Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Navigatiesysteem scooter

Lennard
?
Geplaatst op: 29 Apr 2007, 17:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Heuj,

Ik zoek een navigatiesysteem voor m'n scooter.
'k heb tot nu toe alleen TomTom RIDER gevonden, maar wellicht zijn er andere / goedkopere...

Ik wil dus niet een ding voor de auto ofzo, omdat je met de scooter niet op snelwegen enzo mag (dôh).

Dus als iemand er een weet mag hij hem hier wel posten

Greetz,

Lennard.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 30 Apr 2007, 02:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Willekeurige PDA, met een TomTom erop, en een oordopje in zodat hij je alles voorleest? Toch niks speciaals voor nodig, zou ik op men HTC Universal nog kunnen met GPS module.

Niks geen moeilijk doen met schermpjes en lelijke bevestigings shit enzo, moet je alleen wel een PDA hebben, maar die kosten ook niet de wereld. Misschien heb je er al 1, dan hoef je alleen maar tomtom software en een GPS module (of die zit al ingebouwd) te kopen.

Lennard
?
Geplaatst op: 30 Apr 2007, 08:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

W00t dan kan ik beter dat doen ja, heb ik meteen een PDA.

Thx. Zal er eens naar kijken + over denken.

WietseSoad
Geplaatst op: 30 Apr 2007, 12:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

een vdo daten van philps hebben we ook je kan voor in outo maar ook op scooter wat je kan ook doen snelweg vermijden

Florian
kunjeditzien:')?
Geplaatst op: 30 Apr 2007, 12:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Roflmao, verdwaal je te vaak naar school ?

Maar ontopic, Thaan suggereert Tom Tom, das wel een goeie. Je hebt nml. verschillende varianten, voor auto, voor wandelaars met wandelroutes, en ook voor scooter shizzle.

Ik googlede ff:
[url]http://www.mototronix.nl/TomTom%20Rider.htm[/url]

Ice
Kan koud overkomen.
Geplaatst op: 30 Apr 2007, 13:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Is het niet een beetje overdreven, een navigatiesysteem op je scooter? Koop een kaartje van 2 euro bij de ANWB en je ziet zo alle wegen in de buurt

[Laatst bewerkt door Ice op maandag 30 april 2007, om 13:33]
Lennard
?
Geplaatst op: 30 Apr 2007, 15:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Florian schreef:

Roflmao, verdwaal je te vaak naar school ?

Maar ontopic, Thaan suggereert Tom Tom, das wel een goeie. Je hebt nml. verschillende varianten, voor auto, voor wandelaars met wandelroutes, en ook voor scooter shizzle.

Ik googlede ff:
[url]http://www.mototronix.nl/TomTom%20Rider.htm[/url]


Nah, 'k ga binnenkort naar m'n oom in Almere enzo, en verdwaal liever niet.

TomTom Rider is € 500,- ofzo, dus ga ff uitzoeken hoe duur pda + navigatie enzo is.

Ice schreef:

Is het niet een beetje overdreven, een navigatiesysteem op je scooter? Koop een kaartje van 2 euro bij de ANWB en je ziet zo alle wegen in de buurt

Dan moet je bij ieder kruispunt je scooter uit doen, buddy open, kaart pakken, kijken waar ik heen moet, buddy dicht doen, scooter starten, wegrijden.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login