Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Punkbuster bans

Kosty
Geplaatst op: 19 Aug 2007, 00:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo

Op sommige websites staat, dat je door PB kan geband worden, en evt een hardware ban.

Hoe werkt dat dan ? Is er een berekende unieke code ofzo ?
Of moet ik gwn men geluidskaart uittrekken en kan ik dan terug spelen ?

Grtz
Kosty

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 19 Aug 2007, 00:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Waarom heb je google nog niet gebruikt?

Kosty
Geplaatst op: 19 Aug 2007, 00:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Er staat dat PB je MAC opslaat, je IP en een hardwareserial op men HDD, maar ik wil weten hoe die berkend wordt !

Adhv men fysieke HW, of telt virtuele stuff ook ?
Als ik RAM bijsteek, heb ik dan een ander nummer ?

Kan ik dat zelf bekijken ?

Dat wil ik weten

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 19 Aug 2007, 00:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kosty schreef:

Er staat dat PB je MAC opslaat, je IP en een hardwareserial op men HDD, maar ik wil weten hoe die berkend wordt !

Adhv men fysieke HW, of telt virtuele stuff ook ?
Als ik RAM bijsteek, heb ik dan een ander nummer ?

Kan ik dat zelf bekijken ?

Dat wil ik weten


Zeg dat dan duidelijk in je bericht, en voor je een topic opent, zoek het op op internet. Want nu ga ik dus de wikipedia voor je vertalen, terwijl je dat gewoon zelf kan doen:

wikipedia:
Het schijnt niet helemaal duidelijk te zijn waar de GUID van wordt gemaakt, maar het schijnt van het serialnummer van de harddisk en het MAC adres van je netwerkkaart te worden gemaakt.

Kon je zelf opzoeken dus.

Daarnaast heb ik geen flauw idee wat 'virtuele stuff' is, en jij zelf volgens mij ook niet. Je harddisk heeft een serienummer, en nee die kun je niet veranderen. Lijkt me dat je die ook niet kan wijzigen, tenzij jij iets weet te programmeren dat PB voor de gek houdt.

Kosty
Geplaatst op: 19 Aug 2007, 00:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Zeg dat dan duidelijk in je bericht, en voor je een topic opent, zoek het op op internet. Want nu ga ik dus de wikipedia voor je vertalen, terwijl je dat gewoon zelf kan doen:

wikipedia:
Het schijnt niet helemaal duidelijk te zijn waar de GUID van wordt gemaakt, maar het schijnt van het serialnummer van de harddisk en het MAC adres van je netwerkkaart te worden gemaakt.

Kon je zelf opzoeken dus.

Daarnaast heb ik geen flauw idee wat 'virtuele stuff' is, en jij zelf volgens mij ook niet. Je harddisk heeft een serienummer, en nee die kun je niet veranderen. Lijkt me dat je die ook niet kan wijzigen, tenzij jij iets weet te programmeren dat PB voor de gek houdt.

Daarmee bedoelde ik dus een virtuele DVD drive ofzo (Alcohol 12¨%, D-Tools, die dingen).

Mja, toch bedankt

Weet je mss ook hoe je die GUID kunt zien ?

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 19 Aug 2007, 01:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kosty schreef:

[...]

Daarmee bedoelde ik dus een virtuele DVD drive ofzo (Alcohol 12¨%, D-Tools, die dingen).

Mja, toch bedankt

Weet je mss ook hoe je die GUID kunt zien ?


Zoals ik/wikipedia al zei, is dat niet mogelijk, want het is onbekend hoe de GUID precies wordt berekend.
Het serie nummer van je harddisk kun je met HD Tune opzoeken, maar daar heb je nog niks aan, want die kun je niet wijzigen.

Rinaldo
Geplaatst op: 19 Aug 2007, 01:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

zit je stiekem te hacken dan .

Anders is het verder niet intressant xD .

Painmaker
AKA God
Geplaatst op: 19 Aug 2007, 02:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Punkbuster gaat tot op 10 HDDs, als je er meer indoet dan 10 lukt het wel...

Kosty
Geplaatst op: 19 Aug 2007, 12:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]
Zoals ik/wikipedia al zei, is dat niet mogelijk, want het is onbekend hoe de GUID precies wordt berekend.
Het serie nummer van je harddisk kun je met HD Tune opzoeken, maar daar heb je nog niks aan, want die kun je niet wijzigen.

[url]http://www.codeproject.com/system/change_drive_sn.asp[/url]

En zo dan ?

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 19 Aug 2007, 12:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kosty schreef:

[...]

[url]http://www.codeproject.com/system/change_drive_sn.asp[/url]

En zo dan ?


En nee, ook zo kun je het serie nummer van je harde schijf niet wijzigen. Houd men handje vast, en lees die site eens met me me:


Usually, the serial number of a drive is generated every time you format your hard drive and there is no documented way to change it afterwards.

Goh, dat zou toch neit beteken dat die hele site te maken heeft met het veranderen van het serie nummer van je partitie? O wacht, wel. Niet het serie nummer van je harddisk dus.

