Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

1 woord voor elke bezoeker

Ijsthee
Ik space!
Geplaatst op: 02 Feb 2007, 23:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten, maar er kwam een zure, grote stinkende lucht uit de bilgatendrager: Dat vond de huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer en schoot 30 kippen door hun über-dikke nek en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde Saven's plezier kapot maken. Saven schoot met w ater op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging het plezier verpesten. Toen zag hij z'n kleine zusje lopen op de stoep, er liep ook een kinder-verkrachter genaamd Pim Fortuyn. Saven's site is lelijk en dom, dus hij ging slapen en toen doodde ik hem. Maar die Saven stinkt uit zijn fiets die erg kon roesten als een auto die stonk en moest toen naar een inrichting met de auto lopen, waarbij zijn huisje in brand vloog door vogels die erg stonken. Nu gaat Osama bin Saven een ongelofelijk vieze scheet in zijn toilet uitkotsen, desalniettemin zijn bacteriën. Die MSN 8.2 is nog niet uit doordat ik niet naar een schoolonderzoek moest en ik ben afgekeurd omdat ik een hele grote soa heb in me paashaasschaamhaarverzamelaarapparaat, dat goed pijn doet vanwege de fiets die in haar kutje zat met Suma's dikke puist op zijn voet die lief in zijn vis aan het neuke was, is dit deaud gegaan doordat Gerwin zijn piem0l in Sanne's buik neukte omdat Badeentje kwaakend zat te feesten en Vista zuigt harder dan windows 3.11. Daarom ging ik lekker naar MAC maar te duur, dus was het jammer. Er kwam een vrachtwagen aan die reed veelste sloom op pindakaas en toen slipte de vrachtwagen waardoor ik mijn leven beindigde en zelfmoord pleegde. Vervolgens ging ik naar het begrafenis-voor-gehandicapten-centrum om een bom te plaatsen en moest ik kwijlend worden geneukt door een juicy gehandicapte hond. 21-07-2007 is mijn begravenisdatum, denk ik. Daarom ga !kkUh poepen. Op = Leeg, dus da-is-kut zei meneer aardappel ik ben aardappel nog lang niet vergeten en kontvingerde

[Laatst bewerkt door Ijsthee op vrijdag 2 februari 2007, om 23:50]
BlackWhizz
Je moeder
Geplaatst op: 03 Feb 2007, 00:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten, maar er kwam een zure, grote stinkende lucht uit de bilgatendrager: Dat vond de huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer en schoot 30 kippen door hun über-dikke nek en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde Saven's plezier kapot maken. Saven schoot met w ater op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging het plezier verpesten. Toen zag hij z'n kleine zusje lopen op de stoep, er liep ook een kinder-verkrachter genaamd Pim Fortuyn. Saven's site is lelijk en dom, dus hij ging slapen en toen doodde ik hem. Maar die Saven stinkt uit zijn fiets die erg kon roesten als een auto die stonk en moest toen naar een inrichting met de auto lopen, waarbij zijn huisje in brand vloog door vogels die erg stonken. Nu gaat Osama bin Saven een ongelofelijk vieze scheet in zijn toilet uitkotsen, desalniettemin zijn bacteriën. Die MSN 8.2 is nog niet uit doordat ik niet naar een schoolonderzoek moest en ik ben afgekeurd omdat ik een hele grote soa heb in me paashaasschaamhaarverzamelaarapparaat, dat goed pijn doet vanwege de fiets die in haar kutje zat met Suma's dikke puist op zijn voet die lief in zijn vis aan het neuke was, is dit deaud gegaan doordat Gerwin zijn piem0l in Sanne's buik neukte omdat Badeentje kwaakend zat te feesten en Vista zuigt harder dan windows 3.11. Daarom ging ik lekker naar MAC maar te duur, dus was het jammer. Er kwam een vrachtwagen aan die reed veelste sloom op pindakaas en toen slipte de vrachtwagen waardoor ik mijn leven beindigde en zelfmoord pleegde. Vervolgens ging ik naar het begrafenis-voor-gehandicapten-centrum om een bom te plaatsen en moest ik kwijlend worden geneukt door een juicy gehandicapte hond. 21-07-2007 is mijn begravenisdatum, denk ik. Daarom ga !kkUh poepen. Op = Leeg, dus da-is-kut zei meneer aardappel ik ben aardappel nog lang niet vergeten en kontvingerde ijsthee

Ijsthee
Ik space!
Geplaatst op: 03 Feb 2007, 04:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten, maar er kwam een zure, grote stinkende lucht uit de bilgatendrager: Dat vond de huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer en schoot 30 kippen door hun über-dikke nek en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde Saven's plezier kapot maken. Saven schoot met w ater op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging het plezier verpesten. Toen zag hij z'n kleine zusje lopen op de stoep, er liep ook een kinder-verkrachter genaamd Pim Fortuyn. Saven's site is lelijk en dom, dus hij ging slapen en toen doodde ik hem. Maar die Saven stinkt uit zijn fiets die erg kon roesten als een auto die stonk en moest toen naar een inrichting met de auto lopen, waarbij zijn huisje in brand vloog door vogels die erg stonken. Nu gaat Osama bin Saven een ongelofelijk vieze scheet in zijn toilet uitkotsen, desalniettemin zijn bacteriën. Die MSN 8.2 is nog niet uit doordat ik niet naar een schoolonderzoek moest en ik ben afgekeurd omdat ik een hele grote soa heb in me paashaasschaamhaarverzamelaarapparaat, dat goed pijn doet vanwege de fiets die in haar kutje zat met Suma's dikke puist op zijn voet die lief in zijn vis aan het neuke was, is dit deaud gegaan doordat Gerwin zijn piem0l in Sanne's buik neukte omdat Badeentje kwaakend zat te feesten en Vista zuigt harder dan windows 3.11. Daarom ging ik lekker naar MAC maar te duur, dus was het jammer. Er kwam een vrachtwagen aan die reed veelste sloom op pindakaas en toen slipte de vrachtwagen waardoor ik mijn leven beindigde en zelfmoord pleegde. Vervolgens ging ik naar het begrafenis-voor-gehandicapten-centrum om een bom te plaatsen en moest ik kwijlend worden geneukt door een juicy gehandicapte hond. 21-07-2007 is mijn begravenisdatum, denk ik. Daarom ga !kkUh poepen. Op = Leeg, dus da-is-kut zei meneer aardappel ik ben aardappel nog lang niet vergeten en kontvingerde ijsthee van-de-c1000.

