Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

🔒
Mogen Hoofddoeken?

Maarten
Geplaatst op: 19 Feb 2007, 20:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mogen hoofddoeken?? Ik vindt van niet! Vraag niet waarom!

[Laatst bewerkt door Gabber4life op dinsdag 20 februari 2007, om 09:03]
Michael
Geplaatst op: 19 Feb 2007, 20:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nee

Maarten
Geplaatst op: 19 Feb 2007, 20:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Michael schreef:

Nee

Een medestander

Infinite
Geplaatst op: 19 Feb 2007, 20:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Waarom niet? Heb je er last van?

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 19 Feb 2007, 21:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

De turken en marrokanen zitten te zeuren dat het niet dat het in nederland op de scholen niet mag, Maar me buurjongen is een jaar in turkije geweest, En toen waren ze ook op zoon school geweest om te kijken hoe het daar was en mochten ze ook geen hoofddoeken dus ik snap niet waarom ze zeiken,

Maar verder,
Moeten hun weten als hun met een antiek ding wilt rondlopen

Maarten
Geplaatst op: 19 Feb 2007, 21:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

maar turken denken ook dat ze hier alles mogen, maar dan denk ik: je bent hier te gast dus doe normaal en waarom komen ze hier? is hun eigen land niet goed genoeg(ik neem als voorbeeld turken maar bedoel ook marokanen en ga maar zo door)

[Laatst bewerkt door Gabber4life op maandag 19 februari 2007, om 21:03]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 19 Feb 2007, 21:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gabber4life schreef:

maar turken denken ook dat ze hier alles mogen, maar dan denk ik: je bent hier te gast dus doe normaal en waarom komen ze hier? is hun eigen land niet goed genoeg

Maar gabber4life niet alle turken zijn zo he...
misschien wel de meeste maar dat komt omdat ze hip-hop enzo luisteren denk ik.
Want die aeps worden beinvloed door die muziek en dan denken ze door hip-hop enzo dat het alleen om respect gaat...

Maarten
Geplaatst op: 19 Feb 2007, 21:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

[...]
Maar gabber4life niet alle turken zijn zo he...
misschien wel de meeste maar dat komt omdat ze hip-hop enzo luisteren denk ik.
Want die aeps worden beinvloed door die muziek en dan denken ze door hip-hop enzo dat het alleen om respect gaat...

maar wat me ook opvalt die turken willen me eerder slaan omdat ik hardcore draag dan nederlanders willen dat is ook zo stom

Zij geen recspect ik geen respect...

[Laatst bewerkt door Gabber4life op maandag 19 februari 2007, om 21:07]
Cocabottle
Geplaatst op: 19 Feb 2007, 21:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ja, maar dan mogen andere mensen ook een hoofddeksel dragen op school.

Maarten
Geplaatst op: 19 Feb 2007, 21:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Cocabottle schreef:

Ja, maar dan mogen andere mensen ook een hoofddeksel dragen op school.

ja zoals een pet... schijt aan dat geloof van hun... waarom zou je een theedoek van de action moeten dragen??

Thomaz
'
Geplaatst op: 19 Feb 2007, 21:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik vind dat ze buiten en in bibliotheken die theedoeken mogen dragen. Tja.. in hun land hangt er waarshijnlijk geen handdoek naast de wasttafel. Maargoed al goed, ik vind dat dit op scholen niet mag. Ik vind trouwens ook dat alle scholen openbaar moeten zijn, want waar zit je voor op school? Voor je toekomst toch, en niet om te weten wie god of allah is. (Ik zit trouwens zelf wel op een Christelijke school, maar dat doet er niet toe, ik zit er op omdat het een school is in me eigen dorp, niet omdat ik christen ben.)

