Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Router wachtwoor resetten

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 24 May 2007, 20:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Heey allemaal,

Ik heb iets teveel probleempies met de leraren gehad, waardoor er een telefoontje naar huis is gegaan, hiermee waren m'n ouders niet zo blij, dus hebben mijn computer op de blacklist gezet, zodat die geen draadloos internet kan ontvangen.
Alleen dat wachtwoord, dat weet ik dus niet, is er een mogelijkheid om deze te resetten?

We hebben deze modem:
belkin adsl modem with wireless g router

Ik heb dan al gevonden voor je router te resetten, via dat knoppie van achteren, maar dan kan ik alles weer gaan instellen wat ik liever niet heb, (tenzij het niet veel werk is )

Dus ja, is er een mogelijkheid om alleen het wachtwoord te resetten? (keylogger heb ik algeprobeerd, alleen waren ze net uur geleden achtergekomen, en eraf geflikkerd en password gewijzigd)

Alvast bedankt, groete ik

BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 24 May 2007, 20:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

hmm, ik heb dezelfde router. maar ik weet er niet zo veel vanaf. sorry

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 25 May 2007, 14:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hardware keylogger Kost je wel wat, maar het werkt perfect

En het opnieuw instellen van je router kost volgens mij niet zo veel tijd. Toen wij onze router kregen konden we hem gewoon aansluiten en bijna gelijk op internet.
Je moet dan wel natuurlijk weer alle porten opnieuw forwarden.

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 25 May 2007, 14:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ok =) Voor die hardware keylogger ga ik sowieso is zoeken , aangezien nog wel is vanpas kan komen, het wachtwoord ben ik te weten gekomen omdat ik ff heb gezocht tussen de papieren van me pa en z'n wachtwoord erop stond geschreven ( ) En blijkbaar had ik geen ban, maar hij had wireless netwerk uitgezet, waardoor alleen de pc zelf aangesloten is op het internet.

In ieder geval harstikke bedankt iisys

Saven
admin
Geplaatst op: 26 May 2007, 11:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

Hardware keylogger Kost je wel wat, maar het werkt perfect

En het opnieuw instellen van je router kost volgens mij niet zo veel tijd. Toen wij onze router kregen konden we hem gewoon aansluiten en bijna gelijk op internet.
Je moet dan wel natuurlijk weer alle porten opnieuw forwarden.


Hardwarematige keylogger ownz
Er is namelijk niemand die elke dag de bedrading langs loopt

Daanwow
Geplaatst op: 26 May 2007, 11:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Die harwarekeylogger is dit toch he ?

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login