[Laatst bewerkt door Ijsthee op zaterdag 3 februari 2007, om 04:26]
Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 03 Feb 2007, 10:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten, maar er kwam een zure, grote stinkende lucht uit de bilgatendrager: Dat vond de huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer en schoot 30 kippen door hun über-dikke nek en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde Saven's plezier kapot maken. Saven schoot met w ater op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging het plezier verpesten. Toen zag hij z'n kleine zusje lopen op de stoep, er liep ook een kinder-verkrachter genaamd Pim Fortuyn. Saven's site is lelijk en dom, dus hij ging slapen en toen doodde ik hem. Maar die Saven stinkt uit zijn fiets die erg kon roesten als een auto die stonk en moest toen naar een inrichting met de auto lopen, waarbij zijn huisje in brand vloog door vogels die erg stonken. Nu gaat Osama bin Saven een ongelofelijk vieze scheet in zijn toilet uitkotsen, desalniettemin zijn bacteriën. Die MSN 8.2 is nog niet uit doordat ik niet naar een schoolonderzoek moest en ik ben afgekeurd omdat ik een hele grote soa heb in me paashaasschaamhaarverzamelaarapparaat, dat goed pijn doet vanwege de fiets die in haar kutje zat met Suma's dikke puist op zijn voet die lief in zijn vis aan het neuke was, is dit deaud gegaan doordat Gerwin zijn piem0l in Sanne's buik neukte omdat Badeentje kwaakend zat te feesten en Vista zuigt harder dan windows 3.11. Daarom ging ik lekker naar MAC maar te duur, dus was het jammer. Er kwam een vrachtwagen aan die reed veelste sloom op pindakaas en toen slipte de vrachtwagen waardoor ik mijn leven beindigde en zelfmoord pleegde. Vervolgens ging ik naar het begrafenis-voor-gehandicapten-centrum om een bom te plaatsen en moest ik kwijlend worden geneukt door een juicy gehandicapte hond. 21-07-2007 is mijn begravenisdatum, denk ik. Daarom ga !kkUh poepen. Op = Leeg, dus da-is-kut zei meneer aardappel ik ben aardappel nog lang niet vergeten en kontvingerde ijsthee van-de-c1000 ook

HyperTesia
Webdeveloper
Geplaatst op: 03 Feb 2007, 10:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten, maar er kwam een zure, grote stinkende lucht uit de bilgatendrager: Dat vond de huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer en schoot 30 kippen door hun über-dikke nek en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde Saven's plezier kapot maken. Saven schoot met w ater op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging het plezier verpesten. Toen zag hij z'n kleine zusje lopen op de stoep, er liep ook een kinder-verkrachter genaamd Pim Fortuyn. Saven's site is lelijk en dom, dus hij ging slapen en toen doodde ik hem. Maar die Saven stinkt uit zijn fiets die erg kon roesten als een auto die stonk en moest toen naar een inrichting met de auto lopen, waarbij zijn huisje in brand vloog door vogels die erg stonken. Nu gaat Osama bin Saven een ongelofelijk vieze scheet in zijn toilet uitkotsen, desalniettemin zijn bacteriën. Die MSN 8.2 is nog niet uit doordat ik niet naar een schoolonderzoek moest en ik ben afgekeurd omdat ik een hele grote soa heb in me paashaasschaamhaarverzamelaarapparaat, dat goed pijn doet vanwege de fiets die in haar kutje zat met Suma's dikke puist op zijn voet die lief in zijn vis aan het neuke was, is dit deaud gegaan doordat Gerwin zijn piem0l in Sanne's buik neukte omdat Badeentje kwaakend zat te feesten en Vista zuigt harder dan windows 3.11. Daarom ging ik lekker naar MAC maar te duur, dus was het jammer. Er kwam een vrachtwagen aan die reed veelste sloom op pindakaas en toen slipte de vrachtwagen waardoor ik mijn leven beindigde en zelfmoord pleegde. Vervolgens ging ik naar het begrafenis-voor-gehandicapten-centrum om een bom te plaatsen en moest ik kwijlend worden geneukt door een juicy gehandicapte hond. 21-07-2007 is mijn begravenisdatum, denk ik. Daarom ga !kkUh poepen. Op = Leeg, dus da-is-kut zei meneer aardappel ik ben aardappel nog lang niet vergeten en kontvingerde ijsthee van-de-c1000 ook niet

