Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

🔒
Project: Armada

Saven
admin
Geplaatst op: 22 Apr 2007, 17:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nee dit keer geen vage codename of wat dan ook. Gewoon de feiten en alles lekker helder en duidelijk

Wat is Armada?
Armada is afgeleid van Groove Armada. Dit is de projectnaam voor de volgende versie van Saven.nl, v5
De naam Armada is gekozen omdat Groove Armada wel chille muziek maakt en het wel een toffe naam is

Wat gaat er allemaal gebeuren?
Geen idee.
De layout is er al half en er zijn al ideeën voor de toekomstige versie.
Helaas zijn dit allemaal ideeën die ook al in deze versie zitten en het niet echt meer uniek maakt.
Dus als je een goed idee hebt dat zo goed als uniek is voor een community als deze hoor ik dat graag
Ik bedoel dus netzoiets als de Blogs voor de members. Saven.nl was namenlijk voor zover bekend de allereerste community met deze optie!

Gaat er AJAX komen enzo? WEB2.0 etc..?
Goeie vraag
Ik wil natuurlijk wel een gloednieuw systeem hebben die up2date is en makkelijk uit te breiden.
Het uitbreiden zal geen probleem worden door de makkelijke modulaire opbouw van losse modules.
Zo zijn er bijvoorbeeld de modules:

  • [*]Users (inloggen, registreren etc..)
  • [*]Messages (de messagebox)
  • [*]Forum (het forum natuurlijk)
  • [*]News (het frontpage nieuws)

En nog veel meer (nog geen enkele van deze modules zijn af, ik ben slechts begonnen met de users en news).
Maargoed, als een van jullie een goede AJAX developer is, bijvoorbeeld iets met de Poll zodat deze niet hoeft te refreshen zegmaar, dan zou dat wel tof zijn

Is er al een datum?
Nein!
It's done when it's done. Laten we het er maar op houden dat dit niet mijn prioriteit heeft, en het op zich niet erg belangrijk is.

Wat moeten we tegen de members zeggen?
De members die vragen zich natuurlijk af wat Project Armada nou is. Zeg ze maar dat het voor een eventuele blogsysteem is ofzo verzin iets leuks

Verder nog vragen of opmerkingen?
Stel ze in dit topic

Florian
kunjeditzien:')?
Geplaatst op: 22 Apr 2007, 17:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Poll met ajax wil ik wel doen . Daar had ik overigens ook nog een site voor .

iisys kan het dacht ik ook wel .

Saven
admin
Geplaatst op: 22 Apr 2007, 17:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nice
Btw; tof nummer van ze [url]http://www.youtube.com/watch?v=AgcoP2-1Z0k[/url]

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 22 Apr 2007, 17:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Juah, dat AJAX gedeelte is zoo simpel, dat is zo gedaan, zou ik ook nog wel kunnen doen met mijn drukke dagschema

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 22 Apr 2007, 18:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Goede ideetjes Ajax gaat mij niet lukken, maar wat php'eren dat zie ik wel zitten ook or

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 22 Apr 2007, 18:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

En hierdoor kwam ik dus op het idee om ff te checken wie er allemaal AJAX kan hier

Saven
admin
Geplaatst op: 22 Apr 2007, 21:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

nice

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 23 Apr 2007, 20:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Misschien is het trouwens wel leuk om zelf te bepalen welke menu's er weergeven worden in de layout. Hoeveel actieve topics, hoeveel nieuwe blogs, poll weergeven/verbergen, linkpartners weergeven/verbergen, etc.

Saven
admin
Geplaatst op: 24 Apr 2007, 15:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

Misschien is het trouwens wel leuk om zelf te bepalen welke menu's er weergeven worden in de layout. Hoeveel actieve topics, hoeveel nieuwe blogs, poll weergeven/verbergen, linkpartners weergeven/verbergen, etc.

Idd nice ja, maar weet jij hoe je alleen de eerste x aantal uit een array kan weergeven?

zegmaar je array bestaat uit 10 dingen, maar je wilt er maar 5 weergeven (soort van foreach(.. LIMIT 5))

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 30 Apr 2007, 14:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

leden die een email adres hebben ingegeven, dat email kan je dan als image bekijken op het profiel, maar op de ledenlijst, daar kan je gewoon rechtstreeks een mail sturen omdat er een mailto staat, dan zou je beter een aparte contactpagina maken waardoor je een bep. lid mail kan sturen. want zo heeft de spambot beveiliging door image in profiel eigenlijk nog geen nut

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 01 May 2007, 01:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ben ooit bij een Groove Armada concert geweest in Paradiso, was heel vet.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 01 May 2007, 08:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Idd nice ja, maar weet jij hoe je alleen de eerste x aantal uit een array kan weergeven?

zegmaar je array bestaat uit 10 dingen, maar je wilt er maar 5 weergeven (soort van foreach(.. LIMIT 5))


if ($i == 5) { break; }

Saven
admin
Geplaatst op: 01 May 2007, 15:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Ben ooit bij een Groove Armada concert geweest in Paradiso, was heel vet.

haha tof

@iisys thnx

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 01 May 2007, 16:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
haha tof

@iisys thnx


Kon je zelf toch ook wel verzinnen
De almachtige scripter Saven wist niet hoe hij een loop na 5 iteraties moest stoppen

Saven
admin
Geplaatst op: 01 May 2007, 20:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

[...]
Kon je zelf toch ook wel verzinnen
De almachtige scripter Saven wist niet hoe hij een loop na 5 iteraties moest stoppen

Jawel maar op dat moment dacht er ik even niet aan dat ik moest gaan foreachen

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login