Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Misschien een crew hervorming

Saven
admin
Geplaatst op: 03 Feb 2007, 19:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ey kijk he
Zoals je in het vorige crewtopic al had gelezen over die edit kwestie enzo, ik zit er over te denken om de hele crew te hervormen. de crew moet als voorbeeld dienen, en niet vrolijk members pesten of iemand waarschuwen en vervolgens zelf vrolijk gaan meespammen. Nou zeg ik niet dat iedereen dit altijd doet, maar soms is het toch echt erg en lijkt het wel of thaan en ik de enigen zijn die een beetje redelijk zijn qua policy.

Als een member 1 keer een offtopic reactie maakt dan is dat niet erg, daarom hebben we ook een offtopic-tag. Maar ga dan niet zelf vrolijk zitten meespammen.
Niet iedereen vind elkaar even aardig, sommigen van jullie die mogen de ene member meer dan de andere. Maar het is hier geen vriendjespolitiek dus je moet gewoon redelijk handelen en niet iemand die je niet mag meteen 10% ofzo geven.

Verder ook nog ff dat een topic na de oplossing niet per se op slot hoeft he. Juist niet. Als iemand anders er nog iets nuttigs aan toe te voegen heeft zou dat niet meer kunnen.

Meer informatie volgt dus nog en dit was dus voor nu ff, discussieer maar ofzo

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 04 Feb 2007, 17:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mm als je nou met concrete voorbeelden komt kunnen we ons aanpassen enzo Ik weet dat het soms wat beter kan en dat probeer ik ook steeds meer (begint naar mijn mening al de betere kant op te gaan, bij ons allemaal ).
En Thaan luistert ook niet altijd even goed
Jij trouwens ook niet, met dat eerste topic over botje

Niemand is perfect (ik haat die zin ), en wij doen ons best om het goeie voorbeeld te geven. Als je dus met concrete voorbeelden komt kunnen we ons verbeteren en dan gaan we meer richting de perfecte crew

En wat bedoel je met die hervorming? Dat je mensen eruit gaat trappen? Ik vind de crew zo wel leuk Niet druk, best wel gezellig en als we dan het nieuwe policy te zien krijgen zijn we ook nog dé perfecte crew

Saven
admin
Geplaatst op: 04 Feb 2007, 20:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Je hebt helemaal gelijk iisys, ik zal binnekort wel ff voorbeelden gaan verzamelen enzo dan is het iets duidelijker.

En misschien kick ik er wel mensen uit en nieuwe zoek nieuwe.
Op dit moment (niet persoonlijk opvatten) zou lennard er het eerst uit gaan
Niet omdat ik je/hem niet mag maar users geven ook aan dat ze jou/hem het meest admin/mod geil vinden en alles maar loopt te editen en tof loopt te doen met je/zijn status.

Als ik nu zou kijken voor een nieuwe mod ofzo valt mijn oog () op DJVG. Hij tipt mij vaak over berichten die niet kunnen en zou volgensmij goed werk leveren
Mja we zien wel

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 04 Feb 2007, 22:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Als ik nu zou kijken voor een nieuwe mod ofzo valt mijn oog () op DJVG. Hij tipt mij vaak over berichten die niet kunnen en zou volgensmij goed werk leveren
Mja we zien wel

Mm persoonlijk zou ik geen mensen met "Ik ben 10 feb. jarig, dat jullie het niet vergeten " in hun sig nemen, al is het maar een klein en vooroordelend voorbeeld
Mmnouja, daar moet je natuurlijk niet op beoordelen. Hij lijkt me wel een optie, maar ik zou eerst maar is een topic aanmaken die vraagt om mensen die het misschien wel zou willen zijn. Zo onderscheidt je makkelijk de n44bs (lees: niet-mod-getalenteerde) van de pre-mods

Wacht nog maar ff, Lennard (en de rest natuurlijk) kan nog vooruitgang maken.

Ik ben trouwens wel geïnteresseerd in die klaagpm's enzo Wat klagen ze dan? Gewoon dat hij en hij zuigt en domme reacties post?