AfcAjax
Geplaatst op: 03 Feb 2007, 10:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten, maar er kwam een zure, grote stinkende lucht uit de bilgatendrager: Dat vond de huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer en schoot 30 kippen door hun über-dikke nek en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde Saven's plezier kapot maken. Saven schoot met w ater op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging het plezier verpesten. Toen zag hij z'n kleine zusje lopen op de stoep, er liep ook een kinder-verkrachter genaamd Pim Fortuyn. Saven's site is lelijk en dom, dus hij ging slapen en toen doodde ik hem. Maar die Saven stinkt uit zijn fiets die erg kon roesten als een auto die stonk en moest toen naar een inrichting met de auto lopen, waarbij zijn huisje in brand vloog door vogels die erg stonken. Nu gaat Osama bin Saven een ongelofelijk vieze scheet in zijn toilet uitkotsen, desalniettemin zijn bacteriën. Die MSN 8.2 is nog niet uit doordat ik niet naar een schoolonderzoek moest en ik ben afgekeurd omdat ik een hele grote soa heb in me paashaasschaamhaarverzamelaarapparaat, dat goed pijn doet vanwege de fiets die in haar kutje zat met Suma's dikke puist op zijn voet die lief in zijn vis aan het neuke was, is dit deaud gegaan doordat Gerwin zijn piem0l in Sanne's buik neukte omdat Badeentje kwaakend zat te feesten en Vista zuigt harder dan windows 3.11. Daarom ging ik lekker naar MAC maar te duur, dus was het jammer. Er kwam een vrachtwagen aan die reed veelste sloom op pindakaas en toen slipte de vrachtwagen waardoor ik mijn leven beindigde en zelfmoord pleegde. Vervolgens ging ik naar het begrafenis-voor-gehandicapten-centrum om een bom te plaatsen en moest ik kwijlend worden geneukt door een juicy gehandicapte hond. 21-07-2007 is mijn begravenisdatum, denk ik. Daarom ga !kkUh poepen. Op = Leeg, dus da-is-kut zei meneer aardappel ik ben aardappel nog lang niet vergeten en kontvingerde ijsthee van-de-c1000 ook niet of

Ijsthee
Ik space!
Geplaatst op: 03 Feb 2007, 12:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Om het bericht niet langer dan 2000 tekens te maken ff een stuk er af

Er kwam een vrachtwagen aan die reed veelste sloom op pindakaas en toen slipte de vrachtwagen waardoor ik mijn leven beindigde en zelfmoord pleegde. Vervolgens ging ik naar het begrafenis-voor-gehandicapten-centrum om een bom te plaatsen en moest ik kwijlend worden geneukt door een juicy gehandicapte hond. 21-07-2007 is mijn begravenisdatum, denk ik. Daarom ga !kkUh poepen. Op = Leeg, dus da-is-kut zei meneer aardappel ik ben aardappel nog lang niet vergeten en kontvingerde ijsthee van-de-c1000 ook niet of moest

Rinaldo
Geplaatst op: 03 Feb 2007, 12:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Om het bericht niet langer dan 2000 tekens te maken ff een stuk er af

Er kwam een vrachtwagen aan die reed veelste sloom op pindakaas en toen slipte de vrachtwagen waardoor ik mijn leven beindigde en zelfmoord pleegde. Vervolgens ging ik naar het begrafenis-voor-gehandicapten-centrum om een bom te plaatsen en moest ik kwijlend worden geneukt door een juicy gehandicapte hond. 21-07-2007 is mijn begravenisdatum, denk ik. Daarom ga !kkUh poepen. Op = Leeg, dus da-is-kut zei meneer aardappel ik ben aardappel nog lang niet vergeten en kontvingerde ijsthee van-de-c1000 ook niet of moest ik

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 03 Feb 2007, 13:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Er kwam een vrachtwagen aan die reed veelste sloom op pindakaas en toen slipte de vrachtwagen waardoor ik mijn leven beindigde en zelfmoord pleegde. Vervolgens ging ik naar het begrafenis-voor-gehandicapten-centrum om een bom te plaatsen en moest ik kwijlend worden geneukt door een juicy gehandicapte hond. 21-07-2007 is mijn begravenisdatum, denk ik. Daarom ga !kkUh poepen. Op = Leeg, dus da-is-kut zei meneer aardappel ik ben aardappel nog lang niet vergeten en kontvingerde ijsthee van-de-c1000 ook niet of moest ik gaan?

Lennard
?
Geplaatst op: 03 Feb 2007, 13:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten, maar er kwam een zure, grote stinkende lucht uit de bilgatendrager: Dat vond de huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer en schoot 30 kippen door hun über-dikke nek en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde Saven's plezier kapot maken. Saven schoot met w ater op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging het plezier verpesten. Toen zag hij z'n kleine zusje lopen op de stoep, er liep ook een kinder-verkrachter genaamd Pim Fortuyn. Saven's site is lelijk en dom, dus hij ging slapen en toen doodde ik hem. Maar die Saven stinkt uit zijn fiets die erg kon roesten als een auto die stonk en moest toen naar een inrichting met de auto lopen, waarbij zijn huisje in brand vloog door vogels die erg stonken. Nu gaat Osama bin Saven een ongelofelijk vieze scheet in zijn toilet uitkotsen, desalniettemin zijn bacteriën. Die MSN 8.2 is nog niet uit doordat ik niet naar een schoolonderzoek moest en ik ben afgekeurd omdat ik een hele grote soa heb in me paashaasschaamhaarverzamelaarapparaat, dat goed pijn doet vanwege de fiets die in haar kutje zat met Suma's dikke puist op zijn voet die lief in zijn vis aan het neuke was, is dit deaud gegaan doordat Gerwin zijn piem0l in Sanne's buik neukte omdat Badeentje kwaakend zat te feesten en Vista zuigt harder dan windows 3.11. Daarom ging ik lekker naar MAC maar te duur, dus was het jammer. Er kwam een vrachtwagen aan die reed veelste sloom op pindakaas en toen slipte de vrachtwagen waardoor ik mijn leven beindigde en zelfmoord pleegde. Vervolgens ging ik naar het begrafenis-voor-gehandicapten-centrum om een bom te plaatsen en moest ik kwijlend worden geneukt door een juicy gehandicapte hond. 21-07-2007 is mijn begravenisdatum, denk ik. Daarom ga !kkUh poepen. Op = Leeg, dus da-is-kut zei meneer aardappel ik ben aardappel nog lang niet vergeten en kontvingerde ijsthee van-de-c1000 ook niet of moest ik gaan? In

