Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Jouw ongelukken lijst(je)

Maarten
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 14:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mijn ongelukken lijst(je):

  • [*]Pols opgehaald aan een ruit die scheef stond en ging met me pols en doorheen (bijna tegen me slagader ) (stomme turk me pa helemaal woest op hun )
  • [*]Ben me voortand voorgoed kwijt heb nu neppe die weer los zit omdat ik op me smoel was geslagen gister ...
  • [*]Heb op me hoofd een snee waardoor weet ik niet meer
  • [*]Ben een keer hard van me minibike geflikkert dus lag me elleboog open en konden ze me bot zien in het ziekenhuis
  • [*]Was bij scouting (!!!) en irriteerde die leiding en toen gooide die me op de grond en hard ook en toen was me sleutelbeen gebroken (kut ziekenhuis 6 uur daar gezeten voor een paar foto's Die kut doktor was vergeten papieren mee te geven voor foto's te maken )
  • [*]Heb vroeger ook een stam op me hoofd gehad moest gelijmd worden
  • [*]Heb ook nog een keer ergens anders hechtingen gehad maar weet niet meer waar
  • [*]Heb ook nog is me het velletje voor me oog opgehaald en moest worden gelijmt

Dat was het eigenlijk wel en vertel hier die van jullie

[Laatst bewerkt door Gabber4life op maandag 5 maart 2007, om 15:30]
Tuneboy
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 14:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Met snowboarden een kicker genomen was me schouder uit de kom, toen moest ik verder gaan omdat we aan een tocht bezig waren en toen viel ik uiteindelijk nog een keer op die schouder en toen was alles weer goed.

Maarten
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 14:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tuneboy schreef:

Met snowboarden een kicker genomen was me schouder uit de kom, toen moest ik verder gaan omdat we aan een tocht bezig waren en toen viel ik uiteindelijk nog een keer op die schouder en toen was alles weer goed.

Mooi tog heb je er minder lang last van..

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 14:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

bij ons in de tuin hebben we zo'n mooi trapje, dus ik tyfde van dat trapje af en toen viel ik op van die grint stenen. Toen lag me hele knie open

Ik had ruzie met me zus, ik was nog heel klein enzo. Mijn zus boos en die sloeg me met stekker van een lamp op me hoofd, Toen moest ik naar de doktor en dan doen ze van dat lijm op je hoofd

In de zomer op zwembad rende ik zo, en toen viel ik over zo'n randje en toen lag me teen nagel eraf.

Verder heb ik nog van die gare dingen van sneeën van papier tussen je vinger enz.

Edit:
Vandaag met de gym, bal op me duim gehad. En dat doet nu best wel pijn

[Laatst bewerkt door Christan op maandag 5 maart 2007, om 14:46]
Maarten
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 14:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Christan schreef:

bij ons in de tuin hebben we zo'n mooi trapje, dus ik tyfde van dat trapje af en toen viel ik op van die grint stenen. Toen lag me hele knie open

Ik had ruzie met me zus, ik was nog heel klein enzo. Mijn zus boos en die sloeg me met stekker van een lamp op me hoofd, Toen moest ik naar de doktor en dan doen ze van dat lijm op je hoofd

In de zomer op zwembad rende ik zo, en toen viel ik over zo'n randje en toen lag me teen nagel eraf.

Verder heb ik nog van die gare dingen van sneeën van papier tussen je vinger enz.


Oh ja met dat lijm spul heb ik ook gehad kreeg een zware houten stam tegen me hoofd

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 14:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gabber4life schreef:

[...]
Oh ja met dat lijm spul heb ik ook gehad kreeg een zware houten stam tegen me hoofd

Owned, maar dat lijm spul is best wel vet. Mijn aller eerste gat in me hoofd deden ze niks op
Ik moest er alleen zo'n doekje op houden.

Martijn
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 14:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Van duikplankje gevallen keer , en vaak genoeg van de trap enzo gevallen, maar niet echt beijzonders met verwondingen. Vaak gevallen met fiets fietste er een meisje over heen

Maarten
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 14:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb sinds me 7de jaar elk jaar wel iets ergs

Martijn
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 15:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gabber4life schreef:

Ik heb sinds me 7de jaar elk jaar wel iets ergs

Als je het over zulke dingen hebt gebeuren er ook vaak weer dingen

Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
Als je het over de duivel hebt...

[Laatst bewerkt door Martijn op maandag 5 maart 2007, om 15:00]
Maarten
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 15:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Martijn schreef:

[...]

Als je het over zulke dingen hebt gebeuren er ook vaak weer dingen

Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
Als je het over de duivel hebt...


Ik snap het niet helemaal

Florian
kunjeditzien:')?
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 15:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mwa 'k geloof niet echt iets ergs ..
Hele tijd geleden hadden we zo'n speelrek/schommel ding in de tuin, daar ging zo'n touwladden aan, toen was ik achterover geflikkert met mn rug op de stenen . Dat was wel kut, krijg je van die luchthap acties weetjewel , maar is al een heeeele tijd geleden ..

Verder zo snel niet iets dat ik kan bedenken ..

Maarten
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 15:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Florian schreef:

Mwa 'k geloof niet echt iets ergs ..
Hele tijd geleden hadden we zo'n speelrek/schommel ding in de tuin, daar ging zo'n touwladden aan, toen was ik achterover geflikkert met mn rug op de stenen . Dat was wel kut, krijg je van die luchthap acties weetjewel , maar is al een heeeele tijd geleden ..

Verder zo snel niet iets dat ik kan bedenken ..