Saven
admin
Geplaatst op: 05 Feb 2007, 15:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mja een sig is niet serieus bedoeld ofzo he

Die klaagpm's zijn niet alleen pm's soms ook op msn dat sommige crewmembers gewoon lopen te "pimpen" met hun status.

Bijvoorbeeld een user zei laatst tegen mij over florian dat hij vaak niet eerlijk handeld. Users die die niet mag geeft hij snel procenten.

Bijvoorbeeld suma heeft zowat nooit waarschuwing gehad, terwijl andere leden die het zelfde zijn zegmaar al 3 waarschuwingen hebben gehad

Lennard
?
Geplaatst op: 05 Feb 2007, 15:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:
En misschien kick ik er wel mensen uit en nieuwe zoek nieuwe.
Op dit moment (niet persoonlijk opvatten) zou lennard er het eerst uit gaan
Niet omdat ik je/hem niet mag maar users geven ook aan dat ze jou/hem het meest admin/mod geil vinden en alles maar loopt te editen en tof loopt te doen met je/zijn status.

Waar doe ik dan tof?

En als je concrete voorbeelden kan geven, zoals Iisys iisys zegt, kan ik m'n leven verbeteren.

En ik heb nog nooit procenten gegeven; [ moet ik misschien ook wat vaker doen ], bewerk nooit reacties van mensen om er tof mee te doen ofzo [ overal "Lennard Heerscht :W" ofzo in zetten bijvoorbeeld ], en modbreak doe ik zoals ik in dat andere topic al zei alleen als het écht nodig is, net zoals bewerken.

Maar geef eens concrete voorbeelden dan, en laat die leden mij dan PM'en, vind het een beetje triest als jan en alleman via jou commentaar loopt te geven zonder dat ze mij direct erop "durven" aan te spreken.

Saven schreef:
Niet omdat ik je/hem niet mag maar users geven ook aan dat ze jou/hem het meest admin/mod geil vinden en alles maar loopt te editen en tof loopt te doen met je/zijn status.

Dan ga jij dus ook conclusies trekken; je wilt mij er als eerste uit, omdat users mij het minst mogen.
En als ik users procenten geef omdat ik ze het minst mag wordt je boos.

Saven
admin
Geplaatst op: 05 Feb 2007, 15:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lennard schreef:

[...]
Waar doe ik dan tof?

En als je concrete voorbeelden kan geven, zoals Iisys iisys zegt, kan ik m'n leven verbeteren.

En ik heb nog nooit procenten gegeven; [ moet ik misschien ook wat vaker doen ], bewerk nooit reacties van mensen om er tof mee te doen ofzo [ overal "Lennard Heerscht :W" ofzo in zetten bijvoorbeeld ], en modbreak doe ik zoals ik in dat andere topic al zei alleen als het écht nodig is, net zoals bewerken.

Maar geef eens concrete voorbeelden dan, en laat die leden mij dan PM'en, vind het een beetje triest als jan en alleman via jou commentaar loopt te geven zonder dat ze mij direct erop "durven" aan te spreken.


Dat je mensen een opmerking geeft die soms niet even vriendelijk is, of zeggen dat er niet meer offtopic mag gegaan worden terwijl je zelf vrolijk verder spamt

btw een klacht van mij gebruik niet zoveel van die smileys altijd

Lennard
?
Geplaatst op: 05 Feb 2007, 15:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Dat je mensen een opmerking geeft die soms niet even vriendelijk is, of zeggen dat er niet meer offtopic mag gegaan worden terwijl je zelf vrolijk verder spamt

btw een klacht van mij gebruik niet zoveel van die smileys altijd


Oké, ik zal minder offtopic gaan.

En die zal ik ook proberen minder te gebruiken maar dat gaat vanzelf.

Saven
admin
Geplaatst op: 05 Feb 2007, 15:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lennard schreef:

[...]
Oké, ik zal minder offtopic gaan.

En die zal ik ook proberen minder te gebruiken maar dat gaat vanzelf.


Ik was er eerst ook verslaafd aan hoor

Florian
kunjeditzien:')?
Geplaatst op: 07 Feb 2007, 19:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ehh ik niet eerlijk handel?