Stfn
1th
Geplaatst op: 07 Feb 2007, 22:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Je hebt een bericht ingevoerd langer dan 2000 tekens

_______________________________
Daarom ga !kkUh poepen. Op = Leeg, dus da-is-kut zei meneer aardappel ik ben aardappel nog lang niet vergeten en kontvingerde ijsthee van-de-c1000 ook niet of moest ik gaan? In het

Lennard
?
Geplaatst op: 08 Feb 2007, 07:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Klik dan op en zet daar je bericht neer.

Stfn
1th
Geplaatst op: 08 Feb 2007, 07:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lennard schreef:

Klik dan op [Afbeelding] en zet daar je bericht neer.

Ik heb een leuke scheet gelaten, maar er kwam een zure, grote stinkende lucht uit de bilgatendrager: Dat vond de huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer en schoot 30 kippen door hun über-dikke nek en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde Saven's plezier kapot maken. Saven schoot met w ater op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging het plezier verpesten. Toen zag hij z'n kleine zusje lopen op de stoep, er liep ook een kinder-verkrachter genaamd Pim Fortuyn. Saven's site is lelijk en dom, dus hij ging slapen en toen doodde ik hem. Maar die Saven stinkt uit zijn fiets die erg kon roesten als een auto die stonk en moest toen naar een inrichting met de auto lopen, waarbij zijn huisje in brand vloog door vogels die erg stonken. Nu gaat Osama bin Saven een ongelofelijk vieze scheet in zijn toilet uitkotsen, desalniettemin zijn bacteriën. Die MSN 8.2 is nog niet uit doordat ik niet naar een schoolonderzoek moest en ik ben afgekeurd omdat ik een hele grote soa heb in me paashaasschaamhaarverzamelaarapparaat, dat goed pijn doet vanwege de fiets die in haar kutje zat met Suma's dikke puist op zijn voet die lief in zijn vis aan het neuke was, is dit deaud gegaan doordat Gerwin zijn piem0l in Sanne's buik neukte omdat Badeentje kwaakend zat te feesten en Vista zuigt harder dan windows 3.11. Daarom ging ik lekker naar MAC maar te duur, dus was het jammer. Er kwam een vrachtwagen aan die reed veelste sloom op pindakaas en toen slipte de vrachtwagen waardoor ik mijn leven beindigde en zelfmoord pleegde. Vervolgens ging ik naar het begrafenis-voor-gehandicapten-centrum om een bom te plaatsen en moest ik kwijlend worden geneukt door een juicy gehandicapte hond. 21-07-2007 is mijn begravenisdatum, denk ik. Daarom ga !kkUh poepen. Op = Leeg, dus da-is-kut zei meneer aardappel ik ben aardappel nog lang niet vergeten en kontvingerde ijsthee van-de-c1000 ook niet of moest ik gaan? In het

Painmaker
AKA God
Geplaatst op: 08 Feb 2007, 07:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

LMFAO! HIJ KAN NIET LANGER MEER! Dan maar zo:

In het toilet.

Ijsthee
Ik space!
Geplaatst op: 08 Feb 2007, 15:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Remy schreef:

LMFAO! HIJ KAN NIET LANGER MEER! Dan maar zo:

In het toilet.


Klik eens op reageren

Ik heb een leuke scheet gelaten, maar er kwam een zure, grote stinkende lucht uit de bilgatendrager: Dat vond de huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer en schoot 30 kippen door hun über-dikke nek en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde Saven's plezier kapot maken. Saven schoot met w ater op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging het plezier verpesten. Toen zag hij z'n kleine zusje lopen op de stoep, er liep ook een kinder-verkrachter genaamd Pim Fortuyn. Saven's site is lelijk en dom, dus hij ging slapen en toen doodde ik hem. Maar die Saven stinkt uit zijn fiets die erg kon roesten als een auto die stonk en moest toen naar een inrichting met de auto lopen, waarbij zijn huisje in brand vloog door vogels die erg stonken. Nu gaat Osama bin Saven een ongelofelijk vieze scheet in zijn toilet uitkotsen, desalniettemin zijn bacteriën. Die MSN 8.2 is nog niet uit doordat ik niet naar een schoolonderzoek moest en ik ben afgekeurd omdat ik een hele grote soa heb in me paashaasschaamhaarverzamelaarapparaat, dat goed pijn doet vanwege de fiets die in haar kutje zat met Suma's dikke puist op zijn voet die lief in zijn vis aan het neuke was, is dit deaud gegaan doordat Gerwin zijn piem0l in Sanne's buik neukte omdat Badeentje kwaakend zat te feesten en Vista zuigt harder dan windows 3.11. Daarom ging ik lekker naar MAC maar te duur, dus was het jammer. Er kwam een vrachtwagen aan die reed veelste sloom op pindakaas en toen slipte de vrachtwagen waardoor ik mijn leven beindigde en zelfmoord pleegde. Vervolgens ging ik naar het begrafenis-voor-gehandicapten-centrum om een bom te plaatsen en moest ik kwijlend worden geneukt door een juicy gehandicapte hond. 21-07-2007 is mijn begravenisdatum, denk ik. Daarom ga !kkUh poepen. Op = Leeg, dus da-is-kut zei meneer aardappel ik ben aardappel nog lang niet vergeten en kontvingerde ijsthee van-de-c1000 ook niet of moest ik gaan? In het toilet. Stonk