Maarten
Geplaatst op: 19 Feb 2007, 21:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thomaz schreef:

Ik vind dat ze buiten en in bibliotheken die theedoeken mogen dragen. Tja.. in hun land hangt er waarshijnlijk geen handdoek naast de wasttafel. Maargoed al goed, ik vind dat dit op scholen niet mag. Ik vind trouwens ook dat alle scholen openbaar moeten zijn, want waar zit je voor op school? Voor je toekomst toch, en niet om te weten wie god of allah is. (Ik zit trouwens zelf wel op een Christelijke school, maar dat doet er niet toe, ik zit er op omdat het een school is in me eigen dorp, niet omdat ik christen ben.)

ik heb ook een hekel aan dah God bekijkt jullie!! gedoe, hebben ze hem ooit gezien nee... en die "jezus" stuur nu is zon gast die mensen geneest, die komt tog niet

Nicksel
Geplaatst op: 19 Feb 2007, 21:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Is wel handig, hebben ze altijd een theedoek bij zich.

Maarten
Geplaatst op: 19 Feb 2007, 21:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nicksel schreef:

Is wel handig, hebben ze altijd een theedoek bij zich.

Wel als ze geen geld hebben en moeten afwassen nadat ze uit eten zijn geweest

(400ste post)

Thomaz
'
Geplaatst op: 19 Feb 2007, 21:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nicksel schreef:

Is wel handig, hebben ze altijd een theedoek bij zich.

Tja, dit zij ik ook al. Ik heb echt geen problemen met hun geloof, met geen 1 geloof. Maar ik geef Geert Wilders wel weer gelijk, spoel de helft van de Koran door de plee. Waarom? nou ik vind het gewoon achterlijk dat als ze het er niet mee eens zijn dat ze dingen gaan opblazen. Als ik dit zou doen, was er geen 1 school meer in Nederland.

Rinaldo
Geplaatst op: 19 Feb 2007, 21:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik vind dat het niet mag
het is NL geen marokko ofzo

en sommige zijn ernstig brutaal
(niet rassistisch bedoelt)
maar de meeste zijn marokkanen

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 19 Feb 2007, 22:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gabber4life schreef:

maar turken denken ook dat ze hier alles mogen, maar dan denk ik: je bent hier te gast dus doe normaal en waarom komen ze hier? is hun eigen land niet goed genoeg(ik neem als voorbeeld turken maar bedoel ook marokanen en ga maar zo door)

Wat lul jij dan te gast?
Ik ben hier geboren en getogen. Dan ben ik echt geen gast meer.
Mijn opa kwam hier om Nederland van de economische crisis helpen, hij wou ook weer terug gaan naar Turkije nadat ie genoeg geld had verdiend, maar dat gebeurde niet.
En nee, turkije of marokko is niet goed. Als jij daar had gewoond wou je daar ook weg.

Soaddemon schreef:

[...]
Maar gabber4life niet alle turken zijn zo he...
misschien wel de meeste maar dat komt omdat ze hip-hop enzo luisteren denk ik.
Want die aeps worden beinvloed door die muziek en dan denken ze door hip-hop enzo dat het alleen om respect gaat...

Ik luister ook Hip-Hop, maar dat heeft er niks mee te maken. Ik beoordeel mensen niet op hun uiterlijk. Ik zal je een voorbeeld geven.
Er zit bij mij op school zo een punk, echt met groen haar enz.
Nou, paar van die jongens, o.a. turken, maar ook nederlanders zaten naar hem te kijken enz en uit te lachen. Ik ken deze jongens dus k ging naar ze toen en zei dat ze normaal moesten doen. Daarna ging ik naar die punk toe om wegen hun gedrag mijn excuses aan te bieden.

Gabber4life schreef:

[...]
maar wat me ook opvalt die turken willen me eerder slaan omdat ik hardcore draag dan nederlanders willen dat is ook zo stom

Zij geen recspect ik geen respect...


Ja, sorry, zulke types heb ik ook een hekel aan. Van die types die met een turkse vlag over straat lopen en constant zitten te zeuren over de 'kaaskoppen' enz. Ik denk; wees een beetje dankbaar voor de kansen die je hier krijgt.
Daarom benut ik ook alle kansen die ik krijg.

