Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Converter

Stfn
1th
Geplaatst op: 10 Jul 2010, 18:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo,

Ik ben opzoek naar een converter om een divx film om te zetten naar een wvga resolutie zodat deze precies op mijn scherm komt zonder zwarte balken etc. Hoe doe ik dit? Iemand die hier een programma voor heeft?

Heb verschillende programma's gebruikt maar geen een die zet hem tot nu toe goed om naar 800x480.

VirtualDub werkt btw niet omdat die niet normaal met divx kan omgaan.

Danku

[Laatst bewerkt door Stfn op zaterdag 10 juli 2010, om 18:14]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 10 Jul 2010, 18:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Misschien eerst een convertertje zoeken die van divx niet-divx maakt, en dan een andere converter gebruiken om de resolutie aan te passen?

Offtopic:
Dit ligt misschien iets te voor de hand, maar waarom niet gewoon volledig scherm?

Stfn
1th
Geplaatst op: 10 Jul 2010, 20:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Frenk schreef:

Misschien eerst een convertertje zoeken die van divx niet-divx maakt, en dan een andere converter gebruiken om de resolutie aan te passen?

Offtopic:
Dit ligt misschien iets te voor de hand, maar waarom niet gewoon volledig scherm?


Heb ik al geprobeerd maar dan krijg ik zeg maar die twee halve balkjes onder- en bovenaan. Die wil ik eraf knippen zegmaar.

Stfn
1th
Geplaatst op: 12 Jul 2010, 22:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Weet niemand dat hier? Als ik een lolpic erneer had gezet dan had ik veel meer reacties gehad.

Basjee
Octo
Geplaatst op: 12 Jul 2010, 22:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote


lolpic voor je topic

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 12 Jul 2010, 23:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

OMG.
Als je dat doet dan rek je de film op, en dan heb je dus van die mannetjes die heel lang en dun zijn.

Saven
admin
Geplaatst op: 13 Jul 2010, 00:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

of dan convert je eerst divx naar wmv en dan verder

Stfn
1th
Geplaatst op: 13 Jul 2010, 07:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jaapiej schreef:

OMG.
Als je dat doet dan rek je de film op, en dan heb je dus van die mannetjes die heel lang en dun zijn.

Nee want mijn beeld is WIDE vga?

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 13 Jul 2010, 18:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Het is waarschijnlijk of balken of uitgerekt beeld of een deel van het beeld missen, persoonlijk zou ik dan wel voor balken gaan en eventueel een deel van het beeld eraf, beetje afhankelijk van de film.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 15 Jul 2010, 00:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Probeer eens wat met de instellingen van VLC te spelen, die kan redelijk wat qua scaling en resizing.
Bij het afspelen bedoel ik dan eh, niet om te converteren

[Laatst bewerkt door iisys op donderdag 15 juli 2010, om 00:18]
Stfn
1th
Geplaatst op: 15 Jul 2010, 23:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

Probeer eens wat met de instellingen van VLC te spelen, die kan redelijk wat qua scaling en resizing.
Bij het afspelen bedoel ik dan eh, niet om te converteren

Het is voor een mobiel apparaat.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login