[Laatst bewerkt door Ijsthee op donderdag 8 februari 2007, om 15:42]
Rinaldo
Geplaatst op: 08 Feb 2007, 15:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten, maar er kwam een zure, grote stinkende lucht uit de bilgatendrager: Dat vond de huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer en schoot 30 kippen door hun über-dikke nek en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde Saven's plezier kapot maken. Saven schoot met w ater op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging het plezier verpesten. Toen zag hij z'n kleine zusje lopen op de stoep, er liep ook een kinder-verkrachter genaamd Pim Fortuyn. Saven's site is lelijk en dom, dus hij ging slapen en toen doodde ik hem. Maar die Saven stinkt uit zijn fiets die erg kon roesten als een auto die stonk en moest toen naar een inrichting met de auto lopen, waarbij zijn huisje in brand vloog door vogels die erg stonken. Nu gaat Osama bin Saven een ongelofelijk vieze scheet in zijn toilet uitkotsen, desalniettemin zijn bacteriën. Die MSN 8.2 is nog niet uit doordat ik niet naar een schoolonderzoek moest en ik ben afgekeurd omdat ik een hele grote soa heb in me paashaasschaamhaarverzamelaarapparaat, dat goed pijn doet vanwege de fiets die in haar kutje zat met Suma's dikke puist op zijn voet die lief in zijn vis aan het neuke was, is dit deaud gegaan doordat Gerwin zijn piem0l in Sanne's buik neukte omdat Badeentje kwaakend zat te feesten en Vista zuigt harder dan windows 3.11. Daarom ging ik lekker naar MAC maar te duur, dus was het jammer. Er kwam een vrachtwagen aan die reed veelste sloom op pindakaas en toen slipte de vrachtwagen waardoor ik mijn leven beindigde en zelfmoord pleegde. Vervolgens ging ik naar het begrafenis-voor-gehandicapten-centrum om een bom te plaatsen en moest ik kwijlend worden geneukt door een juicy gehandicapte hond. 21-07-2007 is mijn begravenisdatum, denk ik. Daarom ga !kkUh poepen. Op = Leeg, dus da-is-kut zei meneer aardappel ik ben aardappel nog lang niet vergeten en kontvingerde ijsthee van-de-c1000 ook niet of moest ik gaan? In het toilet. Stonk het

Lennard
?
Geplaatst op: 08 Feb 2007, 16:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten, maar er kwam een zure, grote stinkende lucht uit de bilgatendrager: Dat vond de huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer en schoot 30 kippen door hun über-dikke nek en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde Saven's plezier kapot maken. Saven schoot met w ater op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging het plezier verpesten. Toen zag hij z'n kleine zusje lopen op de stoep, er liep ook een kinder-verkrachter genaamd Pim Fortuyn. Saven's site is lelijk en dom, dus hij ging slapen en toen doodde ik hem. Maar die Saven stinkt uit zijn fiets die erg kon roesten als een auto die stonk en moest toen naar een inrichting met de auto lopen, waarbij zijn huisje in brand vloog door vogels die erg stonken. Nu gaat Osama bin Saven een ongelofelijk vieze scheet in zijn toilet uitkotsen, desalniettemin zijn bacteriën. Die MSN 8.2 is nog niet uit doordat ik niet naar een schoolonderzoek moest en ik ben afgekeurd omdat ik een hele grote soa heb in me paashaasschaamhaarverzamelaarapparaat, dat goed pijn doet vanwege de fiets die in haar kutje zat met Suma's dikke puist op zijn voet die lief in zijn vis aan het neuke was, is dit deaud gegaan doordat Gerwin zijn piem0l in Sanne's buik neukte omdat Badeentje kwaakend zat te feesten en Vista zuigt harder dan windows 3.11. Daarom ging ik lekker naar MAC maar te duur, dus was het jammer. Er kwam een vrachtwagen aan die reed veelste sloom op pindakaas en toen slipte de vrachtwagen waardoor ik mijn leven beindigde en zelfmoord pleegde. Vervolgens ging ik naar het begrafenis-voor-gehandicapten-centrum om een bom te plaatsen en moest ik kwijlend worden geneukt door een juicy gehandicapte hond. 21-07-2007 is mijn begravenisdatum, denk ik. Daarom ga !kkUh poepen. Op = Leeg, dus da-is-kut zei meneer aardappel ik ben aardappel nog lang niet vergeten en kontvingerde ijsthee van-de-c1000 ook niet of moest ik gaan? In het toilet stonk het naar

@ Saven: Kun je die 2000-limiet er niet uitslopen?

