Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

PwnedRollerbank

Syncie
Geplaatst op: 26 Jul 2007, 20:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Beste Saveners,

Vandaag reed ik met een vriend, ik op een snorscooter(50KM/H) en hij op een Gilera GSM schakelbrommer(75KM/H). Die schakelbrommer heeft een begrenzer die aan en uit kan aan gaatie 52KM/H. We reden zo en we werden aangehouden door 2 agenten die onze papierenn en rijbewijzen pakten en zeiden dat we mee naarh het bureau moesten voor een rollerbanktest. Hij vroeg hoe hard loopt je scooter ik zei 42KM/H en die vriend zijn 65KM/H.

Toen was het moment daar, we moesten op de rollerbank. Mjn snorscooter eerst. Er stond met koeienletters op die rollerbank: "NIET OP ZITTEN TIJDENS DE TEST" en die agent gaat er toch op zitten terwijl hij die sticker zag. Mijn scooter ging op de rollerbank 36KM/H terwijl die 50KM/H kon . Met 3KM/H correctie eraf is dat 33KM/H en dat is 9KM/H te hard. Die agent vond het te veel papierwerk om mij een boete te geven dus ik kwam ervanaf zonder boete.
Daarna die vriend zijn schakelbrommer, hij had snel die begrenzer aan gezet dus kondie 52KM/H. Die agent zet hem op de rollerbank en gaat WEER op die brommer ZITTEN en schakelt door naar z'n 6e versnelling. Toen liep die schakelbrommer op de rollerbank 38KM/H - 3KM/H correctie is 35KM/H en dat is 10KM/H te sloom terwijl dat niet kan.

Toen wisten die agenten het even niet meer en we mochten weg, we mochten aan iedereen vertellen dattie 80KM/H liep en dat we geen boete kregen . Toen reden we volgas weg.

Dit wilde ik even kwijt! xD

- edit - Ik geloofde meneer de agent toen hij zei dat de correctie 3KM/H was maar dat is niet zo, dat is onde de 50KM/h 5KM/H en boven de 50KM/H 10% van de gemeten snelheid. 't Rekenwerk hierboven moet je dan zelf maar ff doen .

[Laatst bewerkt door Syncie op zaterdag 28 juli 2007, om 13:35]
Robertenzo
Geplaatst op: 26 Jul 2007, 20:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

pwnd
egt pwnd.

ps. geen mod meer?

Gio
Geplaatst op: 26 Jul 2007, 20:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Woon je in belgie ofz? in Nederland kijken ze naar het aantal kilowatt

Syncie
Geplaatst op: 26 Jul 2007, 20:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gio schreef:

Woon je in belgie ofz? in Nederland kijken ze naar het aantal kilowatt

Niet meer, sinds 1 januari 2007 is dat veranderd met de nieuwe Dynostar rollerbanken.

Ice
Kan koud overkomen.
Geplaatst op: 26 Jul 2007, 21:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kunnen we niet beter een '[Pwned] nu al niet meer mod topic' maken?

maarjah, zoals je wil

Pwned

[Laatst bewerkt door Ice op donderdag 26 juli 2007, om 21:41]
Stfn
1th
Geplaatst op: 26 Jul 2007, 22:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hehe zitten er hier ook heel veel met een begrenzer @ scooter, brommer etc. xD

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 26 Jul 2007, 22:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

PWND

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 26 Jul 2007, 22:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hahhah XD

Pwned

Syncie
Geplaatst op: 26 Jul 2007, 23:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ice schreef:

Kunnen we niet beter een '[Pwned] nu al niet meer mod topic' maken?

maarjah, zoals je wil

Pwned


Uhm, is lezen te moeilijk...
Ik zou voor 2 weken mod zijn, maarja dat is te moeilijk voor je om te begrijpen, of je bent jaloers.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 27 Jul 2007, 03:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Stoer, wij gingen eerst rondjes rijden op de scooter van een vriend. Toen zagen we politie rijden dus wij heel snel weer terug naar de plaats. 10 Minuten gewacht daarna andere vriend een rondje, ja hoor de politie komt daar aanrijden en rijd mij vriend klem. Hij had geen ID bij, en de vriend waarvan de scooter was ook niet. Dus een hele tijd gepraat, en we gingen net doen alsof we bijna moesten huilen. Toen mochten we gaan

Ik heb me echt kapot gelachen

Firebird
Zo zit dat.
Geplaatst op: 27 Jul 2007, 10:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

LOL!
Wat een sukkels die pliesie ook he? Maar dat sukkelige gedoe is wel in jou voordeel !

