Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Mobiel uit elkaar halen...

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 09 Feb 2007, 15:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Heuj Savenaars

Ik heb een SE W700i, nou ben ik dus bezig met een ander frontje erop aan het zetten (voorkant W800i, achterkant zilveren K750i en middenstuk witte W810i)...
Maar, er zitten een soort rare inbus schroeven in, en die zitten muurvast, weet iemand nog een idee om die schroeven eruit te halen? Want met mijn inbus sleutels lukt het voor geen meter...

Greetz,
Dharion.

Saven
admin
Geplaatst op: 09 Feb 2007, 15:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bedoel je niet van die klinknagels, met zo'n rond "putje" waar geen inbus sleutel in past?

Ijsthee
Ik space!
Geplaatst op: 09 Feb 2007, 15:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Veel lijm aan je inbus sleutel smeren, in het gattie stoppen, laten drogen en draaien? Geen idee of dat kan (met hele goede lijm misschien )

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 09 Feb 2007, 15:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Bedoel je niet van die klinknagels, met zo'n rond "putje" waar geen inbus sleutel in past?

Ik weet niet of het klinknagels zijn, maar mijn allerkleinste inbus sleutel past er wel in, heeft wel wat grip, maar als ik dan draai verliest hij zijn grip. Zit inderdaad zo'n rond putje in... Maar het is wel de vorm van een inbus sleuteltje...

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 09 Feb 2007, 15:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dharion schreef:

[...]
Ik weet niet of het klinknagels zijn, maar mijn allerkleinste inbus sleutel past er wel in, heeft wel wat grip, maar als ik dan draai verliest hij zijn grip. Zit inderdaad zo'n rond putje in... Maar het is wel de vorm van een inbus sleuteltje...

Ik ben de naam ff kwijt, maar daar heb je van die speciale schroevendraaiers voor. Moet je ff naar je lokale kluswinkel gaan, of naar je electronicaboer, die hebben de wel.

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 09 Feb 2007, 15:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

[...]
Ik ben de naam ff kwijt, maar daar heb je van die speciale schroevendraaiers voor. Moet je ff naar je lokale kluswinkel gaan, of naar je electronicaboer, die hebben de wel.

Bij Gamma hebben ze die dingen niet...
Zou het onderdelenhuis wat zijn?
@ Saven, weet jij hoe je ze anders los kan halen dan?

Saven
admin
Geplaatst op: 09 Feb 2007, 15:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dharion schreef:

[...]
Bij Gamma hebben ze die dingen niet...
Zou het onderdelenhuis wat zijn?
@ Saven, weet jij hoe je ze anders los kan halen dan?

Kun je niet een foto maken met wat voorn schroefjes het zijn dan ?

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 09 Feb 2007, 16:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Kun je niet een foto maken met wat voorn schroefjes het zijn dan ?

Nee, dat is het probleem nou juist
M'n mobiel ligt uit elkaar, en ik kan geen datakabel o.i.d. van de digitale camera vinden...
Zal wel ff op internet zoeken of daar wat van op staat...

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login