Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Kraken is verboden

Saven
admin
Geplaatst op: 01 Jun 2010, 18:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Binnekort althans

fok schreef:
De antikraakwet is binnenkort een feit. Kraken wordt daarmee 'crimineel'. De wet, die vorig jaar op het nippertje door de Tweede Kamer werd aangenomen, is nu ook door de Eerste Kamer geaccepteerd en zal in oktober actief worden.

De PVV hielp het kraakverbod vorig jaar in de Tweede Kamer aan een meerderheid, nadat de indieners CDA, CU en VVD met de verhoogde maximale straf van een jaar wegens kraken waren gekomen, in plaats van de voorgenomen vier maanden.

Ze verdubbelden tevens de straf voor huisvredebreuk naar een jaar. De straf voor kraken met intimidatie of geweld werd verdubbeld tot maximaal twee jaar. Wanneer krakers als groep opereren én geweld gebruiken, kan de celstraf volgens de indieners oplopen tot twee jaar en acht maanden. Ook kunnen krakers worden aangehouden als ze niet op heterdaad zijn betrapt.

bron

Mooi toch?

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 01 Jun 2010, 18:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Eindelijk geen krakers meer in al mijn panden.

Saven
admin
Geplaatst op: 01 Jun 2010, 18:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

Eindelijk geen krakers meer in al mijn panden.

Ik zou ze er gewoon uitgemept hebben hoor met een aantal lui, saven.nl knokploeg enz

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 01 Jun 2010, 18:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ben altijd al anti-krakers geweest .

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 01 Jun 2010, 18:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik weet niet, ik vind het niet zo erg eigenlijk. Waarom zou het niet mogen? Heroïne junks moeten toch ook ergens kunnen leven?

Saven
admin
Geplaatst op: 01 Jun 2010, 18:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

Ik weet niet, ik vind het niet zo erg eigenlijk. Waarom zou het niet mogen? Heroïne junks moeten toch ook ergens kunnen leven?

Omdat je in Nederland (en overal ter wereld eigenlijk) me je poten van spullen van anderen moet blijven

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 01 Jun 2010, 19:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BorisSoad schreef:

Ik weet niet, ik vind het niet zo erg eigenlijk. Waarom zou het niet mogen? Heroïne junks moeten toch ook ergens kunnen leven?

Stel: jij heb een stuk of 100 huizen, nu ga ik met mijn vrienden in die 10 huizen wonen die toevallig leegstaan. Op een gegeven moment wil jij het laten zien aan mensen met de gedachte het te verkopen, je deur is ingetrapt, het stinkt er als de tering, de helft van je meubilair is afgefikt omdat het koud was en de verwarming was afgesloten en er zitten hier en daar wat schimmelplekken. Zou je dan nog steeds zo denken?

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 01 Jun 2010, 19:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Krakers geweldig volk

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 01 Jun 2010, 19:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Je blijft godverdomme met je poten van andermans spullen af.
Kraken == stelen.

Eigenlijk hoef ik nu niks meer te beargumenteren, maarja. In Nederland is toch geen woningsnood . Doe eens normaal. Zijn zat mensen die meer dan één huis hebben en dus mag je die nooit leeg laten staan? Rot toch op.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 01 Jun 2010, 20:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Krakers bagger volk

Robertenzo
Geplaatst op: 01 Jun 2010, 20:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik vind kraken juist goed. Tekort aan huizen... Als een huis 1 jaar leeg staat dan moet het gewoon gebruikt worden!!

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 01 Jun 2010, 21:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Zo kut, heb ik weer wat onroerend goed dat toevallig even leeg staat wordt vervolgens alles kapot gemaakt door die krakers. Heb ik weer Big Frank nodig om ze eruit te werken.

Stfn
1th
Geplaatst op: 01 Jun 2010, 21:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

interesseert mij dit, heb er nog nooit last van gehad?

[Laatst bewerkt door Stfn op dinsdag 1 juni 2010, om 21:38]
Wouter
D O double G
Geplaatst op: 01 Jun 2010, 22:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Stfn schreef:

interesseert mij dit, heb er nog nooit last van gehad?

/true

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 01 Jun 2010, 22:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Stfn schreef:

interesseert mij dit, heb er nog nooit last van gehad?

Als je echt die mentaliteit hebt vind je dus ook dat het onzin is om te stemmen op een (politieke) partij?

Bob
Geplaatst op: 01 Jun 2010, 22:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Er is niks mis met kraken als ze niets vernielen.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 01 Jun 2010, 23:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

Er is niks mis met kraken als ze niets vernielen.

Stem jij SP ofzo?

Saven
admin
Geplaatst op: 01 Jun 2010, 23:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Stfn schreef:

interesseert mij dit, heb er nog nooit last van gehad?

Als er zo iemand langs je loopt dan stinkt het, dus heb je er wel last van gehad

Stfn
1th
Geplaatst op: 01 Jun 2010, 23:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

[...]
Als je echt die mentaliteit hebt vind je dus ook dat het onzin is om te stemmen op een (politieke) partij?

Nee, dat is dan geen onzin? Alsof een politieke partij maar één standpunt heeft?

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 01 Jun 2010, 23:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Stfn schreef:

[...]
Nee, dat is dan geen onzin? Alsof een politieke partij maar één standpunt heeft?

Jaoh

Alenio
Samuel L Jackson=GOD
Geplaatst op: 02 Jun 2010, 00:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nek-schot...

Bob
Geplaatst op: 02 Jun 2010, 01:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

[...]
Stem jij SP ofzo?

ik mag niet eens stemmen

Headshot
Geplaatst op: 02 Jun 2010, 06:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

PVV

Wouter
D O double G
Geplaatst op: 02 Jun 2010, 09:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Headshot schreef:

PVV

Ook al zo'n flapdrol, die alleen de Marokkanen eruit wil hebben en verder geen progressie wil boeken met Nederland.
Door de Marokkanen eruit de gooien help je Nederland niet verder met de economie hoor? Wilders had de zelfde ideeën als Hitler, die toen ook haat had aan een bepaalde groep. Wilders is net zo.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 02 Jun 2010, 09:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wouter schreef:

[...]
Ook al zo'n flapdrol, die alleen de Marokkanen eruit wil hebben en verder geen progressie wil boeken met Nederland.
Door de Marokkanen eruit de gooien help je Nederland niet verder met de economie hoor? Wilders had de zelfde ideeën als Hitler, die toen ook haat had aan een bepaalde groep. Wilders is net zo.

PVV wil wel meer dan alleen Marokkanen eruit gooien, lees hiervan pagina 3 maar is door, krijg al een klein idee. Verder helpt het Nederland dus wél verder met de economie want het bespaart ons 7 miljard per jaar. En /care dat hij dezelfde ideeën heeft als Hitler, Hitler heeft wonderen gedaan voor de de Duitse economie weet je.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login