Ice
Kan koud overkomen.
Geplaatst op: 27 Jul 2007, 12:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Firebird schreef:

LOL!
Wat een sukkels die pliesie ook he? Maar dat sukkelige gedoe is wel in jou voordeel !

T zijn juist geen sukkels! DSankzij hun heb je geen boete, dus ik zou ze maar aardig vinden en ze een biertje geven ofzo. of appelsap, tijdens dienst mogen ze geen alcohol nuttigen

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 27 Jul 2007, 12:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Syncie schreef:

Beste Saveners,
[bla..]

Toen was het moment daar, we moesten op de rollerbank. Mjn snorscooter eerst. Er stond met koeienletters op die rollerbank: "NIET OP ZITTEN TIJDENS DE TEST" en die agent gaat er toch op zitten terwijl hij die sticker zag. Mijn scooter ging op de rollerbank 36KM/H terwijl die 50KM/H kon . Met 3KM/H correctie eraf is dat 34KM/H en dat is 9KM/H te hard. Die agent vond het te veel papierwerk om mij een boete te geven dus ik kwam ervanaf zonder boete.
[bla..]


36-3= 33 toch?..

[Laatst bewerkt door Suma op vrijdag 27 juli 2007, om 15:42]
Basjee
Octo
Geplaatst op: 27 Jul 2007, 13:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

[...]
36-3= 33 toch?..

Ga eens niet die hele beginpost quoten!

Gio
Geplaatst op: 27 Jul 2007, 14:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Syncie schreef:

[...]
Niet meer, sinds 1 januari 2007 is dat veranderd met de nieuwe Dynostar rollerbanken.

Dat is wel beter voor mensen die niet veel om top geven maar wel om trekkracht

Michael
Geplaatst op: 27 Jul 2007, 14:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jij hebt geluk lolz

Suma schreef:

[...]
36-3= 33 toch?..

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 27 Jul 2007, 14:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gio schreef:

[...]
Dat is wel beter voor mensen die niet veel om top geven maar wel om trekkracht

Precies, wel snel kunnen accelereren maar toch niet te hard rijden.

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 27 Jul 2007, 15:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Basjee schreef:

[...]
Ga eens niet die hele beginpost quoten!



[Laatst bewerkt door Suma op vrijdag 27 juli 2007, om 15:43]
Syncie
Geplaatst op: 27 Jul 2007, 16:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gio schreef:

[...]
Dat is wel beter voor mensen die niet veel om top geven maar wel om trekkracht

Klopt, dat is wel vet, maar je mag niet meer dan 4KW kracht hebben volgens mij, die van mij heeft 2.74KW en is begrenst.

DayDreamer schreef:

Hehe zitten er hier ook heel veel met een begrenzer @ scooter, brommer etc. xD

Is wel vet maarja.. Als je gepakt wordt ben je hem gelijk kwijt, die scooter dan he.

Firebird schreef:

LOL!
Wat een sukkels die pliesie ook he? Maar dat sukkelige gedoe is wel in jou voordeel !

IDD, mja scheelt mij geld. Maar alsnog als hij me een boete had gegeven voor die 36KM/H dan had ik een bezwaarschrift ingediend voor een ongeldige meting omdat hij erop zat.

Hij mag niet op die rollerbank zitten omdat die nieuwe rollerbanken zelf een ingebouwde weerstand hebben en als hij er ook nogeens op gaat zitten wordt die weerstand groter dan dattiezou moeten zijn waardoor die scooter dus zachter loopt op de rollerbank.

Suma schreef:

[...]
36-3= 33 toch?..

