Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Vista Ultimate OEM

Saven
admin
Geplaatst op: 30 Jan 2007, 18:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hey,
Ik zat een beetje rond te kijken voor de vista prijzen enzo, en zag deze windows vista ultimate staan.

Dus ik denk wtf, best wel goedkoop voor ultimate.

Maar nou staat er dus dat het een OEM versie is. Maar dit suggereert dat iedereen gewoon een OEM licensie kan nemen, en dus veel goedkoper kan krijgen

Dus kan iemand mij vertellen wat het addertje onder het gras is hier danku

Inuyasha
Wie anders? ^^
Geplaatst op: 30 Jan 2007, 18:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dit zou dan een single user pc license zijn....denk ik

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 30 Jan 2007, 18:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Het kan ook alleen de upgrade zijn.
Op de site van Dixons bieden ze ook heel goedkoop aan, maar dat is alleen de upgrade.
Als je de upgrade hebt moet je nog eens 200 euro of meer erbij betalen om het gehele pakket te hebben.

Bob
Geplaatst op: 30 Jan 2007, 18:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Als je partner van Microsoft Silver bent krijg je business gratis opgestuurt .

Saven
admin
Geplaatst op: 30 Jan 2007, 18:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Vice schreef:

Als je partner van Microsoft Silver bent krijg je business gratis opgestuurt .

Ik heb bij microsoft geinformeerd vanochtend en volgens hun woordvoerder krijgen gold en silver partners geen gratis versie, maar gewoon een goedkopere OEM licensie.

Alex schreef:

Het kan ook alleen de upgrade zijn.
Op de site van Dixons bieden ze ook heel goedkoop aan, maar dat is alleen de upgrade.
Als je de upgrade hebt moet je nog eens 200 euro of meer erbij betalen om het gehele pakket te hebben.

Op de website staat OEM

Inuyasha schreef:

Dit zou dan een single user pc license zijn....denk ik

En dat houdt in..?

Bob
Geplaatst op: 30 Jan 2007, 18:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dat je hem maar op een pc kan gebruiken.

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 30 Jan 2007, 18:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Vice schreef:

Dat je hem maar op een pc kan gebruiken.

En waarschijnlijk niet meer na een format.. of als een nieuwe pc hebt en die wilt gebruiken

Saven
admin
Geplaatst op: 30 Jan 2007, 18:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

[...]
En waarschijnlijk niet meer na een format.. of als een nieuwe pc hebt en die wilt gebruiken

Lijkt me sterk, anders verkopen ze die OEM en die kan je maar 1 keer gebruiken? Lijkt me sterk

Nivek
Geplaatst op: 30 Jan 2007, 19:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

wat denk je dan van deze prijs??]
klikje

€ 167,44

Deze heeft dus wel maar 1 licentie voor 1 computer

[Laatst bewerkt door Nivek op dinsdag 30 januari 2007, om 19:10]
Zaitsu
Geplaatst op: 30 Jan 2007, 19:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nivek schreef:

wat denk je dan van deze prijs??]
klikje

€ 167,44

Deze heeft dus wel maar 1 licentie voor 1 computer

dus als ik dan ooit een nieuwe pc koop, kan ik hem niet meer gebuiken>?

Nivek
Geplaatst op: 30 Jan 2007, 19:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Als je hem dan op die pc zet dan geeft hij een error bij het activeren. Dan staat er dat je hem te vaak heb geactiveerd en dat je een bepaald nummer moet bellen. Als je dat nummer belt dan vragen ze naar je cd-key en als alles goed is krijg je een code die je moet invullen en dan werkt hij gewoon..

Als het niet goed is krijg je iemand aan de telefoon en die vraagt waarom je hem weer installeerd. Zeg dan gewoon dat je een virus had of dat je hdd kapot was gegaan. Ze geven je dan ook zo'n code en je kan weer lekker computeren

Maarten
Geplaatst op: 30 Jan 2007, 20:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Ik heb bij microsoft geinformeerd vanochtend en volgens hun woordvoerder krijgen gold en silver partners geen gratis versie, maar gewoon een goedkopere OEM licensie.

[...]
Op de website staat OEM

[...]
En dat houdt in..?


nou kijk ik kan hem ook heel goedkoop krijgen maar OEM is:
een versie die normaal met een systeem wordt meegeleverd en zit in een andere verpakking als de zogenaamde retail verpakkingen het is echter wel een legale versie inc. CD en boekje en code allemaal ingesealt

Ik ga hem hier kopen: [url]http://www.alle-monitoren.nl/web/artId6450.htm [/url]kost maar 176.60 euro

[Laatst bewerkt door Gabbers4life op dinsdag 30 januari 2007, om 20:09]
Nivek
Geplaatst op: 30 Jan 2007, 20:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gabbers4life schreef:

