Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Gezocht Reviewers Gamesite

Kosty
Geplaatst op: 07 Feb 2007, 20:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wie wilt er meewerken aan een nieuwe gamesite, genaamt GameplayX, momenteel ben ik nog bezig aan de site, maar nu staat het zo stom, leeg...

Ik zoek dus nog (Freelance !!! Anders moet je het even vermelden..) reviewers, kies zelf welke game, laat het me gewoon op voorhand weten.

Wie wil, moet het even hier posten, geef ook een goede rede enzo (Het is een multi-platform website...)

Ik heb al een domein en genoeg opslagruimte, en er zijn al enkele "freelancers", Ik werk ook mee btw...(Duuh !)

Grtz
Kosty

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 07 Feb 2007, 20:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mwa, ik wil wel wat news enzo schrijven, af en toe.
Ik ben geen die-hard gamer, maar ben wel op de hoogte van de nieuwste hardware/games/etc.

dit wordt toch geen phpfusion he?

Twylight
De eckte eckte
Geplaatst op: 07 Feb 2007, 21:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Freelance? Dat betekend niet vrijwillig ofzo hoor? Een freelancer is iemand die geen vast contract heeft maar ingehuurd kan worden door iedereen tegen betaling.

Dus als je dat bedoelt? Wat is de vergoeding?

Saven
admin
Geplaatst op: 07 Feb 2007, 21:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik denk niet dat freelancer hier op zijn plaats is.

Naar dat doet er niet toe, de topicstarter zoekt gewoon mensen die hem af en toe helpen met reviewen

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 07 Feb 2007, 21:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik zou wel willen Reviewen
zou wel vet zijn...zou ik graag onderdeel van deze genre's willen zijn:
Fighting,Shooting of racing...xD

Twylight
De eckte eckte
Geplaatst op: 07 Feb 2007, 21:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Krijgen de reviewers ook games aangeleverd die ze moeten reviewen, en heb je contacten met leveranciers of moeten ze daar zelf maar voor zorgen?

Maarten
Geplaatst op: 07 Feb 2007, 21:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Twylight schreef:

Krijgen de reviewers ook games aangeleverd die ze moeten reviewen, en heb je contacten met leveranciers of moeten ze daar zelf maar voor zorgen?

wah denk je die knul is net 13 of 14 en kan spellen regelen via een bedrijf (niet dus) zelf regelen denk

[Laatst bewerkt door Gabber4life op woensdag 7 februari 2007, om 21:23]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 07 Feb 2007, 21:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gabber4life schreef:

[...]
wah denk je die knul is net 13 of 14 en kan spellen regelen via een bedrijf (niet dus) zelf regelen denk

Misschien als Je flink aan hun kop zeikt...
En zeggen dat het van een populaire website komt...xD

Maarten
Geplaatst op: 07 Feb 2007, 21:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

vragen ze natuurlijk welke en dan zeg je gammo.nl en dan gaan ze navragen en ben je de lul

[Laatst bewerkt door Gabber4life op woensdag 7 februari 2007, om 21:26]
Kosty
Geplaatst op: 07 Feb 2007, 21:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Ik denk niet dat freelancer hier op zijn plaats is.

Naar dat doet er niet toe, de topicstarter zoekt gewoon mensen die hem af en toe helpen met reviewen

Dat bedoel ik dus
Géén phpfusion
Games reviewen die je zelf hebt ... [Zit nu op psp . Ik leg het later wel uit]

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 07 Feb 2007, 21:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gabber4life schreef:

vragen ze natuurlijk welke en dan zeg je gammo.nl en dan gaan ze navragen en ben je de lul

Bel ze, kom met een sterk verhaal, klink overtuigend en zorg dat je op elke reactie bent voorbereid of improviseer als de beste. Met social engineering krijg je alles voor mekaar

Maarten
Geplaatst op: 07 Feb 2007, 22:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik wil mijn spellen revieuwen enige is NFS: MW en game boy color spellen

Twylight
De eckte eckte
Geplaatst op: 07 Feb 2007, 22:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

[...]
Bel ze, kom met een sterk verhaal, klink overtuigend en zorg dat je op elke reactie bent voorbereid of improviseer als de beste. Met social engineering krijg je alles voor mekaar
Ja joh, denk je nou echt dan een 13 jarig jongetje met een webhostingpakketje bij de lokale webhostingboer zomaar aan sponsoring komt? dacht het niet. je moet ook at te bieden hebben, en dat is dat je zelf een grote site bent en dat je alles tot in de puntjes geregeld hebt.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 08 Feb 2007, 08:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb al 30 games van EA Games ontvangen in de afgelopen 2 jaar, en dat doen ze echt niet zo maar. Meestal levert EA Games deze niet maar Shops die deze verkopen.

Als je hieraan wilt beginnen moet je of goed beginnen of helemaal niet. Want geloof me je komt niet zomaar aan de nieuwste games die mensen gaan reviewen, tenzij je deze zelf koopt.

Succes

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login