Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

🔒
Warrock actie

Tadnecty
Geplaatst op: 09 Apr 2007, 12:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lees dit, het is een actie van een clan member van Dutch Elite:

Jongens, ik ben een actie gestart om K2 een beetje te laten inzien dat ze het beter anders kunnen doen ( en om hopelijk wat extra dinnars te krijgen wink )
Ik vind dat K2 teveel achter hun policies schuilt en ik denk dat er veel mensen zijn die dit met me eens zijn.

Daarom heb ik een topic gestart over de servers en ik heb ook al laten zien wat ze ongeveer verliezen per maandje extra dat wij krijgen. hopelijk zien ze hun fouten in. <- link

Stuur de link naar andere mensen waarvan jij denkt dat ze het ermee eens zijn en plaats zelf ook berichtjes, met een beetje geluk krijgt K2 een idee wat we er nou echt van vinden en word dit een flinke topic.
Als we genoeg replies krijgen weet ik ZEKER dat er in ieder geval een paar veranderingen gaan komen. De topic is nog niet verwijderd en is gisteren aangemaakt, dus waarschijnlijk vinden ze het nog goed. Laten we dat wel zo houden A.U.B.!

Grtzz DevineDemon


T{-N-}T

EDIT

het topic is al gesloten, maar blijf bezig met slechte dingen posten en vragen stellen over de dingen die bij K2 Network gebeuren en ze MOETEN er wel wat aan doen. Met jullie hulp versneld dat alleen maar.

Modbreak

Doe eens een normale topic titel kiezen, je doet net of de wereld vergaat, het gaat hier over een spel.

[Laatst bewerkt door Tadnecty op maandag 9 april 2007, om 12:15]
Basjee
Octo
Geplaatst op: 09 Apr 2007, 12:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Uhh wat?

Rinaldo
Geplaatst op: 09 Apr 2007, 12:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ze zijn al bezig met de servers probleem is eigelijk

er moeten nieuwe dingen komen

zoals: wapens,mappen enzo

Inuyasha
Wie anders? ^^
Geplaatst op: 09 Apr 2007, 12:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lekker duidelijk enzo

Basjee
Octo
Geplaatst op: 09 Apr 2007, 12:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Inuyasha schreef:

Lekker duidelijk enzo

Idd \

@Badeendje

Ga maar verder in de bestaande Warrock topic, er moeten niet voor ieder nieuw warrock iets een nieuwe topic komen.

De bestaande?
Het bestaande

[Laatst bewerkt door Basjee op maandag 9 april 2007, om 12:35]
Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 09 Apr 2007, 12:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ga maar verder in de bestaande Warrock topic, er moeten niet voor ieder nieuw warrock iets een nieuwe topic komen.
[lock]

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 09 Apr 2007, 12:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

Ga maar verder in de bestaande Warrock topic, er moeten niet voor ieder nieuw warrock iets een nieuwe topic komen.
[lock]

Mee eens, maar dan moet je hem wel sluiten

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 09 Apr 2007, 12:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Mee eens, maar dan moet je hem wel sluiten

ow shit mis, dacht door de icon dat die dan automatisch sloot

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login