Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

uTorrent Traagheid

Ice
Kan koud overkomen.
Geplaatst op: 21 May 2007, 19:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hoi,

uTorrent staat nu aan met enkele downloads. Die gaan best traag, steeds rond de 60 en soms naar 100 kbps. Ook is FireFox enzo heel erg traag nu. Hoe kan ik dat verhelpen? En hoe kan ik zorgen dat uTorrent sneller downloadt?

Thx!

Inuyasha
Wie anders? ^^
Geplaatst op: 21 May 2007, 19:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wat is je maximale downloadsnelheid?

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 21 May 2007, 19:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Uploadsnelheid @ ongeveer %80 procent van je download snelheid instellen, dan haal je er het maximale uit. Surfen gaat meestal traag als stroop bij uploaden.

NickD
Kurosaki Kun!!
Geplaatst op: 21 May 2007, 22:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

btw als je meerdere download in utorrent aan hebt staan moet je natuurlijk niet verwachten dat ze allemaal met 500kb/s gaat fsow.
je downloadsnelheid word dus verdeeld (heel logisch btw xD).
en als je nog je internet deelt zoals wij hierdoen via modem/router dingest waar 4 pc's op zijn aangesloten is 't internetsnelheid nog beperkter volgens mij..

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 21 May 2007, 22:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

NickD schreef:

en als je nog je internet deelt zoals wij hierdoen via modem/router dingest waar 4 pc's op zijn aangesloten is 't internetsnelheid nog beperkter volgens mij..

Dat ligt eraan of de andere pc's ook bandbreedte opslurpen, doen ze dat niet dan heb jij alle bandbreedte tot je beschikking.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 22 May 2007, 12:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mm mijn downloads komen bijna nooit boven de 150 kB/s. Heel soms een uitzondering die met 200 of 300 kB/s download, maar ik heb ook veel downloads die gewoon met 25 tot 50 kB/s gemiddeld downloaden.
Ik vind t op zich niet erg. Ik heb m'n computer redelijk vaak aanstaan, so ik heb een film binnen 2 tot 4 dagen op m'n computer staan.

BaXiess
Geplaatst op: 22 May 2007, 14:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

stel je niet aan, ik download de laatste tijd met 5 kb/s films dus k ga ook heel binnenkort overstappen naar nieuwsgroepen

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 22 May 2007, 15:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

stel je niet aan, ik download de laatste tijd met 5 kb/s films dus k ga ook heel binnenkort overstappen naar nieuwsgroepen

Dat duurt laaaaaaaaaaaaaaaaang

BaXiess
Geplaatst op: 22 May 2007, 16:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

uhuh, daarom ook nieuwsgroepen.. neem niet eens de moeite meer om met torrents films en games te downloaden, ook omdat ik het niet aan kan zetten tijdens internetten omdat het internet dan langzamer gaat, + dat men vader op het zelfde internet zit dus als hij op internet zit moet het downloaden ook uit en ik mag het nu ook niet meer snachts aan laten staan dus...

NickD
Kurosaki Kun!!
Geplaatst op: 23 May 2007, 14:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

dat probleem heb ik zo ongeveer andersom met m'n pa.
hij had dus abbo genomen op nieuwsgroepen en ik profiteerde daar eerst van want hij wist nog niet hoe dat allemaal werkte enzo..

maar nu die alles weet download hij non-stop. echt irri wil ik gamen staat dat klote grabit fsow weer aan om te downloaden xD

Twylight
De eckte eckte
Geplaatst op: 23 May 2007, 14:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dat komt niet door uTorrent, dat komt door trage public trackers die jullie gebruiken

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login