Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Vervanger

Saven
admin
Geplaatst op: 27 Jun 2007, 17:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Aangezien Yannick vanaf maandag twee weken op vakantie gaat, is het wel ff handig om een tijdelijke vervanger te hebben

Ik had de volgende members in gedachte (zie de poll)
die persoon krijgt dan tijdelijke mod status

oja, btw, topic kicken is niet zo erg, zolang het maar geen spam of offtopic is ofzo

Florian
kunjeditzien:')?
Geplaatst op: 27 Jun 2007, 17:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik ga voor Syncie .

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 27 Jun 2007, 17:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb gekozen voor Syncie, omdat de laatste tijd veel php vragen gesteld worden, en ik er zeker van ben dat syncie die zeer goed kan uitleggen, ook verder verstand heeft die ook wel goed over pc's, waar dit forum hoofdzakelijk dan om draait.

Ik heb simpelweg niet gekozen voor Guz of Inuyasha, vanwege simpel dat ik ze zo goed als absoluut niet goed ken als ik alleen op dit forum baseer.

Suma zou ik als 2e mogelijkheid nemen, omdat hij ook van alles wel goed op de hoogte is, en in onzin uitkramen wat ook veel gepost wordt geen problemen mee heeft.

Dit was mijn onderbouweing enzeuw

Saven
admin
Geplaatst op: 27 Jun 2007, 19:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Oke

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 28 Jun 2007, 15:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Agreed ^,^

Florian
kunjeditzien:')?
Geplaatst op: 28 Jun 2007, 16:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Members zien btw dit topic staan, pm't me er een met de vraag of je %-tjes krijgt voor het melden van veranderingen binnen de crew .

Saven
admin
Geplaatst op: 28 Jun 2007, 17:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mij ook

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 28 Jun 2007, 17:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Florian schreef:

Members zien btw dit topic staan, pm't me er een met de vraag of je %-tjes krijgt voor het melden van veranderingen binnen de crew .

omg lachen , achja, die beginnertjes kunnen wel eens stomme vragen stellen inderdaad, Maar ik denk dat het vrij duidelijk is dat het syncie wordt

Vanwege dat ik morgen vanaf 9 uur tot zaterdagavond atletiekkamp heb, en zondagochtend om 8 uur vertrekken we naar Spanje, dus ik ben alleen zaterdagavond nog ff online, Daarom denk ik dat we ongeveer vanavond al eens moeten gaan moderniseren

Saven
admin
Geplaatst op: 28 Jun 2007, 17:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ivo is zn pc aan het formateren dus ik denk dat het morgen avond wordt

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 28 Jun 2007, 17:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Ivo is zn pc aan het formateren dus ik denk dat het morgen avond wordt

Had ivo vorige keer ook in 2 uur gedaan, met beetje geluk lukt nog

Syncie
Geplaatst op: 28 Jun 2007, 20:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bedankt mensen. Ja opnieuw installeren gaat meestal wel snel. Als vista erop staat maak ik altijd een lijst af en die is zo klaar.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login