Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Samsung YH-820 werkend maken onder Vista

Nicksel
Geplaatst op: 10 Jul 2007, 13:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo,

Ik heb al een tijdje een Samsung YH-820 Mp3-speler, hij werkte altijd prima onder windows XP, maar nu ik Vista heb kan ik er geen nieuwe muziek meer opzetten!
De drivers zijn wel geinstalleerd zodat Windows hem wel ziet, maar gewoon als usb stick, om muziek op het ding te zetten heb je een programma nodig (samsung music studio) net zoals je bij een Ipod Itunes nodig hebt..

Samsung Music Studio herkent mijn mp3 speler niet en er is geen windows vista versie te vinden..
Toen ik hem voor het eerst inpluggede onder windows vista ging hij wel gewoon drivers installeren enz, maar toch ziet dat programma hem niet!

Heeft iemand een oplossing voor me? Ik wil geen nieuwe mp3 speler kopen en eigelijk ook niet terug naar windows XP

Xzelicon
Tjah...
Geplaatst op: 11 Jul 2007, 22:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nicksel schreef:

Hallo,

Ik heb al een tijdje een Samsung YH-820 Mp3-speler, hij werkte altijd prima onder windows XP, maar nu ik Vista heb kan ik er geen nieuwe muziek meer opzetten!
De drivers zijn wel geinstalleerd zodat Windows hem wel ziet, maar gewoon als usb stick, om muziek op het ding te zetten heb je een programma nodig (samsung music studio) net zoals je bij een Ipod Itunes nodig hebt..

Samsung Music Studio herkent mijn mp3 speler niet en er is geen windows vista versie te vinden..
Toen ik hem voor het eerst inpluggede onder windows vista ging hij wel gewoon drivers installeren enz, maar toch ziet dat programma hem niet!

Heeft iemand een oplossing voor me? Ik wil geen nieuwe mp3 speler kopen en eigelijk ook niet terug naar windows XP


Heb je al eens geprobeerd om Samsung Music Studio zo te laten werken als Windows XP?
Dat is iets van compitabelhied ofzoiets

Nicksel
Geplaatst op: 11 Jul 2007, 22:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Xzelicon schreef:

[...]
Heb je al eens geprobeerd om Samsung Music Studio zo te laten werken als Windows XP?
Dat is iets van compitabelhied ofzoiets

Hoe doe ik dat dan?

Xzelicon
Tjah...
Geplaatst op: 12 Jul 2007, 08:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nicksel schreef:

[...]
Hoe doe ik dat dan?

Rechtermuisknop op het logo om het op te starten, dan eigenschappen en dan compatibiliteit ofzoiets.
Tenminste onder XP,
je moet even aan iemand vragen die Vista heeft en dit wel weet waar het staat als je het echt niet vindt...

Michael
Geplaatst op: 12 Jul 2007, 09:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Xzelicon schreef:

[...]
Rechtermuisknop op het logo om het op te starten, dan eigenschappen en dan compatibiliteit ofzoiets.
Tenminste onder XP,
je moet even aan iemand vragen die Vista heeft en dit wel weet waar het staat als je het echt niet vindt...

Ja, je doet het zo, rechtermuisknop => comptability ofzo En dan Windows XP Service Pack 2 ofzo

Nicksel
Geplaatst op: 12 Jul 2007, 12:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Michael schreef:

[...]Ja, je doet het zo, rechtermuisknop => comptability ofzo En dan Windows XP Service Pack 2 ofzo


Gedaan, werkt nog steeds niet!

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login