Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

phpBB3

BaXiess
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 13:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik probeer dus phpBB3 op men site te krijgen alleen er gaat dus wat fout ik las dus op een site dat als je alles geupload hebt je naar 'www.voorbeeld.nl/phpBB3' moet gaan en dat deed ik dus maar dan zie ik eerst de url van install.php in men urlbalk staan maar daarna zorgt men webhost (awardspace) ervoor dat ik doorgestuurd word naar de 404 pagina van men webhost weet iemand hoe dit komt en hoe ik het oplos?? alvast bedankt

Triple
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 13:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

heb je het wel in public html geuploadt?

BaXiess
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 15:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

umm hoe bedoel je?? ik heb gewoon een zip gedownload met phpBB3 erin en dat geupload en toen die url ingevoerd, en dat werkte dus niet.. dus als de bestande in die zip niet public html waren dan niet nee, hoe moet/kan ik dat chekken?

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 15:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

umm hoe bedoel je?? ik heb gewoon een zip gedownload met phpBB3 erin en dat geupload en toen die url ingevoerd, en dat werkte dus niet.. dus als de bestande in die zip niet public html waren dan niet nee, hoe moet/kan ik dat chekken?

Nog een keer, en dan rustig.
Ik mag aannemen dat je de ZIP hebt uitgepakt?
Die bestanden heb je rechtstreeks in je public_html of je www map geupload? of in een submap? Want dan moet je naar jesite.nl/submap/install.php gaan.

BaXiess
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 15:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

euww zow, umm ik heb in men www map het gedaan en dan een submap gedaan, maar volgens mij heb ik al geprobeerd met submap erbij te doen maar zal nog een keer controleren

EDIT: okeej heb dus net geprobeerd en werkt niet ik doe: site.nl/phpBB3/phpBB3, hierin is de eerste phpBB3 de submap hoe ik het heb genoemd en de 2e stond aangegeven dat het zo moest in een tut.. werkt niet.
toen zag ik staan dat ik een map install heb met daar in index.php, dus gedaan:
site.nl/phpBB3/install/index.php
werkte niet, toen geprobeerd
site.nl/phpBB3/install
omdat dat me ook ergens bekend voorkwam maar dat werkte ook al niet

EDIT2: jah ik heb die zip uitgepakt jah

EDIT3:


Nadat je phpBB3 geüpload hebt naar een locatie naar keuze, moet je de URLbezoeken in je browser om naar het installatiescherm te gaan. Het is voldoende het adres van de map op te geven waar je het forum hebt geplaatst. (http://www.voorbeeld.com/phpBB3 bijvoorbeeld). phpBB zal brengt je automatisch naar het installatiescherm brengen.

komt van deze site:[URL]
http://www.phpbb.nl/documentatie/3.0/quickstart/quick_installation.html#quick_installation_intro[/URL]

maar dat werkt dus niet bij mij

[Laatst bewerkt door BaXiess op maandag 20 augustus 2007, om 16:01]
Jesse
House<3
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 16:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

lol echt moeilijk hoor heb al zelf 2 phpbb3 forums moeten installeren damn je moet naar de install map gaan

jesite.nl/submap/install/index.php

BaXiess
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 17:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

toen zag ik staan dat ik een map install heb met daar in index.php, dus gedaan:
site.nl/phpBB3/install/index.php
werkte niet,

al geprobeerd werkte dus niet

Jesse
House<3
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 17:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

werkt dus wel newbie

Modbreak

Don\'t push it.

BaXiess
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 17:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

dude probeer het zelf zou ik zeggen, mijn site is:

http://kh-inside.awardspace.com/

mijn submap is phpBB3

probeer het zelf en vind uit, dat het niet werkt ik heb het zelfs naar jou bericht nog een keer geprobeerd om te kijken of het nu mssn wel werkte maar nee hij deed het niet

Jesse
House<3
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 18:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Je host moet wel php accepteren of kunnen runnen he

Maarten
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 18:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hawk schreef:

Je host moet wel php accepteren of kunnen runnen he

Doet die site ook...

BaXiess
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 18:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

jah ik heb andere wel werkende php dus nog steeds men vraag waarom het niet werkt

Jesse
House<3
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 18:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maybe omdat phpbb niet mag of er zit reclame op je site waardoor hij het niet doet

edit:
of sub sub mappen zijn niet toegelaten

[Laatst bewerkt door Hawk op maandag 20 augustus 2007, om 18:35]
BaXiess
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 19:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

heb al een keer eerder zown php systeem ingebouwd, was toen alleen cutenews en dat werkte wel gewoon alleen de rede dat phpbb niet mag zou dan kunnen, ik ga het ff nacheken

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login