Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Microsoft office 2007 beta expired

Nivek
Geplaatst op: 01 Feb 2007, 21:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hey allemaal,

ik had een redelijke tijd geleden de office beta gedownload en die is dus vandaag verlopen. Nu had ik veel mensen enz. in outlook gezet en heb ik er veel belangrijke email in zitten. Nu heb ik een probleempje want nu de tijd om is kan Importeren/exporteren niet meer aanklikken.

Ik heb al wel een volledige versie office 2007 proffesional NL, maar die wilt niet installeren als die andere er nog op staat.

Heeft iemand misschien een idee om al mijn contactpersonen en emails niet kwijt te raken..

Zaitsu
Geplaatst op: 01 Feb 2007, 21:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nivek schreef:

Hey allemaal,

ik had een redelijke tijd geleden de office beta gedownload en die is dus vandaag verlopen. Nu had ik veel mensen enz. in outlook gezet en heb ik er veel belangrijke email in zitten. Nu heb ik een probleempje want nu de tijd om is kan Importeren/exporteren niet meer aanklikken.

Ik heb al wel een volledige versie office 2007 proffesional NL, maar die wilt niet installeren als die andere er nog op staat.

Heeft iemand misschien een idee om al mijn contactpersonen en emails niet kwijt te raken..

Die kun je gewoon exporteren enzo.

Basjee
Octo
Geplaatst op: 01 Feb 2007, 21:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Crack/hack?

Nivek
Geplaatst op: 01 Feb 2007, 22:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Zaitsu schreef:

[...]

Die kun je gewoon exporteren enzo.

Hoe dan, het export linkje is grijs en daar kan je dus niet meer op klikken.

Lennard
?
Geplaatst op: 01 Feb 2007, 22:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nivek schreef:

Hey allemaal,

ik had een redelijke tijd geleden de office beta gedownload en die is dus vandaag verlopen. Nu had ik veel mensen enz. in outlook gezet en heb ik er veel belangrijke email in zitten. Nu heb ik een probleempje want nu de tijd om is kan Importeren/exporteren niet meer aanklikken.

Ik heb al wel een volledige versie office 2007 proffesional NL, maar die wilt niet installeren als die andere er nog op staat.

Heeft iemand misschien een idee om al mijn contactpersonen en emails niet kwijt te raken..


Misschien proberen je datum een jaar terug te zetten?
Had ik ook gedaan, Vista en Office 2007 [ pro + NL ] werken hier nu nog.

Twylight
De eckte eckte
Geplaatst op: 01 Feb 2007, 23:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Zo gaar is dat. Je datum een jaar terug. Maar ja, als tijdelijke oplossing is het wel handig.

Lennard
?
Geplaatst op: 02 Feb 2007, 07:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Twylight schreef:

Zo gaar is dat. Je datum een jaar terug. Maar ja, als tijdelijke oplossing is het wel handig.

Ja.

Ik leef nu al op vrijdag 2 februari 2002.

Maargoed; ik ga hem niet kopen ofzeauj.

DJVG

Geplaatst op: 02 Feb 2007, 07:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ergens op je pc moet het bestand outlookt.pst of backup.pst staan, zoek daar even op.
Daar zitten al je mails in..

Nivek
Geplaatst op: 02 Feb 2007, 18:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

DJVG schreef:

Ergens op je pc moet het bestand outlookt.pst of backup.pst staan, zoek daar even op.
Daar zitten al je mails in..

Gevonden en het werkt. Ik heb hier een officieele copie van office 2007 enterprice NL dus is wel een stuk makkelijker als de engelse versie.

Maarten
Geplaatst op: 02 Feb 2007, 21:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nivek schreef:

[...]

Gevonden en het werkt. Ik heb hier een officieele copie van office 2007 enterprice NL dus is wel een stuk makkelijker als de engelse versie.


ik heb hem al lang al maandje ofzo

Nivek
Geplaatst op: 02 Feb 2007, 21:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik had de download ook al een maand of 3, maar ik heb sinds van de week de officieele cd thuis liggen. Maarja, wat maakt het uit. Hij werkt nu en dat is het belangrijkste.

Rinaldo
Geplaatst op: 02 Feb 2007, 21:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

[off]zoek nog steeds werkende serial of/full version van 03/07[/off]

Modbreak

We zijn hier geen warezforum. Hou het maar bij je sig, en dan nog VRAAG je er om, je gaat niet commanderen met een aub.

[Laatst bewerkt door Rinaldo op zaterdag 3 februari 2007, om 10:39]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login