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 08 Feb 2007, 16:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten, maar er kwam een zure, grote stinkende lucht uit de bilgatendrager: Dat vond de huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer en schoot 30 kippen door hun über-dikke nek en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde Saven's plezier kapot maken. Saven schoot met w ater op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging het plezier verpesten. Toen zag hij z'n kleine zusje lopen op de stoep, er liep ook een kinder-verkrachter genaamd Pim Fortuyn. Saven's site is lelijk en dom, dus hij ging slapen en toen doodde ik hem. Maar die Saven stinkt uit zijn fiets die erg kon roesten als een auto die stonk en moest toen naar een inrichting met de auto lopen, waarbij zijn huisje in brand vloog door vogels die erg stonken. Nu gaat Osama bin Saven een ongelofelijk vieze scheet in zijn toilet uitkotsen, desalniettemin zijn bacteriën. Die MSN 8.2 is nog niet uit doordat ik niet naar een schoolonderzoek moest en ik ben afgekeurd omdat ik een hele grote soa heb in me paashaasschaamhaarverzamelaarapparaat, dat goed pijn doet vanwege de fiets die in haar kutje zat met Suma's dikke puist op zijn voet die lief in zijn vis aan het neuke was, is dit deaud gegaan doordat Gerwin zijn piem0l in Sanne's buik neukte omdat Badeentje kwaakend zat te feesten en Vista zuigt harder dan windows 3.11. Daarom ging ik lekker naar MAC maar te duur, dus was het jammer. Er kwam een vrachtwagen aan die reed veelste sloom op pindakaas en toen slipte de vrachtwagen waardoor ik mijn leven beindigde en zelfmoord pleegde. Vervolgens ging ik naar het begrafenis-voor-gehandicapten-centrum om een bom te plaatsen en moest ik kwijlend worden geneukt door een juicy gehandicapte hond. 21-07-2007 is mijn begravenisdatum, denk ik. Daarom ga !kkUh poepen. Op = Leeg, dus da-is-kut zei meneer aardappel ik ben aardappel nog lang niet vergeten en kontvingerde ijsthee van-de-c1000 ook niet of moest ik gaan? In het toilet stonk het naar mijn-oma's

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 08 Feb 2007, 16:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten, maar er kwam een zure, grote stinkende lucht uit de bilgatendrager: Dat vond de huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer en schoot 30 kippen door hun über-dikke nek en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde Saven's plezier kapot maken. Saven schoot met w ater op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging het plezier verpesten. Toen zag hij z'n kleine zusje lopen op de stoep, er liep ook een kinder-verkrachter genaamd Pim Fortuyn. Saven's site is lelijk en dom, dus hij ging slapen en toen doodde ik hem. Maar die Saven stinkt uit zijn fiets die erg kon roesten als een auto die stonk en moest toen naar een inrichting met de auto lopen, waarbij zijn huisje in brand vloog door vogels die erg stonken. Nu gaat Osama bin Saven een ongelofelijk vieze scheet in zijn toilet uitkotsen, desalniettemin zijn bacteriën. Die MSN 8.2 is nog niet uit doordat ik niet naar een schoolonderzoek moest en ik ben afgekeurd omdat ik een hele grote soa heb in me paashaasschaamhaarverzamelaarapparaat, dat goed pijn doet vanwege de fiets die in haar kutje zat met Suma's dikke puist op zijn voet die lief in zijn vis aan het neuke was, is dit deaud gegaan doordat Gerwin zijn piem0l in Sanne's buik neukte omdat Badeentje kwaakend zat te feesten en Vista zuigt harder dan windows 3.11. Daarom ging ik lekker naar MAC maar te duur, dus was het jammer. Er kwam een vrachtwagen aan die reed veelste sloom op pindakaas en toen slipte de vrachtwagen waardoor ik mijn leven beindigde en zelfmoord pleegde. Vervolgens ging ik naar het begrafenis-voor-gehandicapten-centrum om een bom te plaatsen en moest ik kwijlend worden geneukt door een juicy gehandicapte hond. 21-07-2007 is mijn begravenisdatum, denk ik. Daarom ga !kkUh poepen. Op = Leeg, dus da-is-kut zei meneer aardappel ik ben aardappel nog lang niet vergeten en kontvingerde ijsthee van-de-c1000 ook niet of moest ik gaan? In het toilet stonk het naar mijn-oma's kont-haar-infectie

[Laatst bewerkt door Saven op donderdag 8 februari 2007, om 16:38]
Ijsthee
Ik space!
Geplaatst op: 08 Feb 2007, 17:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten, maar er kwam een zure, grote stinkende lucht uit de bilgatendrager: Dat vond de huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer en schoot 30 kippen door hun über-dikke nek en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde Saven's plezier kapot maken. Saven schoot met w ater op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging het plezier verpesten. Toen zag hij z'n kleine zusje lopen op de stoep, er liep ook een kinder-verkrachter genaamd Pim Fortuyn. Saven's site is lelijk en dom, dus hij ging slapen en toen doodde ik hem. Maar die Saven stinkt uit zijn fiets die erg kon roesten als een auto die stonk en moest toen naar een inrichting met de auto lopen, waarbij zijn huisje in brand vloog door vogels die erg stonken. Nu gaat Osama bin Saven een ongelofelijk vieze scheet in zijn toilet uitkotsen, desalniettemin zijn bacteriën. Die MSN 8.2 is nog niet uit doordat ik niet naar een schoolonderzoek moest en ik ben afgekeurd omdat ik een hele grote soa heb in me paashaasschaamhaarverzamelaarapparaat, dat goed pijn doet vanwege de fiets die in haar kutje zat met Suma's dikke puist op zijn voet die lief in zijn vis aan het neuke was, is dit deaud gegaan doordat Gerwin zijn piem0l in Sanne's buik neukte omdat Badeentje kwaakend zat te feesten en Vista zuigt harder dan windows 3.11. Daarom ging ik lekker naar MAC maar te duur, dus was het jammer. Er kwam een vrachtwagen aan die reed veelste sloom op pindakaas en toen slipte de vrachtwagen waardoor ik mijn leven beindigde en zelfmoord pleegde. Vervolgens ging ik naar het begrafenis-voor-gehandicapten-centrum om een bom te plaatsen en moest ik kwijlend worden geneukt door een juicy gehandicapte hond. 21-07-2007 is mijn begravenisdatum, denk ik. Daarom ga !kkUh poepen. Op = Leeg, dus da-is-kut zei meneer aardappel ik ben aardappel nog lang niet vergeten en kontvingerde ijsthee van-de-c1000 ook niet of moest ik gaan? In het toilet stonk het naar mijn-oma's kont-haar-infectie verzameling,

