Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Grote reparatiesets voor Vista

Rinaldo
Geplaatst op: 09 Aug 2007, 23:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Er is één pakket voor verbetering van de betrouwbaarheid en één voor het opkrikken van de prestatie van het besturingssysteem.

Betrouwbaarheid:
[url]http://support.microsoft.com/?kbid=938194[/url]

Prestatie:
[url]http://support.microsoft.com/?kbid=938979[/url]

Ze komen ook dinsdag automatisch binnen met updates .

Deze updates zijn het zeker waard om te downloaden .
Me laptop is weer lekker snel .

Veel plezier ermee .

Saven
admin
Geplaatst op: 09 Aug 2007, 23:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Als het goed is zitten die ook in de eerste Servicepack voor Vista Maar als ze met de automatische updates komen installeer ik ze gewoon

Rinaldo
Geplaatst op: 09 Aug 2007, 23:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Als het goed is zitten die ook in de eerste Servicepack voor Vista

Dat klopt .

Maar heb geen zin om zo lang te wachten .

Eindelijk weer snel opstarten !!!

Rinaldo
Geplaatst op: 10 Aug 2007, 14:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Geen vista users meer ?

Basjee
Octo
Geplaatst op: 10 Aug 2007, 14:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jawohl,
Aber du weisst, ich habe keine laptop mehr.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 10 Aug 2007, 17:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Vista zuigt kont, dat weten alle slimme mensen onder ons ondertussen ook wel. Maar tuurlijk krijg je reperatiesets... Dat is een voorproefje voor het nieuwe Service Pack.

Saven
admin
Geplaatst op: 10 Aug 2007, 18:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Vista zuigt kont, dat weten alle slimme mensen onder ons ondertussen ook wel. Maar tuurlijk krijg je reperatiesets... Dat is een voorproefje voor het nieuwe Service Pack.

Ik moet zeggen dat ik een tijd terug nogal kritisch was tegenover Vista. Maar ik moet zeggen dat ik het een heerlijk OS vind, beter dan Windows XP .

Vooral het met netwerken is het echt nice Alles makkelijk instellen, zelfde geldt voor andere dingen.
De retail versie zou ik persoonlijk ook nooit kopen. Maar de OEM versie is (althans, dat vind ik) echt het kopen waard .

Enige nadeel voor veel mensen, is dat het wat nieuwere en krachtigere hardware vereist. Maar als je computer Windows Vista aan zou kunnen, is het het zeker waard

Vooral als Servicepack 1 uitkomt, en ook die laatste 2 nieuwe patches voor snelheid en stabiliteit maken het nog beter. Het is echt geen Windows XP met een andere skin (wat ik eerst ook vaak zei)

Basjee
Octo
Geplaatst op: 10 Aug 2007, 18:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Ik moet zeggen dat ik een tijd terug nogal kritisch was tegenover Vista. Maar ik moet zeggen dat ik het een heerlijk OS vind, beter dan Windows XP .

Vooral het met netwerken is het echt nice Alles makkelijk instellen, zelfde geldt voor andere dingen.
De retail versie zou ik persoonlijk ook nooit kopen. Maar de OEM versie is (althans, dat vind ik) echt het kopen waard .

Enige nadeel voor veel mensen, is dat het wat nieuwere en krachtigere hardware vereist. Maar als je computer Windows Vista aan zou kunnen, is het het zeker waard

Vooral als Servicepack 1 uitkomt, en ook die laatste 2 nieuwe patches voor snelheid en stabiliteit maken het nog beter. Het is echt geen Windows XP met een andere skin (wat ik eerst ook vaak zei)


Ik zag net op het nieuws dat als je een geheugenkaartje met bijv. vakantie foto's hebt en die wilt laten zien op je pc een BSOD krijgt.
Zelfde geld voor printers.