Enfin, ff ontopic;
Hoezo zouden er geen hoofddoeken mogen?
Ik bedoel, dat is een kledingkeuze.
Dan moet je ook zeggen dat er geen petten mogen.
En zoveel zijn er niet eens man.

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 19 Feb 2007, 22:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thomaz schreef:

[...]
Tja, dit zij ik ook al. Ik heb echt geen problemen met hun geloof, met geen 1 geloof. Maar ik geef Geert Wilders wel weer gelijk, spoel de helft van de Koran door de plee. Waarom? nou ik vind het gewoon achterlijk dat als ze het er niet mee eens zijn dat ze dingen gaan opblazen. Als ik dit zou doen, was er geen 1 school meer in Nederland.

Geert Wilders weet al helemaal niet wat hij lult.
Hij heeft de Koran nooit gelezen dunkt mij.
Want in de Koran staat precies dezelfde dingen als in de Bijbel;
o.a.
Andere mensen met respect behandelen.
De armen helpen.
Niet zelf van alles willen profiteren.

denk je echt dat in de Koran staat dat de Moslims dingen moeten opblazen?
Ik geloof ook niet in de Allah/God dingen.
Maar ik probeer zo veel mogelijk van mijn plichten na tekomen. Ik vast sinds mijn 9de, ik help de armen, zover mijn vermogen het redden. Maar ik ga niet naar de moskee, heb het al druk genoeg met school.

Rinaldo
Geplaatst op: 19 Feb 2007, 22:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote


Enfin, ff ontopic;
Hoezo zouden er geen hoofddoeken mogen?
Ik bedoel, dat is een kledingkeuze.
Dan moet je ook zeggen dat er geen petten mogen.
En zoveel zijn er niet eens man.

bij mij zijn er genoeg

Gio
Geplaatst op: 19 Feb 2007, 22:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Triest dat mensen hier generaliseren terwijl ze zelf de Nederlanse-taal niet eens beheersen.
Ik vind dat iedereen moet kunnen doen en dragen wat en wanneer die dat wil. (Ons land is tenminste een vrijland)

Maar ik vind niet dat iemand een hoofddoekje in een christelijke / katholieke school mag dragen. Aan gezien ik dat een beetje respectloos vind. Maar in een openbare school daarin tegen wel. Omdat die verder toch niet echt iets met het geloof doen.

Ik heb nog niet echt argumenten van jullie gehoord (En van Gaber4life verwacht ik ook niet echt diepzinnige antwoorden, gezien zijn post geschiedennis.)

btw: stormloop topic

[Laatst bewerkt door Gio op maandag 19 februari 2007, om 22:25]
Thomaz
'
Geplaatst op: 19 Feb 2007, 22:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gkhn schreef:

[...]
Geert Wilders weet al helemaal niet wat hij lult.
Hij heeft de Koran nooit gelezen dunkt mij.
Want in de Koran staat precies dezelfde dingen als in de Bijbel;
o.a.
Andere mensen met respect behandelen.
De armen helpen.
Niet zelf van alles willen profiteren.

denk je echt dat in de Koran staat dat de Moslims dingen moeten opblazen?
Ik geloof ook niet in de Allah/God dingen.
Maar ik probeer zo veel mogelijk van mijn plichten na tekomen. Ik vast sinds mijn 9de, ik help de armen, zover mijn vermogen het redden. Maar ik ga niet naar de moskee, heb het al druk genoeg met school.


Oke, je hebt gelijk (En dat meen ik..)

Gijz
Geplaatst op: 19 Feb 2007, 22:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nee, een hoofddoek ga je maar in je eigen land dragen..
Als je een hoofddoek thuis op hebt maakt me dat geen moer uit, maar op school/werk etc vind ik niet kunnen..
Wij mogen ook geen pet/muts/tafelkleed op ons hoofd hebben als we naar school gaan..
Waarom die zwarte dan wel?

