captain obvious Gewoon wiskunde A EN B, had inderdaad & moeten doen i.p.v. +
Saven schreef:

[...]
Het gaat over mensen die ná de HAVO nog het VWO willen doen, niet over mensen die al op het VWO zitten, dus wees maar niet bang je hoeft je niet aangevallen te voelen

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 18 May 2010, 18:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

[url]http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/20194[/url]

En 't schijnt ook dat Wiskunde van HAVO misschien is gejat Kben benieuwd of jullie 't opnieuw moeten gaan maken

[Laatst bewerkt door Badeendje op dinsdag 18 mei 2010, om 18:07]
Jaapje
Geplaatst op: 18 May 2010, 18:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

[url]http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/20194[/url]

En 't schijnt ook dat Wiskunde van HAVO misschien is gejat Kben benieuwd of jullie 't opnieuw moeten gaan maken

welke wiskunde?

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 18 May 2010, 22:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bart schreef:

PS: Wiskunde A + B? Ik wist niet eens dat het mogelijk was, gelukkig heb ik alleen A.

Wiskunde B + D is hier wel mogelijk (heb ik namelijk), A + B volgens mij niet .
Badeendje schreef:

[url]http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/20194[/url]

En 't schijnt ook dat Wiskunde van HAVO misschien is gejat Kben benieuwd of jullie 't opnieuw moeten gaan maken


"bijvoorbeeld dat het bestaat uit 46 vragen verdeeld over 5 opgaven.", wouw dat zal écht veel helpen, not , verder wel geinig dat het gelukt is.

[Laatst bewerkt door sandr op dinsdag 18 mei 2010, om 22:03]
Saven
admin
Geplaatst op: 18 May 2010, 22:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

wiskunde D ? the fuck?

edit: nevermind, nieuwe 2e fase dus ofzo

Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 18 May 2010, 22:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

heb ze over 4 jaar

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 18 May 2010, 22:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Wiskunde B + D is hier wel mogelijk (heb ik namelijk), A + B volgens mij niet .
[...]
"bijvoorbeeld dat het bestaat uit 46 vragen verdeeld over 5 opgaven.", wouw dat zal écht veel helpen, not , verder wel geinig dat het gelukt is.

A + B kan idd niet, als je E&M profiel neemt op havo kan je alleen maar wiskunde A kiezen . Met natuur profiel kan je A, B, of B + D afhankelijk van je keuzevakken etc.

Vwo heeft ook nog wiskunde C ofzo maar dat weet ik niet precies.

Basjee
Octo
Geplaatst op: 18 May 2010, 23:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb ongeveer 50 punten voor wiskunde A. Kunnen er 40 zijn, maar ook 60. Schijtexamens, tijdverspilling

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 18 May 2010, 23:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lol ik vind het wel chill lekker om 12 uur me bed uit, geen fuck doen en gewoon heel ff focussen op een toets die niet eens zo erg moeilijk is

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 19 May 2010, 14:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

wiskunde D ? the fuck?

edit: nevermind, nieuwe 2e fase dus ofzo


Allemaal nieuw, ipv A1, A12, B1 en B12 heb je nu A, B, C en D (C is makkelijk, dan komt A, dan B en dan D, logisch he? )

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 19 May 2010, 15:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

[...]

welke wiskunde?


Dat weet ik ff niet, sorry

Saven
admin
Geplaatst op: 20 May 2010, 00:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sticky zit er nog gewoon hoor

Tijn
;-D
Geplaatst op: 20 May 2010, 11:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

[...]

welke wiskunde?

Wiskunde B. Ze hadden niet de examens maar een soort van puntennormeringsblad gedownload via een leraar-account ofzo
Stonden verder geen antwoorden op, alleen hoeveel punten je per vraag kon krijgen. Dus het hoeft niet opnieuw gemaakt te worden, hier heb je helemaal geen voordeel mee xD

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 20 May 2010, 16:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tijn schreef:

[...]

Wiskunde B. Ze hadden niet de examens maar een soort van puntennormeringsblad gedownload via een leraar-account ofzo
Stonden verder geen antwoorden op, alleen hoeveel punten je per vraag kon krijgen. Dus het hoeft niet opnieuw gemaakt te worden, hier heb je helemaal geen voordeel mee xD


Je weet dan wel op welke vraag je extra moet letten.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 20 May 2010, 17:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tijn schreef:

[...]

Wiskunde B. Ze hadden niet de examens maar een soort van puntennormeringsblad gedownload via een leraar-account ofzo
Stonden verder geen antwoorden op, alleen hoeveel punten je per vraag kon krijgen. Dus het hoeft niet opnieuw gemaakt te worden, hier heb je helemaal geen voordeel mee xD


Ik gok zoiets? Heb je inderdaad geen drol aan . Verder zien de leraren het eindexamen ook pas voor het eerst als jij het voor je neus krijgt, en de antwoorden krijgen ze pas nadat het is afgelopen, dus zelfs als je je voor kunt doen als leraar heb je er niks aan.
Wouter schreef:

[...]
Je weet dan wel op welke vraag je extra moet letten.

Dat sowieso niet want het aantal punten staat bij elke vraag er al voor.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 20 May 2010, 18:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wouter schreef:

[...]
Je weet dan wel op welke vraag je extra moet letten.

Wat sander zegt dus.

En die tabel kan je helemaal niet van te voren hebben aangezien de n-term nog bepaald moet worden.

[Laatst bewerkt door Sharp op donderdag 20 mei 2010, om 18:05]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 20 May 2010, 18:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

[...]
Wat sander zegt dus.

En die tabel kan je helemaal niet van te voren hebben aangezien de n-term nog bepaald moet worden.


Je hebt wel tabellen zonder n-term, snap alleen niet echt wat leraren hier nu mee moeten, deze staan trouwens ook pas na het examen op internet.

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 20 May 2010, 19:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Ik gok zoiets? Heb je inderdaad geen drol aan . Verder zien de leraren het eindexamen ook pas voor het eerst als jij het voor je neus krijgt, en de antwoorden krijgen ze pas nadat het is afgelopen, dus zelfs als je je voor kunt doen als leraar heb je er niks aan.
[...]
Dat sowieso niet want het aantal punten staat bij elke vraag er al voor.

Oh, nvm.

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 20 May 2010, 19:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bah examens, over twee jaar is 't pas mijn beurt gelukkig

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login