Ten eerste, hoe kan een member weten wíe ik procenten geef?
Ten tweede, ik geef bijna nooit procenten, omdat ik wanner ik het wel doe, het altijd "oneerlijk" is .
Ik heb geloof ik 2 keer 5% gegeven, en een keertje 10%.

Verder vind ik het geblaat over de rest ook niet echt nodig, maarja, dat is mijn mening.

Als je nou met een duidelijk crewpolicy komt(weet niet wanneer die af is..) dan weten wij ook een beetje wat we wanneer moeten doen, want soms weet ik het echt niet meer ..

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 07 Feb 2007, 20:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Got the message.
Geloof ook niet dat mensen echt problemen hebben met mijn gedrag ofz?

Florian
kunjeditzien:')?
Geplaatst op: 07 Feb 2007, 21:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Waarom zouden ze?

Saven
admin
Geplaatst op: 08 Feb 2007, 16:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Got the message.
Geloof ook niet dat mensen echt problemen hebben met mijn gedrag ofz?

Bij jou idd niet nee
alleen die webtijn ding over geen cadeau geven was wel beetje gaar

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 08 Feb 2007, 16:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Bij jou idd niet nee
alleen die webtijn ding over geen cadeau geven was wel beetje gaar

Iedereen heeft zo z'n irritaties. Members uiten dat door te gaan schelden, wij door waarschuwingen
Mja, eigenlijk dus niet als het alleen maar irritaties zijn

Lennard
?
Geplaatst op: 08 Feb 2007, 17:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

En fix ook ff dat members het crewforum kunnen zien enzo.

Als je in de cache het crewforum gewoon door
{CREWFORUM}
vervangt, dan kun je dat er later realtime in zetten (dus niet cachen).

Saven
admin
Geplaatst op: 08 Feb 2007, 19:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lennard schreef:

En fix ook ff dat members het crewforum kunnen zien enzo.

Als je in de cache het crewforum gewoon door
{CREWFORUM}
vervangt, dan kun je dat er later realtime in zetten (dus niet cachen).


Mja dat is best lastig

Lennard
?
Geplaatst op: 08 Feb 2007, 19:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Mja dat is best lastig

Hoezo, je doet gewoon {CREWFORUM} in plaats van die HTML shit die dit voorstelt:
Het Crewforum
Het forum speciaal voor de crew van de website
6 49 "Re: Misschien e.." door Saven
op 8 februari 2007, om 19:06

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
if($topic['topic_id'] == $crewforum_id)
{
  $blaat .= "{CREWFORUM}";
}
else
{
  $blaat .= "< html shit >";
}
?>

Dan op /forum:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<?php
if($members->fetch['level'] > 4)
{
  $blaat = str_replace('{CREWFORUM}', '<html shit>', $blaat);
}
else
{
  $blaat = str_replace('{CREWFORUM}', '', $blaat);
}

echo $blaat;
?>

ofzo

Saven
admin
Geplaatst op: 08 Feb 2007, 19:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ow zo ja, is wel goed over nagedacht

Florian
kunjeditzien:')?
Geplaatst op: 08 Feb 2007, 20:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Anders zegt Lennard het natuurlijk niet .

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 08 Feb 2007, 20:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Florian schreef:

Anders zegt Lennard het natuurlijk niet .

Jaah, want niet vergeten: Lennard is wel DÉ über 1337 scripter

Lennard
?
Geplaatst op: 09 Feb 2007, 07:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 19 Feb 2007, 11:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lennard schreef:



#11. Het is niet toegestaan om nutteloze berichten te plaatsen. (+25%)

Modbreak

zelfde geld voor deze reactie :\')

Lennard
?
Geplaatst op: 21 Feb 2007, 14:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

@ Saven: Fix ook even dat je geen modbreak kunt maken in blogreacties die meer dan 1000 tekens bevatten.

[ zowieso vind ik die hele limietenshit maar overbodig, maargoed ]

En fix ook die anti-spam shit.

[Laatst bewerkt door Lennard op woensdag 21 februari 2007, om 19:13]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login