[...]
nou kijk ik kan hem ook heel goedkoop krijgen maar OEM is:
een versie die normaal met een systeem wordt meegeleverd en zit in een andere verpakking als de zogenaamde retail verpakkingen het is echter wel een legale versie inc. CD en boekje en code allemaal ingesealt

Ik ga hem hier kopen: [url]http://www.alle-monitoren.nl/web/artId6450.htm [/url]kost maar 176.60 euro

dan is die van mij in een paar posts eerder toch goedkoper

Maarten
Geplaatst op: 30 Jan 2007, 20:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maarrrr.... ik had al een topic gemaakt over OEM toch?? want ik wist ook niet wat het was..

tttommeke
Geplaatst op: 30 Jan 2007, 20:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik wacht wel op een gecrackte versie ervan want ik ga geen geld verspillen aan een PC die ervoor zorgt dat je geen DVD's/CD's kunt kopieren (Ja, nieuwe functie van Vista ) Ook zeggen ze dat hun PC's in 2 seconden opstarten (wel vermelden ze er niet bij dat dit uit slaapstand moet gebeuren). En nog meer zooi. Kopen doe ik het dus zeker niet. Downloaden wel.

Maarten
Geplaatst op: 30 Jan 2007, 20:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

tttommeke schreef:

Ik wacht wel op een gecrackte versie ervan want ik ga geen geld verspillen aan een PC die ervoor zorgt dat je geen DVD's/CD's kunt kopieren (Ja, nieuwe functie van Vista ) Ook zeggen ze dat hun PC's in 2 seconden opstarten (wel vermelden ze er niet bij dat dit uit slaapstand moet gebeuren). En nog meer zooi. Kopen doe ik het dus zeker niet. Downloaden wel.

zal wel een crack voor komen hoor... voor die cd em dvd copier shit

BlackWhizz
Je moeder
Geplaatst op: 30 Jan 2007, 20:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Zjeezus eeyh, waarom komen als je hem ook op de niet zo legale manier kan krijgen

tttommeke
Geplaatst op: 30 Jan 2007, 20:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Je kan hem nog niet op de niet zo legale manier verkrijgen. Anders krijg je errors van geef geldig paswoordje

Nivek
Geplaatst op: 30 Jan 2007, 20:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

tttommeke schreef:

Ik wacht wel op een gecrackte versie ervan want ik ga geen geld verspillen aan een PC die ervoor zorgt dat je geen DVD's/CD's kunt kopieren (Ja, nieuwe functie van Vista ) Ook zeggen ze dat hun PC's in 2 seconden opstarten (wel vermelden ze er niet bij dat dit uit slaapstand moet gebeuren). En nog meer zooi. Kopen doe ik het dus zeker niet. Downloaden wel.

Ik heb hier vista ultimate op mijn computer staan en je kan gewoon dvd's en cd's copieren hoor.

BlackWhizz
Je moeder
Geplaatst op: 30 Jan 2007, 20:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Zip/Rar/Iso password crackers?

[EDIT] Laten we maar ff ophouden, anders word saven nog een hoemoetikditcracken-saven site

[Laatst bewerkt door BlackWhizz op dinsdag 30 januari 2007, om 20:55]
Lennard
?
Geplaatst op: 30 Jan 2007, 21:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

tttommeke schreef:
Ook zeggen ze dat hun PC's in 2 seconden opstarten (wel vermelden ze er niet bij dat dit uit slaapstand moet gebeuren).

Mijne [ 2.6 GHz, 1 gig ram ] doet er nog een halve minuut over; uit slaapstand denk iets van 8.

Ik hoop btw dat mijn RC2-tje het morgen ook nog doet.

Stfn
1th
Geplaatst op: 30 Jan 2007, 21:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Een OEM versie staat krijg je normaal gesproken altijd bij je pc als je hem kant en klaar in de winkel koopt dan krijg je er een OEM versie bij. Wat het verder inhoudt weet ik zo niet...

Zaitsu
Geplaatst op: 30 Jan 2007, 21:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ok ook zo'n oem voor mij dan...
Zit voorlopig toch nog wel met dit systeem. Komt alleen een 8600 ultra bij

dan wel de home premium. Voordeligst met earo. Gaat mij eigelijk alleen maar om dx10. Voor de rest prefereer ik xp op alle fronten.

91 euro
Alleen wel een webshop vinden die hem zonder andere artikelen levert

[Laatst bewerkt door Zaitsu op dinsdag 30 januari 2007, om 21:54]
Twylight
De eckte eckte
Geplaatst op: 31 Jan 2007, 00:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

damn. dat is behoorlijk duur

Saven
admin
Geplaatst op: 31 Jan 2007, 11:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

DayDreamer schreef:

Een OEM versie staat krijg je normaal gesproken altijd bij je pc als je hem kant en klaar in de winkel koopt dan krijg je er een OEM versie bij. Wat het verder inhoudt weet ik zo niet...

Krijg je dan wel dat "mooie " doosje erbij en een boekje? Of krijg je zo'n pauper hoesje van papier

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login