Volgens mij heb ik hier tog van iedereen de meeste pech...

oh ja me gebit zonder de tand (best eng ) [url]http://img506.imageshack.us/my.php?image=foto0025ry4.jpg[/url]

Morgen naar de tandarts egt geen zin in weer dat gezeik enzo en geboor en wtf dan ook

[Laatst bewerkt door Gabber4life op maandag 5 maart 2007, om 15:16]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 15:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ben een paar weken geleden met skateboarden op de koping van de ramp gevallen toen ik wou grinden.kon bijna 3 dagen normaal lopen enzo...
en verder nog standaard dingen

Rinaldo
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 15:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

bijna verdronken...
hechting(bij oog)...
ongelukje kreeg geen lucht meer....
nog een ongelukje kon niet meer lopen(1 hele(school) week (school gemist))

en nog een hele lijst maar ben te lui om te denken/typen

[Laatst bewerkt door Rinaldo op maandag 5 maart 2007, om 15:28]
Florian
kunjeditzien:')?
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 15:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gabber4life schreef:
oh ja me gebit zonder de tand (best eng ) [url]http://img506.imageshack.us/my.php?image=foto0025ry4.jpg[/url]
Wow, volgens mij is hij een beeetje out of focus .
Maar bedankt voor dit zeer verrijkende plaatje .

Maarten
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 15:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Florian schreef:

[...]Wow, volgens mij is hij een beeetje out of focus .
Maar bedankt voor dit zeer verrijkende plaatje .


sorry maar je ziet het tog best goed dat grote gat

wou niet me lelijke kop met littekens laten zien...

[Laatst bewerkt door Gabber4life op maandag 5 maart 2007, om 15:45]
NickD
Kurosaki Kun!!
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 16:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

toen ik klein was ben ik een keertje door een hond gebeten (zei m'n moeder xD) heb nu dus ook bij m'n oog en op m'n wenkbrauw (rechter) een paar kleine litekens!

OP vakantie rennen bij 't zwembad viel ik over m'n eigen voet (stenen zijn focking hard daar) was heel bloedspoor maar opzich 't wondje was niet zo heel groot maar zit nu nog steeds een liteken.

3x van de trap gerold in een week (toen ik 3/4 was ofsow).

met verzorging op school m'n topje van m'n duim eraf gesneden maar kon er weer worden aangezet

2 dagen in coma gelegen door omdat ik van 't dak van m'n schuurtje af viel, maar ze konden wel zowat met zekerheid zeggen dat ik uit coma raakte.

owjah en een keertje toen stond ik op m'n bed (hoogslaper) maar die stond niet vast tegen de muur toen gleed ie weg en viel ik erachter (was aan 't spelen met m'n vriendinnetje ik was toen 5of6 geloof ik) en toen had ik m'n arm op een paar plaatsen gebroken omdat ie scheef viel (op een paar planken dus) en dat wijfie had een zware hersenschudding voor 1 week ofsow

dat was 't wel geloof ik..

Martijn
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 17:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gabber4life schreef:

[...]
Ik snap het niet helemaal
.

Zal best kunnen xD, gezegde uit de buurt. Betekend eingelijk gewoon dat als je het bijvoorbeeld over ongelukken hebt, en je dat nooit hebt enzo je ineens een ongeluk(je) krijgt.

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 17:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wat heeft iedereen van die pech
Ik maak dus echt niet van dat soort dingen mee...
Ben alleen een keer keihard gepleurd op asfalt en kon een week niet normaal lopen

Maarten
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 17:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Alex schreef:

Wat heeft iedereen van die pech
Ik maak dus echt niet van dat soort dingen mee...
Ben alleen een keer keihard gepleurd op asfalt en kon een week niet normaal lopen

Lol

[off]Je emailadress kun je niet zelf veranderen [/off]

Uniqe
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 17:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

-Toen ik 5 was viel ik paar keer van de trap
-op de basisschool tijdens touwklimmen toen ik klein was naar beneden gevallen
- toen ik rond de 12 was was ik zo slim om achter een ijsocotruck ging hangen en toen viel ik op me hoofd tijdens een hoek (20 km/h) 2 hechtingen
- heel vaak gevallen van me fiets
- sloeg een keer tegen de deur aan met al me kracht want ik was boos brak ik een vinger (deur was ook gebroken trouwens )
-vaak gevallen van me fiets af (en 1x bijna aangereden door een auto)
- nog vaak gevallen maar is niet zo bijzonder allemaal

Saven
admin
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 17:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gabber4life schreef:

[...]
Volgens mij heb ik hier tog van iedereen de meeste pech...

oh ja me gebit zonder de tand (best eng ) [url]http://img506.imageshack.us/my.php?image=foto0025ry4.jpg[/url]

Morgen naar de tandarts egt geen zin in weer dat gezeik enzo en geboor en wtf dan ook


Me eetlust watdoeje!

Maarten
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 17:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Me eetlust watdoeje!

omg niet zeiken heb net moeten eten met 1 tand minder

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 18:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gabbers4life, jij hebt mooie witte tanden .
Ik ben regelmatig van trap geflikkerd. Keer met me kop op bodem van zwembad gedoken, 100x handen/vingers tussen deuren/laden. Uhm, ben ook een keer met een of andere gare school musical van podium getyft op me poot enzo. Was zo'n stuk kraakbeen in me voet verbrijzelt, was niet echt chill

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 05 Mar 2007, 18:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Oja ik heb ook nog een keer zo een soldeer ding op m'n arm gehad... Zeer pijnlijk

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login