Wat je wel niet met goed lezen kan bereiken. Je hebt in dit topic bewezen dat je gewoon eens goed moet lezen en google gebruiken, want voor dit topic heb ik me nog nooit in PunkBuster verdiept, en ook niet in de serienummers van harddisks. In 15 heb ik ALLES geleerd wat ik jouw heb uitgelegd in dit topic, als ik dat kan in 15 minuten, waarom kan jij dat dan niet in 15 minuten opzoeken?

Rene
Professional
Geplaatst op: 19 Aug 2007, 13:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Delete punkbuster, verander je mac adres en installeer punkie weer. En huppa, het werkt weer.

Jesse
House<3
Geplaatst op: 19 Aug 2007, 13:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rene schreef:

Delete punkbuster, verander je mac adres en installeer punkie weer. En huppa, het werkt weer.

Niet dus
Iedere HDD heeft een unieke code gecreeërd bij de installatie punkbuster neemt die en ook van andere toestellen. Weet nietmeer wat.

Ik speelde warrock was lvl 32
en had ervoor al 18 accounts gebanned van punkbuster natuurlijk werd ik razend en heb ik pnkbuster gekloot op m'n pc dus ze kunnen me nietmeer bannen.

Hoe ?
Maak ff progje dat het de serial wijzigt vanh je HDD zo zorg je ervoor dat pb iedere keer een andere code krijgt dan verwacht

Aar
Geplaatst op: 19 Aug 2007, 13:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hawk schreef:

[...]

Niet dus
Iedere HDD heeft een unieke code gecreeërd bij de installatie punkbuster neemt die en ook van andere toestellen. Weet nietmeer wat.

Ik speelde warrock was lvl 32
en had ervoor al 18 accounts gebanned van punkbuster natuurlijk werd ik razend en heb ik pnkbuster gekloot op m'n pc dus ze kunnen me nietmeer bannen.

Hoe ?
Maak ff progje dat het de serial wijzigt vanh je HDD zo zorg je ervoor dat pb iedere keer een andere code krijgt dan verwacht


jaja, en voordat je het af had was het al 2017 ?
Ik geloof dit gewoon niet.

Rene
Professional
Geplaatst op: 19 Aug 2007, 14:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hawk schreef:

[...]

Niet dus
Iedere HDD heeft een unieke code gecreeërd bij de installatie punkbuster neemt die en ook van andere toestellen. Weet nietmeer wat.

Ik speelde warrock was lvl 32
en had ervoor al 18 accounts gebanned van punkbuster natuurlijk werd ik razend en heb ik pnkbuster gekloot op m'n pc dus ze kunnen me nietmeer bannen.

Hoe ?
Maak ff progje dat het de serial wijzigt vanh je HDD zo zorg je ervoor dat pb iedere keer een andere code krijgt dan verwacht

Niet wijsneuzerig gaan doen. Als ik zeg zo fix je 't dan is dat zo, done. Anders ga ik toch niet de moeite nemen te reageren? Punkbuster gaat er van uit dat je MAC niet gewijzigd kan worden, wat tegenwoordig wel kan. Vanuit die code creëeren ze een GUID, alleen 't probleem is dan dus, als je MAC adres opeens veranderd is.. is je hele GUID cryption anders. Dat is ook de reden waarom ze aan een nieuw systeem werken (draait al bij velen als PunkbstA.exe)

Daarnaast ben ik geen hacker oid waarom ik dit weet, heb gewoon iemand anders er al eerder mee geholpen, 't punkbuster systeem bant af en toe ook ongeschuldige mensen, of gewoon een unkown proggie dat niks doet. Daarom ook dat nieuw punkbuster systeem.

Dat verhaal van HDD en bladiebla is verzonnen zo dat men niet de moeite gaat nemen dat allemaal te wijzigen, zou gewoon niet gaan. Als 't wel zo was, was allang uitgelekt wat er exact allemaal geregistreerd wordt.

Een tweedehands computer kopen zou dan ook niet meer gaan en een router verkopen zou dan ook geen oplossing meer zijn. Dat zou een beetje vreemd zijn he?

Hawk schreef:

Oja Ik geef het program geen toegang voor voor te lezen ook en als het toch lukt werkt dat van die HDD systemen wel dus STFU maar ken genoeg mensen die me geholpen hebben om het prog te maken

Doe normaal, ik vertel enkel hoe het system in elkaar zit, ik zeg niet dat jou wijze niet werkt, 't klinkt alleen erg onrealistisch.

[Laatst bewerkt door Rene op zondag 19 augustus 2007, om 14:30]
Jesse
House<3
Geplaatst op: 19 Aug 2007, 14:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Oja Ik geef het program geen toegang voor voor te lezen ook en als het toch lukt werkt dat van die HDD systemen wel dus STFU maar ken genoeg mensen die me geholpen hebben om het prog te maken

Rinaldo
Geplaatst op: 19 Aug 2007, 14:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bij het oude systeem kon je zo een spoofer maken en kon je geen hardware ban krijgen....

bij het nieuwe systeem(PunkbstA.exe)

Is het weer anders .

(leukste is ,bijna niemand heeft een bypass )

Jesse
House<3
Geplaatst op: 19 Aug 2007, 14:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Lolz0r ben vip op wrhax and ik heb een bypass van 40 minuten lkkr toch

Rinaldo
Geplaatst op: 19 Aug 2007, 14:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Heb geen bypass meer nodig

Dus Care lol .

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login