Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Sound Blaster

HyperTesia
Webdeveloper
Geplaatst op: 11 Apr 2007, 10:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallow iedereen

Ik heb een Creative Sound blaster audigy SE geluidskaart

Maar ik had een tijd geleden die kaart geinstalleerd maar toen zat ik nog op 2.1, en nu heb ik 4.1..
Maar m'n 2 achterste boxen doen het niet
Ik heb al bij die instellingen gekeken en getest, en daar werkt het wel.. Maar in Itunes dus niet, weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen?

BVD HT

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 11 Apr 2007, 11:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb ook een Augidy sound blaster geluidskaart, en met mijn 5.1 heb ik geen problemen.
Ik neem aan dat bij jouw ook de Creative Mediasource 5 player erbij zit?
Kies dan eens daar voor extra->Luidsprekerinstellingen, daar het instellen op 4.1, en dan kiezen voor kanaal, als dan al je boxjes het doen, maar Creative zelf kan het dan nog niet afspelen, dan raar.

Anders kan je nog kijken bij configuratiescherm->geluid & audiospparaten->kijken of bij audio het afspelen er wel staat ingesteld op de augidy, zo ja, kies dan voor geavanceerd en kijk of die instelling wel al staat ingesteld voor jouw 4.1

HyperTesia
Webdeveloper
Geplaatst op: 11 Apr 2007, 11:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Werkt nog steeds niet..

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 11 Apr 2007, 11:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

HyperTesia schreef:

Werkt nog steeds niet..

bij de kanaal test? wat hoor je dan? uit alleen 2 boxjes nog maar ook al staat die bij de mediasource ingesteld op 4.1 ? of wat hoor je...

HyperTesia
Webdeveloper
Geplaatst op: 11 Apr 2007, 11:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bij kanaal test hoor ik alles goed.. Uit de 4 boxen..

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 11 Apr 2007, 11:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ok dan weet ik het ook niet meer als bij hetzelfde programma met de goede instellingen de test het wel doet maar de muziek niet, aangezien dit bij mij toch de manier was, en verder kan ik geen andere mogelijkheden vinden
En staat in Itunes zelf ook geen instelling verkeerd dan ofzo dat die verkeerd geconfigureerd staat met het configuratiescherm/of in het configuratiescherm zelf staat het nog verkeerd

HyperTesia
Webdeveloper
Geplaatst op: 11 Apr 2007, 11:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bij de mediaplayer van creative doet hij het ook niet.. :/

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 11 Apr 2007, 14:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

HyperTesia schreef:

Bij de mediaplayer van creative doet hij het ook niet.. :/

Misschien nogal gaar, maar dit had ik ook. De balans stond helemaal verkeerd. Hij stond op Front en moest op Rear staan ofzo.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login