Fixed

[Laatst bewerkt door Syncie op vrijdag 27 juli 2007, om 16:52]
Dogwatch
Geplaatst op: 28 Jul 2007, 00:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Had ik laatst ook, had ook een rollerbank en mijn scooter rijd 70/75 km/u.
Dus ik moest mee komen na die rollerbank het was druk dus ik moest ff buiten wachten hij zet hem erop komt later terug was alles in orde hij reed gewoon keurig volgens die pliesie, echt vaag die rollerbanken.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 28 Jul 2007, 01:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Syncie schreef:

[...]
Klopt, dat is wel vet, maar je mag niet meer dan 4KW kracht hebben volgens mij, die van mij heeft 2.74KW en is begrenst.

[...]

Is wel vet maarja.. Als je gepakt wordt ben je hem gelijk kwijt, die scooter dan he.

[...]
IDD, mja scheelt mij geld. Maar alsnog als hij me een boete had gegeven voor die 36KM/H dan had ik een bezwaarschrift ingediend voor een ongeldige meting omdat hij erop zat.

Hij mag niet op die rollerbank zitten omdat die nieuwe rollerbanken zelf een ingebouwde weerstand hebben en als hij er ook nogeens op gaat zitten wordt die weerstand groter dan dattiezou moeten zijn waardoor die scooter dus zachter loopt op de rollerbank.

[...]
Fixed

Ja mooi toch dat je scooter op dat moment langzamer liep! Anders was het een paar km meer, misschien wel een boete?

Rinaldo
Geplaatst op: 28 Jul 2007, 02:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

PWNED Biatch

Pwnd

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 28 Jul 2007, 09:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik had een Peugeot Speedfight 2 brom, ik had de vario eruit en er een Yasuni uitlaat op zitten, hij liep toen ongeveer 80
Moest ik ook een keer mee naar een rollerbank bij een winkelcentrum, maar die ging kapot!
De gene die voor mij erop was had een schakelbrommer, die liep 110 ofzo...
En er was een of ander moertje losgedraaid door die snelheid (tenminste dat zeiden die agenten) waardoor de rollerbank niet meer werkte

Die scooter heb ik begin vorig jaar verkocht...
Daarna heb ik een Gilera Runner gehad, liep tegen de 100 aan volgens mij...
Die heb ik ook weer verkocht en nu heb ik een spiksplinternieuwe Peugeot Speedfight 2 2007 (omdat ik m'n schoolexamen heb gehaald)
M'n huidige scooter loopt 58 - 60 (niet opgevoerd), en ik ga hem ook niet meer opvoeren, dit jaar rijd/loopt er gewoon teveel politie rond...

Syncie
Geplaatst op: 28 Jul 2007, 12:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dharion schreef:

Ik had een Peugeot Speedfight 2 brom, ik had de vario eruit en er een Yasuni uitlaat op zitten, hij liep toen ongeveer 80
Moest ik ook een keer mee naar een rollerbank bij een winkelcentrum, maar die ging kapot!
De gene die voor mij erop was had een schakelbrommer, die liep 110 ofzo...
En er was een of ander moertje losgedraaid door die snelheid (tenminste dat zeiden die agenten) waardoor de rollerbank niet meer werkte

Die scooter heb ik begin vorig jaar verkocht...
Daarna heb ik een Gilera Runner gehad, liep tegen de 100 aan volgens mij...
Die heb ik ook weer verkocht en nu heb ik een spiksplinternieuwe Peugeot Speedfight 2 2007 (omdat ik m'n schoolexamen heb gehaald)
M'n huidige scooter loopt 58 - 60 (niet opgevoerd), en ik ga hem ook niet meer opvoeren, dit jaar rijd/loopt er gewoon teveel politie rond...


Als ik jou was zou ik hem 70 op de teller laten lopen dan ga je op de rollerbank ietsje zachter en er gaat een correctie van 10% af heb ik gelezen. Dat is dus ongeveer 63 en bij 65 nemen ze je kentekenbewijs in beslag.

Dogwatch
Geplaatst op: 28 Jul 2007, 15:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Syncie schreef:

[...]
Als ik jou was zou ik hem 70 op de teller laten lopen dan ga je op de rollerbank ietsje zachter en er gaat een correctie van 10% af heb ik gelezen. Dat is dus ongeveer 63 en bij 65 nemen ze je kentekenbewijs in beslag.


Hmmm,, goed dat ik dat even weet
Thnx

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login