Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Paypal Betaling website

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 19 Mar 2007, 21:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Heey,

Weet iemand waar je dat script kan vinden zodat mensen met PayPal kunnen betalen op je website?

Danks Yannick

Tildo
Geplaatst op: 19 Mar 2007, 21:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

is dat op de site zelf niet te regelen?

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 19 Mar 2007, 21:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tildo schreef:

is dat op de site zelf niet te regelen?

Dan moet je wel eerst het script hebben he dumbo en dat kan ik noujuist niet vinden

NickD
Kurosaki Kun!!
Geplaatst op: 19 Mar 2007, 22:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

omg, beetje rare reactie!

Hij zegt dat je dat script waarschijnlijk op de paypal site zelf kan vinden en dan ga jij zeggen: dan moet je dat script eerst wel hebben.. omg heel scheef..

En idd 't staat volgens mij gewoon op de paypal site anders zou 't een beetje dom van ze zijn want dat zou dus betekenen dat gasten zelf moeten uitvogelen welke dingen ze erin moeten stoppen fsow...

Silence
Geplaatst op: 19 Mar 2007, 22:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Als je beetje zoekt op google is het wel te vinden...

yee nog meer adsense nu ook @ home pagina, lekker heel die site verneuken met adsense

heb saven admin screens

Modbreak

\"heb saven admin screens :\')\" Dus? Ik ook :\')

NickD
Kurosaki Kun!!
Geplaatst op: 19 Mar 2007, 22:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Silence schreef:

yee nog meer adsense nu ook @ home pagina, lekker heel die site verneuken met adsense

heb saven admin screens

Van dit stukje begrijp ik nou geen reet.. ?

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 19 Mar 2007, 22:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

NickD schreef:

omg, beetje rare reactie!

Hij zegt dat je dat script waarschijnlijk op de paypal site zelf kan vinden en dan ga jij zeggen: dan moet je dat script eerst wel hebben.. omg heel scheef..

En idd 't staat volgens mij gewoon op de paypal site anders zou 't een beetje dom van ze zijn want dat zou dus betekenen dat gasten zelf moeten uitvogelen welke dingen ze erin moeten stoppen fsow...

Dat zeg ik toch Dat ik het daar niet kan vinden En als jij het zo dom vindt dat het blijkbaar niet op die site zou staan kan jij dan die url geven als jij het zo goed weet

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 20 Mar 2007, 13:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Vriend van me heeft zoiets... volgens mij kon je het op een site als www.creditline.nl ofzo vinden... K zal het wel een keer vragen, want die site was het volgens mij niet

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login