Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Nieuwsbericht

Saven
admin
Geplaatst op: 05 Aug 2007, 11:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Check ff allemaal dat nieuwsbericht genaamd "Reacties".
35% is wel veel, dus houd maar 20% aan. En als iemand daardoor wordt verbannen omdat hij al 80% of meer heeft, geef hem dan een weekban

Thnx,
Saven

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 06 Aug 2007, 11:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Okeuh ^,^

En als we nou zelf een topic sluiten en het - per ongeluk - toch nog een schijt/bagger/kuttopics noemen ?
Ik zeg niet dat ik dat ga doen, maar voor het geval dat 1 van de andere crewleden het bericht niet heeft gelezen XD

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 06 Aug 2007, 11:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

okie , dan zal ik toch zelf ook maar iets minder het woordje kuttopic in de mond moeten gaan nemen

Saven
admin
Geplaatst op: 06 Aug 2007, 19:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nja crew mag dat uiteraard wel op zich, maar keep it normal. geen hele erge dingen, maar gewoon baggertopic, geen kuttopic ofzo dat is net weer iets té

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 07 Aug 2007, 08:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Nja crew mag dat uiteraard wel op zich, maar keep it normal. geen hele erge dingen, maar gewoon baggertopic, geen kuttopic ofzo dat is net weer iets té

Of of of, ik heb een beter idee Als we nou gewoon helemaal niet schelden op de topics
Staat ook een stuk professioneler

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 07 Aug 2007, 21:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

[...]
Of of of, ik heb een beter idee Als we nou gewoon helemaal niet schelden op de topics
Staat ook een stuk professioneler

neeh, ik vindt dat het woordje 'baggertopic' best moet kunnen , 'fluttopic' klinkt zo saai

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login