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 11 Feb 2007, 10:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een leuke scheet gelaten, maar er kwam een zure, grote stinkende lucht uit de bilgatendrager: Dat vond de huismongool niet plezierig dus pakte hij zijn geweer en schoot 30 kippen door hun über-dikke nek en nu heb ik mijn hond in iemands huis laten neuqen met het grote schaap van papa. Dat was zwart met witte stippen. Maar hij wilde Saven's plezier kapot maken. Saven schoot met w ater op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging het plezier verpesten. Toen zag hij z'n kleine zusje lopen op de stoep, er liep ook een kinder-verkrachter genaamd Pim Fortuyn. Saven's site is lelijk en dom, dus hij ging slapen en toen doodde ik hem. Maar die Saven stinkt uit zijn fiets die erg kon roesten als een auto die stonk en moest toen naar een inrichting met de auto lopen, waarbij zijn huisje in brand vloog door vogels die erg stonken. Nu gaat Osama bin Saven een ongelofelijk vieze scheet in zijn toilet uitkotsen, desalniettemin zijn bacteriën. Die MSN 8.2 is nog niet uit doordat ik niet naar een schoolonderzoek moest en ik ben afgekeurd omdat ik een hele grote soa heb in me paashaasschaamhaarverzamelaarapparaat, dat goed pijn doet vanwege de fiets die in haar kutje zat met Suma's dikke puist op zijn voet die lief in zijn vis aan het neuke was, is dit deaud gegaan doordat Gerwin zijn piem0l in Sanne's buik neukte omdat Badeentje kwaakend zat te feesten en Vista zuigt harder dan windows 3.11. Daarom ging ik lekker naar MAC maar te duur, dus was het jammer. Er kwam een vrachtwagen aan die reed veelste sloom op pindakaas en toen slipte de vrachtwagen waardoor ik mijn leven beindigde en zelfmoord pleegde. Vervolgens ging ik naar het begrafenis-voor-gehandicapten-centrum om een bom te plaatsen en moest ik kwijlend worden geneukt door een juicy gehandicapte hond. 21-07-2007 is mijn begravenisdatum, denk ik. Daarom ga !kkUh poepen. Op = Leeg, dus da-is-kut zei meneer aardappel ik ben aardappel nog lang niet vergeten en kontvingerde ijsthee van-de-c1000 ook niet of moest ik gaan? In het toilet stonk het naar mijn-oma's kont-haar-infectie verzameling, En

Member1002
Geplaatst op: 11 Feb 2007, 10:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

[b]Limiet van 200 is kut[/B] Maar hij wilde Saven's plezier kapot maken. Saven schoot met w ater op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging het plezier verpesten. Toen zag hij z'n kleine zusje lopen op de stoep, er liep ook een kinder-verkrachter genaamd Pim Fortuyn. Saven's site is lelijk en dom, dus hij ging slapen en toen doodde ik hem. Maar die Saven stinkt uit zijn fiets die erg kon roesten als een auto die stonk en moest toen naar een inrichting met de auto lopen, waarbij zijn huisje in brand vloog door vogels die erg stonken. Nu gaat Osama bin Saven een ongelofelijk vieze scheet in zijn toilet uitkotsen, desalniettemin zijn bacteriën. Die MSN 8.2 is nog niet uit doordat ik niet naar een schoolonderzoek moest en ik ben afgekeurd omdat ik een hele grote soa heb in me paashaasschaamhaarverzamelaarapparaat, dat goed pijn doet vanwege de fiets die in haar kutje zat met Suma's dikke puist op zijn voet die lief in zijn vis aan het neuke was, is dit deaud gegaan doordat Gerwin zijn piem0l in Sanne's buik neukte omdat Badeentje kwaakend zat te feesten en Vista zuigt harder dan windows 3.11. Daarom ging ik lekker naar MAC maar te duur, dus was het jammer. Er kwam een vrachtwagen aan die reed veelste sloom op pindakaas en toen slipte de vrachtwagen waardoor ik mijn leven beindigde en zelfmoord pleegde. Vervolgens ging ik naar het begrafenis-voor-gehandicapten-centrum om een bom te plaatsen en moest ik kwijlend worden geneukt door een juicy gehandicapte hond. 21-07-2007 is mijn begravenisdatum, denk ik. Daarom ga !kkUh poepen. Op = Leeg, dus da-is-kut zei meneer aardappel ik ben aardappel nog lang niet vergeten en kontvingerde ijsthee van-de-c1000 ook niet of moest ik gaan? In het toilet stonk het naar mijn-oma's kont-haar-infectie verzameling, En opa

