Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Signchat probleem

Mikee
MIDNR
Geplaatst op: 20 Jun 2007, 07:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hey, ik had ff om te kijken die snake86 chat online gegooid, wat lopen klote in het adminpaneel en drukte op status offline. Toen liep mn pc soort van vast en er stond niet uitloggen. Toen sloot ik alles maar af want het ging niet no goed met mn pc en nu kan ik er niet meer in omdatdie gesloten is

Iemand een oplossing?

Stfn
1th
Geplaatst op: 20 Jun 2007, 07:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Even de waarde wijzigen in phpmyadmin ?

Mikee
MIDNR
Geplaatst op: 20 Jun 2007, 07:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

hoe moet dat, naja welke waarde

En ik heb die hele tabel status verwijderd iemand zei datik hem opnieuw moest maken maar weet niet watik allemaal moet invulle

[Laatst bewerkt door Mikee op woensdag 20 juni 2007, om 07:51]
Stfn
1th
Geplaatst op: 20 Jun 2007, 07:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik weet zo niet welke waarde want ik gebruik/ken het script niet. Maar je zou het vast wel ergens kunnen opzoeken in het script. Je zou het bij index.php denk ik moeten zoeken bij welke tabel je moet zijn in je database. Zal wel iets met true en false zijn. Nou dan zet je die waarde even op true en dan zal die het wel weer doen.

Snap je dit niet ?

Dan kan je hem natuurlijk ook even opnieuw installeren of gooi alleen de nieuwe mysql tabellen in je database dan ben je er denk ik ook wel

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 20 Jun 2007, 09:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

alles opnieuw uploaden?

Maarten
Geplaatst op: 20 Jun 2007, 10:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Je kan alle oude tabellen verwijderen en dan de standaard .sql file weer gebruiken.
Moet je wel weer alles veranderen zoals de crewleden en de berichten weer verwijderen.

Mikee
MIDNR
Geplaatst op: 20 Jun 2007, 22:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

opgelost

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login