Als je niet nederlands praat op straat kan je ook direct opflikkeren

Kijk, gkhn is nou een van de normale turken/marokkanen..
Maar een deel van deze groep verpest het voor het andere deel..

Ik ben best een beetje racistisch, maar dit komt door die agressieve jeugd.
Ik weet ook heus wel dat ze niet allemaal zo zijn, en dat zeg ik ook niet..

Maar ik vind wel, je bent hier niet in je eigenland dus je kan je wel gewoon aanpassen aan onze gewoontes.
Je eigen gewoontes mag je best houden.

Die gare zwarte moslim schreef:
ey ik zal me bek houden over moslims ya. En die Thomaz ben jj een kk sukkel die doodgeschoten wil worden. Ey heb respct voor andere geloven hebben jullie ergens gezien dat moslims tegen jullie zo doen. ik zou me bek houden als ik jullie was kk tiefes beesten.. kk kaaskoppen

En nix met de koran of Allah. Jullie syn sukkels jonge kk's. Jullie willen dood man. Respect voor ons respect voor jullie kk sukkels. jullie kaakoppen weten nix. drm seggen se owk kaaskoppen er zit aleenmaar kaas in.Nix met de koran in de plee ik stop jou in de plee you understand t? en het syn geen theedoeken je moeder kan niet eens theedoek kopen man komt ie met theedoek kk dier. Ik heb reklame van WIBRA er is aanbieding 10 halen 1 betalen (SPECIAAL VOOR KK SUKKELS).

Nou jah ik zou maar me bek houden seg ik verder nix.RESPECT
bitch


JA KANKER KANKER KANKER KANKER..

Rot maar op naar je eigen kanker land met al die kanker vriendjes met al die kanker snorren en die kanker hoofddoekken.
Vieze kanker terroristen, dat zijn jullie.
Wij hebben kaas in onze kanker koppen maar jullie hebben helemaal niks in de kanker koppen van jullie..
(Misschien daarom die hoofddoeken, of is dat om de stront warm te houden?)

[Laatst bewerkt door Gijz op woensdag 21 februari 2007, om 18:51]
Wouser
Cadeau'tjes :r
Geplaatst op: 19 Feb 2007, 22:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ja

SomaQan
Geplaatst op: 20 Feb 2007, 00:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik ben moslim en volgens mij snapen de meest niet waarom sommige moslims een hoofddoek dragen

Ze dragen een hoofddoek als ze bij hun werk zijn of gewoon buiten zijn dit doen ze omdat ze niet wilen dat mannen zeg maar op hun geilen.

bijvoorbeeld je loopt zo op straat en je ziet een lekkerding daar lopen dan kijk je natuurlijk wel achter om die lekkerding daar ff te bekijken

zeg nou zelf val je op een kale wijf als britney of op een lekkere wijf als jessica alba ?

dus vandaar die hoofddoek.

en de topic openner waarom open je z'n topic omdat je een beetje wordt geplaagd omdat je naar Hardcore luisterd soms ?

eerlijk gezegt zijn de meeste Hardcore mensen rasisten misschien jij niet maar je weet zelf wel wat je bent en tenslote heb je er last van ?

en het aller aller laatst ik ben geen turk of en marokkaan
ik kom uit Somalie.

Maarten
Geplaatst op: 20 Feb 2007, 08:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rinaldo schreef:

[...]
bij mij zijn er genoeg

bij mij in de hele stad misschien kwart tot helft

en sommige willen me slaan dat je zei dat de meeste gabbers racisten zijn klopt wel.. maar dan moeten de turken of marokanen wel zeker weten dat ik racist ben daar nemen ze geen moeite voor

[Laatst bewerkt door Gabber4life op dinsdag 20 februari 2007, om 08:33]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login