Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Afspelen met bepaalde player

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 23 Jul 2007, 21:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hey,

Ik had dus de film Die hard 4.0 gedownload, wil deze openen, krijg ik bij alle player's die ik op m'n pc heb staan de melding (als filmpje zijnde):

"This media file can only be played using 3wplayer that is completely free
Please visit playon.play3w.com to download"

Ik dus dat 3wplayer gedownload, geen spam enzo, en de film speelt wel af, Nu is dus mijn vraag:

Hoe kan je in een gewoon avi bestand(de film is avi-bestandstype) instellen dat die inhoud alleen afspeelbaar is met alleen die ene player?

Groeten Badeendje

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 24 Jul 2007, 00:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dus je weet zeker dat het gewoon een nromale .avi is?
En anders zou je dat toch wel kunnen omzeilen? Maar dat is je vraag niet.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 24 Jul 2007, 01:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik neem aan dat het te omzeilen is. Dat er in die avi 2 filmpjes verwerkt zijn, en als de ene speler wordt gebruikt wordt het melding filmpje weergegeven, en bij de andere wordt de film afgespeeld.

Misschien speciale codec die daar voor zorgt. Geen idee hoe je dat zelf kan doen, waarom zou je dat überhaupt willen =\

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 24 Jul 2007, 20:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Misschien speciale codec die daar voor zorgt. Geen idee hoe je dat zelf kan doen, waarom zou je dat überhaupt willen =\

Lijkt mij namelijk ook vaag waarom je dat zou willen, En misschien kon ik met de informatie die hier gegeven wordt uitzoeken hoe ik dat kan omzeilen, maar ik zal eens kijken of het iets met een speciale codec te maken heeft, bedankt in ieder geval

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login