Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Afscheid.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 24 Jul 2007, 13:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Heeuh

Als eerste mijn excuses voor de topictitel Zolang de topictitel zichtbaar is in het forumoverzicht voor de members is het niet geheel veilig om daar duidelijke informatie in te zetten.
En zo hebben ze nog wat om over te speculeren XD Bijv of ik wegga, of dat we afscheid nemen van een admin/andere mod

Dan, als tweede. Waarom is Syncie nog steeds tijdelijke mod ? Bduck is terug, so nu kan hij wel een volwaardig mod worden genoemd toch

En nu waar ik het topic voor geopend heb. De sig van Michael (naar aanleiding van dit topic).
Ik vind het ten eerste gewoon frcking arrogant. Ten tweede kan het kwetsend zijn voor de gelovigen onder ons. Volgens mij zijn die hier niet, maar voor toekomstige members kan dat nogal afschrikwekkend zijn. Ook voor toekomstige, intelligente members (hebben we maar bar weinig van) zal het niet een goeie indruk geven van het gemiddelde IQ (niet te letterlijk opvatten) hier.
Gewoon omdat het, overdreven gezegd, het toppunt van arrogantie is (en, jah, dat is het) zou ik het al verbieden.

Nu, wat is jullie mening hierover, als je het zo bekijkt?

Het gaat dus om de tekst "/me = god" op zijn sig (ook in Basjee's sig trwns)

Ohja, en om even naar de regels te kijken; naar mijn inzicht gaat het in tegenstrijd met regels 7 en 8 (god staat boven beheerder ? ) en gedeeltelijk regel 1.

Saven, geef hier is serieus antwoord op, en niet zoiets van: boeieuh Ik weet dat het allemaal overdreven is, maar Saven, ik geloof in je

Syncie
Geplaatst op: 24 Jul 2007, 20:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik ben nog mod omdat er nog mensen op vakantie zijn of gaan ofzo zei Saven, aan het eind van de vakantie ben ik weer member.

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 24 Jul 2007, 20:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Daar heb je helemaal gelijk in, En er zou btw ook in de regels eigenlijk moeten komen wat de maximale siggroote is, aangezien er geen regels voor zijn, als je dan procenten geeft als veel te groot is, kunnen ze gaan zeiken omdat er nog geen regel over is.

Saven
admin
Geplaatst op: 24 Jul 2007, 20:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik snap het probleem met die signature niet echt? Ik vind het niet erg, en ik vind het ook niet "spotten" ofzo.

Mja ik ben sowieso wat makkelijker in zulke dingen.
Als het nou was, "kanker god" of "kanker allah" of "fuck op met je kanker jezus", dan was het wel wat anders.

Dus ik snap het probleem niet echt

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 24 Jul 2007, 23:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Agreed w/ Bduck.

Saven schreef:

Ik snap het probleem met die signature niet echt? Ik vind het niet erg, en ik vind het ook niet "spotten" ofzo.

Mja ik ben sowieso wat makkelijker in zulke dingen.
Als het nou was, "kanker god" of "kanker allah" of "fuck op met je kanker jezus", dan was het wel wat anders.

Dus ik snap het probleem niet echt


Denk is serieus na over het toppunt van arrogantie.
Er is zo'n 89% kans dat je niets beters kan verzinnen dan jezelf voor god uit te maken.

Nu is arrogantie natuurlijk niet strafbaar, maar het geeft nou niet echt een goede (eerste?) indruk voor nieuwkomers.

Saven
admin
Geplaatst op: 28 Jul 2007, 22:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

die indruk heb je wel gelijk in eigenlijk idd, maar ik vind het wel meevallen

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login