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 11 Feb 2007, 12:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Limiet van 200 is kut Maar hij wilde Saven's plezier kapot maken. Saven schoot met w ater op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging het plezier verpesten. Toen zag hij z'n kleine zusje lopen op de stoep, er liep ook een kinder-verkrachter genaamd Pim Fortuyn. Saven's site is lelijk en dom, dus hij ging slapen en toen doodde ik hem. Maar die Saven stinkt uit zijn fiets die erg kon roesten als een auto die stonk en moest toen naar een inrichting met de auto lopen, waarbij zijn huisje in brand vloog door vogels die erg stonken. Nu gaat Osama bin Saven een ongelofelijk vieze scheet in zijn toilet uitkotsen, desalniettemin zijn bacteriën. Die MSN 8.2 is nog niet uit doordat ik niet naar een schoolonderzoek moest en ik ben afgekeurd omdat ik een hele grote soa heb in me paashaasschaamhaarverzamelaarapparaat, dat goed pijn doet vanwege de fiets die in haar kutje zat met Suma's dikke puist op zijn voet die lief in zijn vis aan het neuke was, is dit deaud gegaan doordat Gerwin zijn piem0l in Sanne's buik neukte omdat Badeentje kwaakend zat te feesten en Vista zuigt harder dan windows 3.11. Daarom ging ik lekker naar MAC maar te duur, dus was het jammer. Er kwam een vrachtwagen aan die reed veelste sloom op pindakaas en toen slipte de vrachtwagen waardoor ik mijn leven beindigde en zelfmoord pleegde. Vervolgens ging ik naar het begrafenis-voor-gehandicapten-centrum om een bom te plaatsen en moest ik kwijlend worden geneukt door een juicy gehandicapte hond. 21-07-2007 is mijn begravenisdatum, denk ik. Daarom ga !kkUh poepen. Op = Leeg, dus da-is-kut zei meneer aardappel ik ben aardappel nog lang niet vergeten en kontvingerde ijsthee van-de-c1000 ook niet of moest ik gaan? In het toilet stonk het naar mijn-oma's kont-haar-infectie verzameling, En opa zijn

Maarten
Geplaatst op: 11 Feb 2007, 12:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Limiet van 200 is kut Maar hij wilde Saven's plezier kapot maken. Saven schoot met w ater op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging het plezier verpesten. Toen zag hij z'n kleine zusje lopen op de stoep, er liep ook een kinder-verkrachter genaamd Pim Fortuyn. Saven's site is lelijk en dom, dus hij ging slapen en toen doodde ik hem. Maar die Saven stinkt uit zijn fiets die erg kon roesten als een auto die stonk en moest toen naar een inrichting met de auto lopen, waarbij zijn huisje in brand vloog door vogels die erg stonken. Nu gaat Osama bin Saven een ongelofelijk vieze scheet in zijn toilet uitkotsen, desalniettemin zijn bacteriën. Die MSN 8.2 is nog niet uit doordat ik niet naar een schoolonderzoek moest en ik ben afgekeurd omdat ik een hele grote soa heb in me paashaasschaamhaarverzamelaarapparaat, dat goed pijn doet vanwege de fiets die in haar kutje zat met Suma's dikke puist op zijn voet die lief in zijn vis aan het neuke was, is dit deaud gegaan doordat Gerwin zijn piem0l in Sanne's buik neukte omdat Badeentje kwaakend zat te feesten en Vista zuigt harder dan windows 3.11. Daarom ging ik lekker naar MAC maar te duur, dus was het jammer. Er kwam een vrachtwagen aan die reed veelste sloom op pindakaas en toen slipte de vrachtwagen waardoor ik mijn leven beindigde en zelfmoord pleegde. Vervolgens ging ik naar het begrafenis-voor-gehandicapten-centrum om een bom te plaatsen en moest ik kwijlend worden geneukt door een juicy gehandicapte hond. 21-07-2007 is mijn begravenisdatum, denk ik. Daarom ga !kkUh poepen. Op = Leeg, dus da-is-kut zei meneer aardappel ik ben aardappel nog lang niet vergeten en kontvingerde ijsthee van-de-c1000 ook niet of moest ik gaan? In het toilet stonk het naar mijn-oma's kont-haar-infectie verzameling, En opa zijn lul

Sparky
Geplaatst op: 11 Feb 2007, 12:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Limiet van 200 is kut Maar hij wilde Saven's plezier kapot maken. Saven schoot met w ater op mij en neuqte de lantaarnpaal hoog en laag en ging het plezier verpesten. Toen zag hij z'n kleine zusje lopen op de stoep, er liep ook een kinder-verkrachter genaamd Pim Fortuyn. Saven's site is lelijk en dom, dus hij ging slapen en toen doodde ik hem. Maar die Saven stinkt uit zijn fiets die erg kon roesten als een auto die stonk en moest toen naar een inrichting met de auto lopen, waarbij zijn huisje in brand vloog door vogels die erg stonken. Nu gaat Osama bin Saven een ongelofelijk vieze scheet in zijn toilet uitkotsen, desalniettemin zijn bacteriën. Die MSN 8.2 is nog niet uit doordat ik niet naar een schoolonderzoek moest en ik ben afgekeurd omdat ik een hele grote soa heb in me paashaasschaamhaarverzamelaarapparaat, dat goed pijn doet vanwege de fiets die in haar kutje zat met Suma's dikke puist op zijn voet die lief in zijn vis aan het neuke was, is dit deaud gegaan doordat Gerwin zijn piem0l in Sanne's buik neukte omdat Badeentje kwaakend zat te feesten en Vista zuigt harder dan windows 3.11. Daarom ging ik lekker naar MAC maar te duur, dus was het jammer. Er kwam een vrachtwagen aan die reed veelste sloom op pindakaas en toen slipte de vrachtwagen waardoor ik mijn leven beindigde en zelfmoord pleegde. Vervolgens ging ik naar het begrafenis-voor-gehandicapten-centrum om een bom te plaatsen en moest ik kwijlend worden geneukt door een juicy gehandicapte hond. 21-07-2007 is mijn begravenisdatum, denk ik. Daarom ga !kkUh poepen. Op = Leeg, dus da-is-kut zei meneer aardappel ik ben aardappel nog lang niet vergeten en kontvingerde ijsthee van-de-c1000 ook niet of moest ik gaan? In het toilet stonk het naar mijn-oma's kont-haar-infectie verzameling, En opa zijn lul
ging

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login