Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

🔒
probleem pc

Stijn
<b>Neuker</b>
Geplaatst op: 25 Jun 2007, 17:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

hoi,

mij pc boven wil niet meer opstarten.
hij start op maar als normaal de windows moet opstarten zegt hij uw pc is waarschijnlijk verkeerd afgesloten of daar een stroming is er wat misgelopen en dan moet ik keizen met de pijltjes toetesen wat ik wil doen normaal opstarten in veilige modus op starten enz...
maar kan ik de pc die kapot is aan sluiten aan deze pc om te kijken of er wat mis is op de harde schijf van die pc.?

kan je dat aansluiten aan de pc waar ik nu aan zit
???

Rubis
Je weet zelf
Geplaatst op: 25 Jun 2007, 17:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik snap het niet?

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 25 Jun 2007, 17:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hoef je helemaal niet aan te sluiten op een andere pc, gewoon kiezen voor normaal opstarten met de pijltjes dan en that's all

Leg btw de volgende keer duidelijker en nederland'ser uit, dan is het tenminste nog een beetje leesbaar.

Stijn
<b>Neuker</b>
Geplaatst op: 25 Jun 2007, 17:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

maar nee als ik op de plijtjes druk en dan op enter blokt ie

Arie
Geplaatst op: 25 Jun 2007, 18:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maak het is wat duidelijk zodat ik het kan snappen want hier snap ik niks van .
Pak gewoon die harde schijf en zet hem in de werkende pc en als ie een 2de harde schijf aangeeft is het goed.
Misschien dan ook meteen formateren als ie werkt.

[Laatst bewerkt door Arie op maandag 25 juni 2007, om 18:37]
Stijn
<b>Neuker</b>
Geplaatst op: 25 Jun 2007, 19:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ja maar als de harde schijf van de oude pc de werkende pc naar de klooten helpt wat dan

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 25 Jun 2007, 19:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Radiozone schreef:

ja maar als de harde schijf van de oude pc de werkende pc naar de klooten helpt wat dan

Dan heb je een probleem ? ko je zelf toch ook nog wel verzinnen he Als die het helemaal kapot maakt dan kan je er niks meer mee doen, maar als je als extern inbouwt, en er zitten geen virussen op, dan kan er ook niks gebeuren hoor, alleen dat de externe naar de hel gaat, verder zou ik niet precies weten.

Stijn
<b>Neuker</b>
Geplaatst op: 25 Jun 2007, 20:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

kan je via een usb kabel de probleem pc aan sluiten met de werkende pc

Arie
Geplaatst op: 25 Jun 2007, 20:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Radiozone schreef:

kan je via een usb kabel de probleem pc aan sluiten met de werkende pc

Tuurlijk niet ..

Stijn
<b>Neuker</b>
Geplaatst op: 25 Jun 2007, 20:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik heb daar eens van ghoort dat je de ne pc aan de andere kan aansluiten.
ik moest eens ergens gaan helpen bij me vader in een bedrijfje en daar stonden twee pc aan elkaar aangesloten

Arie
Geplaatst op: 25 Jun 2007, 23:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Radiozone schreef:

ik heb daar eens van ghoort dat je de ne pc aan de andere kan aansluiten.
ik moest eens ergens gaan helpen bij me vader in een bedrijfje en daar stonden twee pc aan elkaar aangesloten

Kijk hier eens...

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 25 Jun 2007, 23:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Radiozone schreef:

ik heb daar eens van ghoort dat je de ne pc aan de andere kan aansluiten.
ik moest eens ergens gaan helpen bij me vader in een bedrijfje en daar stonden twee pc aan elkaar aangesloten

Jezus denk nou even logisch na.

Typ eerst duidelijk.
Bedenk dan dat al kon je de pc's op elkaar aansluiten (via USB? ) wat dan nog, hij kan niet booten dus dan kan je nog niks.
Je kan dus niet kiezen voor normaal opstarten? Gewoon de pijltjestoetsen gebruiken en op enter drukken om te kiezen, nog simpeler dan je muis gebruiken. Kan dat niet? Zeg dat dan meteen in de OP, anders moeten we er naar vragen.

En nu maak je een nette startpost, zet je alle info die je in de loop van het topic hebt gegeven in een leesbaar tekstje en dan pm je maar een admin om het weer te openen, want dit is echt goudvis-IQ. Een goede titel doet ook wonderen.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login