Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Ouderlijk toezicht

Maarten
Geplaatst op: 08 May 2007, 20:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
mega-firewall, moet je hem horen.

Gewoon Vista CD'tje erin + repair install draaien, ben je niks kwijt, behalve die ouderlijke toezicht shit.


De thaan heeft gesproken en dat mega-firewall .
Daaar moet ik van Roflen

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 09 May 2007, 14:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nicksel schreef:

[...]
Ga naar de disco en zoek een vriendin/breezahslet...

Ehm, op school hebben wij ook van die meekijk shit(sanako), dan maken we gewoon een batch bestand die het killed, maar als het in vista zit ingebouwd weet ik het ook niet

En hoe doe je dat?
Dat zou ik ook wel eens kunnen gebruiken, denk ik.

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 09 May 2007, 14:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tadnecty schreef:

Ik heb het over ouderlijk toezicht van vista. het is mijn eigen pc en mijn vader heeft hem zelf ook niet gekocht. Eigenaar van een computerwinkel. Medewerkers hebben hem ingesteld. Ik kan zelf wel kloten, maar alles wat ik op die pc doe, wordt vastgelegd. Niet dat hij het ooit nakijkt ofzo, maar ik kan bijv. geen programma's installeren zonder wachtwoord. hebben jullie niet een wachtwoord finder/logger?

Een progje verwijderen is simpel. Je haalt de DLL's eruit en het progje doet het even niet, je kijkt wat je kijken wilt en je zet ze weer terug... Ouderlijk Toezicht is anders. Het is net fort knox met mijn gegevens en 1 sleutel...

Moet je ff googlen op een 'keylogger'.
Maar dat zou door je virus scanner/ adaware als een virus kunnen worden gezien.

[off]
Maar mijn broertje heeft dat niet.
Dus kan ik al zijn msn gesprekken lezen, en zijn wachtwoorden achterhalen. [/off]

BlackWhizz
Je moeder
Geplaatst op: 09 May 2007, 19:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rinaldo
Geplaatst op: 09 May 2007, 19:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
De thaan heeft gesproken en dat mega-firewall .
Daaar moet ik van Roflen


ik moet ook wel een beetje roflen

Tadnecty
Geplaatst op: 09 May 2007, 20:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik ook van mezelf megafirewall, hoe kom ik erop. Het is in ieder geval niet een normale router/firewall, want er moet heel wat verkeer lopen tussen de 2 winkels en dat moet niet onderschept/vervuilt raken he.

Ik moet iets hebben dat mijn vader niet merkt. Is er niet een keylogger of iets anders waarmee ik OT eventjes kan uitschakelen oid?

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 10 May 2007, 11:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Een keylogger waarmee je OT kan uitschakelen .
Gewoon wat Thaan zei.

BorisSoad schreef:

iedereen in mijn klas mag ook gewoon por.. kijken, waarom ik niet?

!!!

[Laatst bewerkt door Sharp op donderdag 10 mei 2007, om 11:25]
BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 10 May 2007, 11:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

FastFox schreef:

[...]
[Afbeelding]
Uiteraard, ownee dit is iemand anders.

Je ziet gewoon zijn msn-adress nog hoor
Maar je kan het misschien gewoon aan je vader uitleggen van; iedereen in mijn klas mag ook gewoon por.. kijken, waarom ik niet? Ik ben altijd het buitenbeenjte. Ofzo.

Tadnecty
Geplaatst op: 10 May 2007, 13:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

hehe, daar gaat het juist niet om. Sites kan ik omzeilen met een alter proxy (anonymouse, hidemyass). Het gaat mij meer om de programma's. Ik moet het ww van mijn pa intypen om bijv. winrar te installeren. Gewoon irritant...

Jongen338
Geplaatst op: 24 Nov 2009, 15:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik zit ook met zo'n soort probleem, want me ouders worden soms nie goed omdat ik zo lang achter de pc zit (zeggen zij) ik heb al tijdslimiet erop, dat boeit me niet zo veel maar de spellen die ik vaak speel worden geblockt door ouderlijk toezicht.
Ik heb nie zo veel verstand van computers dus kan iemand mij zeggen hoe je het pw hackt die me vader heeft op MIJN laptop?

