Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

FF als default

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 26 Nov 2006, 12:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hey,

Helemaal in het begin toen ik FF had geinstalleerd kon ik kiezen voor FF als default te stellen, ik heb daarvoor "nee" gekozen, maar hoe kan ik nu, nu het al aantal maanden geinstalleerd is, terug instellen FF als default te zetten?

edit:
Begin trouwens niet te zeuren dat ik FX of wat dan ook moet zeggen inplaats van FF of wat die andere zooi ook was.

[Laatst bewerkt door Badeendje op zondag 26 november 2006, om 12:33]
Saven
admin
Geplaatst op: 26 Nov 2006, 12:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bij het opstarten van Firefox krijg je toch dat hij niet de standaard browser is, en of je hem als standaard wilt instellen?

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 26 Nov 2006, 12:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Bij het opstarten van Firefox krijg je toch dat hij niet de standaard browser is, en of je hem als standaard wilt instellen?

iedere keer ? , nee bij mij niet in ieder geval, ik heb het alleen de eerste keer gehad.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 26 Nov 2006, 12:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Eigenschappen voor Taakbalk en menu start > tab Menu Start > Radio Menu Start > Aanpassen... > In menu Start weergeven: > Internet aanvinken > Firefox in die lijst kiezen ?

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 26 Nov 2006, 12:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

Eigenschappen voor Taakbalk en menu start > tab Menu Start > Radio Menu Start > Aanpassen... > In menu Start weergeven: > Internet aanvinken > Firefox in die lijst kiezen ?

hoi issys , nee ik bedoel dan als default zetten, zodat als je op je knopje op je toetsebord voor internet douwt, dat dan ff start inplaats van ie.

tttommeke
Geplaatst op: 26 Nov 2006, 12:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bij mij werkte het zo ook, ook als ik dat leuk knopje induwde !

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 26 Nov 2006, 13:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

tttommeke schreef:

Bij mij werkte het zo ook, ook als ik dat leuk knopje induwde !

oke, maar is dat een antwoord op mijn vraag? neeee
want ik wilde weten hoe ik mijn FF als default zet, en uit jouw post kan ik niet eruit opmaken hoe je dat doet

tttommeke
Geplaatst op: 26 Nov 2006, 13:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Firefox openen :=> Tools (engelse FF) => Main en dan zie je onderaan System Defaults en een knop Check now. Doe dit en als FF niet als default staat, vraagt hij of je dit wilt wijzigen.

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 26 Nov 2006, 13:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

oke dankje, het is nu gefixt

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 26 Nov 2006, 14:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

[...]

hoi issys , nee ik bedoel dan als default zetten, zodat als je op je knopje op je toetsebord voor internet douwt, dat dan ff start inplaats van ie.


Als je dat nou eerst ff probeert dan zie je dat dat het is

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login