Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

X mod

BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 10 Aug 2007, 23:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo allemaal,

Heb hier ÜberGROOT probleem...
nou jah ik vertel wel gewoon wat er aan de hand is.
Eerst maar ff vertellen wat een Xmod is, noujah, ik begin wel gwn..
een x mod is een bestuurbare auto die 30 km/u gaat (zeggen ze). Nu heb ik die via conrad binnen gekregen en mooi gemaakt met extra spoilers, bumpers enz... heb ik heb net een dag botst mijn (klote) zusje ertegen aan met haar auto. Smash!! mijn motor eraf, nu is dus de aandrijving weg van die auto, hij ligt eraf met wiel en al, kan dus niet meer rijden. nu is mijn vraag of iemand ook ergens onderdelen kan vinden voor x mods, ik moet een hele nieuwe motor hebben inclusief achterwielen en aandrijfassen enzo, niet dat dit dringend is maar ik zou net naar een een of andere race toe.... gaat dus niet door.... en die auto kost 60 eurie en ik heb geen ca$h om nu een nieuwe te kope .

nou jah, wil jullie niet met het probleem opscheppen, en ik heb het ook op xmods forums gevraag, maar die zijn duits, anyway in engels begrijpen ze hopelijk wel. ik heb zelf al gezocht, dus ben nie lui ( ).

alvast thx.

Greetz me

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 10 Aug 2007, 23:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Xmod is budget, en niet geweldig stevig enz. Een beetje auto kost 800 euro, dus over die 60 euro zou ik me niet al te druk maken. Dit is kant en klare shit, geen modelbouw, is volgens mij niet heel makkelijk om losse onderdelen voor te vinden.

Op de site van xmod kun je aardig wat vinden.

Overigens is 30KM/U niet zo snel, een echte R/C auto haalt 80 KM/U, ze zijn niet voor niks de sterkste voertuigen ter wereld, zelfs een F1 auto heeft niet meer kracht in vergelijking met gewicht (gebaseerd op een R/C auto met een motor van 3.5 PK en een gewicht van 2.5KG).

BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 10 Aug 2007, 23:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

nou, ik net zo blij met mn auto. ik heb 800 eurie er niet voorover, jij misschien, en dit gaat snel genoeg, elektro motor. dus jah, maar toch bedankt voor het comentaar.

B.T.W. dat zijn motor upgrades en geen gehela HALVE auto om dat ie bijna doormidden is.

[Laatst bewerkt door BrainDamage op vrijdag 10 augustus 2007, om 23:36]
sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 10 Aug 2007, 23:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Zit er geen garantie meer op dan?

ohja en ik zou je zusje laten betalen

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 10 Aug 2007, 23:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BrainDamage schreef:

nou, ik net zo blij met mn auto. ik heb 800 eurie er niet voorover, jij misschien, en dit gaat snel genoeg, elektro motor. dus jah, maar toch bedankt voor het comentaar.

B.T.W. dat zijn motor upgrades en geen gehela HALVE auto om dat ie bijna doormidden is.


Ik zeg ook niet dat je een andere moet nemen, ik verklaar waarom je auto zo snel in de prak is gereden. Als ik een Mugen met 80 de muur in boor, blijft men auto aardig heel. Ik wijs je er in andere woorden op dat je er rustig mee om moet gaan, omdat je er niet vanuit kan gaan dat hij heel blijft.

Ik kon uit je post alleen opmaken dat je motor kapot was, niet dat je hele auto doormidden was.

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 11 Aug 2007, 00:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

Zit er geen garantie meer op dan?

ohja en ik zou je zusje laten betalen


Garantie is voor als een onderdeel het zonder reden begeeft. (fabrieksfout)

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 11 Aug 2007, 11:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jaapiej schreef:

[...]
Garantie is voor als een onderdeel het zonder reden begeeft. (fabrieksfout)

Het liet zomaar los...

BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 11 Aug 2007, 22:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

inderdaad, nou jah boeiend. mijn zusje heeft wel 80 keer gebotst, en nix kapot, ik net 2 keer botsen, perongeluk en door de helft, noujah, conrad vergoed hem maar lolz.. thx voor posts

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login