Rinaldo
Geplaatst op: 10 Aug 2007, 18:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Savun schreef:

Ik moet zeggen dat ik een tijd terug nogal kritisch was tegenover Vista. Maar ik moet zeggen dat ik het een heerlijk OS vind, beter dan Windows XP .

Basjee schreef:

[...]
Ik zag net op het nieuws dat als je een geheugenkaartje met bijv. vakantie foto's hebt en die wilt laten zien op je pc een BSOD krijgt.
Zelfde geld voor printers.

Nooit gehad
Binnenkort word het oude ding in de woonkamer vervangen
Natuurlijk een pc met vista xD .

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 10 Aug 2007, 18:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Ik moet zeggen dat ik een tijd terug nogal kritisch was tegenover Vista. Maar ik moet zeggen dat ik het een heerlijk OS vind, beter dan Windows XP .

Vooral het met netwerken is het echt nice Alles makkelijk instellen, zelfde geldt voor andere dingen.
De retail versie zou ik persoonlijk ook nooit kopen. Maar de OEM versie is (althans, dat vind ik) echt het kopen waard .

Enige nadeel voor veel mensen, is dat het wat nieuwere en krachtigere hardware vereist. Maar als je computer Windows Vista aan zou kunnen, is het het zeker waard

Vooral als Servicepack 1 uitkomt, en ook die laatste 2 nieuwe patches voor snelheid en stabiliteit maken het nog beter. Het is echt geen Windows XP met een andere skin (wat ik eerst ook vaak zei)

Ik heb zowel XP als Vista PC's geconfigged, en moet zeggen dat ik de netwerk instellingen op XP veel toegankelijker vind, en ook een stuk beter te configgen vind. Ik weet niet wat jij doet, misschien stel jij hoogstens een bridge in, maar vind het bij XP toch wat makkelijker te vinden/wijzigen/testen qua IP instellingen en andere netwerkconfigeraties.

Saven
admin
Geplaatst op: 10 Aug 2007, 20:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]Ik heb zowel XP als Vista PC's geconfigged, en moet zeggen dat ik de netwerk instellingen op XP veel toegankelijker vind, en ook een stuk beter te configgen vind. Ik weet niet wat jij doet, misschien stel jij hoogstens een bridge in, maar vind het bij XP toch wat makkelijker te vinden/wijzigen/testen qua IP instellingen en andere netwerkconfigeraties.


Vista: Netwerk centrum

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 10 Aug 2007, 20:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Vista: Netwerk centrum

I know, maar dat is zogenaamd allemaal 'versimpeld' voor huis- tuin- en keukengebruikers, maar ik als geavanceerdere gebruiker wil dat helemaal niet, ik wil gewoon overal bijkunnen. Moet je weer op zoek en moeilijk doen om de iet-wat geavanceerdere instellingen te kunnen vinden.

Saven
admin
Geplaatst op: 10 Aug 2007, 20:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
I know, maar dat is zogenaamd allemaal 'versimpeld' voor huis- tuin- en keukengebruikers, maar ik als geavanceerdere gebruiker wil dat helemaal niet, ik wil gewoon overal bijkunnen. Moet je weer op zoek en moeilijk doen om de iet-wat geavanceerdere instellingen te kunnen vinden.

Ik vind het echt nice En ik kan gewoon overal bij. Mja iedereen ervaart dat natuurlijk weer anders

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 10 Aug 2007, 20:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Geef mij maar XP, of natuurlijk een distrubutie van Linux

Tijn
;-D
Geplaatst op: 10 Aug 2007, 21:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Vista is wel een chille os, na die updates is het alleen maar beter
Maar sommige dingen zijn gewoon té makkelijk in te stellen.
Van mij mogen ze best wat meer dingen aanpasbaar maken

Saven
admin
Geplaatst op: 10 Aug 2007, 21:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Geef mij maar XP, of natuurlijk een distrubutie van Linux

Mwah, Linux is op zich wel nice, alleen is enorm wennen. Applicaties draaien/installeren is echt helemaal anders, hebben andere extensies ook.. Mja

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login