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 24 Nov 2009, 17:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jongen338 schreef:

Ik zit ook met zo'n soort probleem, want me ouders worden soms nie goed omdat ik zo lang achter de pc zit (zeggen zij) ik heb al tijdslimiet erop, dat boeit me niet zo veel maar de spellen die ik vaak speel worden geblockt door ouderlijk toezicht.
Ik heb nie zo veel verstand van computers dus kan iemand mij zeggen hoe je het pw hackt die me vader heeft op MIJN laptop?

Basjee
Octo
Geplaatst op: 24 Nov 2009, 17:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jongen338
Geplaatst op: 25 Nov 2009, 16:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Geen antwoorden? xD

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 25 Nov 2009, 16:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Download deze cd en boot vanaf hem;
[url]http://home.eunet.no/pnordahl/ntpasswd/[/url]

Jongen338
Geplaatst op: 25 Nov 2009, 17:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

En je weet zeker dat dat 100% safe is? want ik zou het niet leuk vinden als mijn laptop van €700,- dalijk vol met virussen zit en ik alles weer opnieuw moet installeren

of dat ie dalijk ontploft

[Laatst bewerkt door Jongen338 op woensdag 25 november 2009, om 17:59]
Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 25 Nov 2009, 20:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jongen338 schreef:

En je weet zeker dat dat 100% safe is? want ik zou het niet leuk vinden als mijn laptop van €700,- dalijk vol met virussen zit en ik alles weer opnieuw moet installeren

of dat ie dalijk ontploft


Nee het is niet 100% safe, dat is geen enkele programma maar het gaat altijd goed en anders moet je hem opnieuw instaleren. Ben je ook van je ouderlijk toezicht af slimmerik

Jongen338
Geplaatst op: 26 Nov 2009, 15:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

maar je krijgt er geen virussen van ofzo?

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 26 Nov 2009, 16:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jongen338 schreef:

maar je krijgt er geen virussen van ofzo?

Jawel, ik heb het zojuist gescand met AVG en Norton, zit vol met trojan horses en worms..

Jongen338
Geplaatst op: 26 Nov 2009, 16:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

En wat zijn dat? ik heb eerder al gezegd dat ik niet zoveel verstand van computers had wel een beetje. En hoe scan je programma's?

Stfn
1th
Geplaatst op: 26 Nov 2009, 17:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jongen338 schreef:

En wat zijn dat? ik heb eerder al gezegd dat ik niet zoveel verstand van computers had wel een beetje. En hoe scan je programma's?

Nee, natuurlijk niet Frenk loopt weer te kutten.

Tadnecty
Geplaatst op: 26 Nov 2009, 17:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

omg. dit is al het 2e topic van mij dat een schop krijgt. Deze keer zelfs bij een topic uit 2007!

ik heb allang geen ouderlijk toezicht er meer op.

Om de tijd te omzeilen heb ik wel een goede trick die heel goed werkte in mijn tijd. Als je tijd er bijna opzit (5 minuten nog ofzo), dan ga je naar Smotri en ga je een filmpje FULLSCREEN kijken. Dan werkt ouderlijk toezicht niet en kan je gewoon na die tijd verder met gamen etc.

Jongen338
Geplaatst op: 26 Nov 2009, 17:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maar de tijd boeit me niet. Ik wil gewoon die spellen weer kunnen spelen. En ik zoek een oplossing die werkt, waarbij m'n laptop niet naar de klote gaat. Maar stel nou dat ik zelf iets vind, hoe scan je programma's zodat je weet of er virusson ofzo opzitten?

Jongen338
Geplaatst op: 26 Nov 2009, 19:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

En btw, zitten er nou wel of geen virussen op die site wie Guz gaf?

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 26 Nov 2009, 20:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jongen338 schreef:

En btw, zitten er nou wel of geen virussen op die site wie Guz gaf?

Nee daar zitten geen virussen op Frenk zat gewoon te kutten

Stfn
1th
Geplaatst op: 26 Nov 2009, 22:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jongen338 schreef:

En btw, zitten er nou wel of geen virussen op die site wie Guz gaf?

Nee
Nee
Nee
Nee
Nee

hoe vaak nog?

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login