Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

TeleFoon Scherm kapoet

Rinaldo
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 21:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Om een lang verhaal kort te maken.

Er zitten te grote krassen in me scherm .(3 krassen/krasjes )
Door me vader

Als ik naar de winkel ga wordt die vervangen of terug gestuurt naar sony ?

Of doen ze daar niks aan ?

Heb natuurlijk wel garantie .
dank .

Rian
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 21:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Garantie heb je niks aan, Het is door eigenschuld.

Geen telefoonverzekering = Pech

Rinaldo
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 21:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Is er iets voor die krassen? ?

Gio
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 21:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

je vader deed het? hmm.. WA-verzekering ?

Rian
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 21:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gio schreef:

je vader deed het? hmm.. WA-verzekering ?

Dat krijg je niet voor elkaar geloof me, Je kan beroep doen op zijn verzekering. Maar verzekeringen geven toch niks terug hun winnen toch alle zaken aangezien jij jouw eigendommem met toestemming aan je vader geeft.

Ik heb dit ook gehad toen mijn nichtje mijn gloednieuwe LG KG800 'ff in haar Appelsap liet vallen. Niks gehad, Na weken gezeik.

Verzekeringen zijn gierig, je kan ze aanklagen als hun weigeren te betalen maar van hun advocaten win je het niet.

[Laatst bewerkt door Rian op maandag 20 augustus 2007, om 21:56]
Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 21:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Van je pa een nieuwe eisen omdat hij hem gesloopt heeft ?

[Laatst bewerkt door Riciboy op maandag 20 augustus 2007, om 21:57]
Rian
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 21:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Riciboy schreef:

Van je pa een nieuwe eisen omdat hij hem gesloopt heeft ?

Dat is inderdaad de enige haalbare mogelijkheid

Rinaldo
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 22:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Riciboy schreef:

Van je pa een nieuwe eisen omdat hij hem gesloopt heeft ?

dat is helaas geen optie .

Uniqe
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 22:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

dats kut ze vergoeden ik had een ander probleem maar als het door je eigen fout komt valt het niet in de garantie

Rinaldo
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 22:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Is er iets voor ut scherm dat je het niet meer ziet ofzow ?

Of misschien een optie: scherm laten vervangen ?

Basjee
Octo
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 22:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

dats kut ze vergoeden ik had een ander probleem maar als het door je eigen fout komt valt het niet in de garantie

Paar keer op de grond gooien. Terugbrengen, zeggen dat hij is gevallen. En dan dat ze alles wat kapot is moeten repareren + een nieuw schermpie dr in.

Alex
Kansloos
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 22:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Voor krassen heb je nog wel speciaal spul waarmee hij het opvult zodat je het niet meer ziet, hoe dat heet weet ik niet meer
Barsten zijn niet zelf op te vullen...

[Laatst bewerkt door Alex op maandag 20 augustus 2007, om 22:11]
Rinaldo
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 22:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Basjee schreef:

[...]
Paar keer op de grond gooien. Terugbrengen, zeggen dat hij is gevallen. En dan dat ze alles wat kapot is moeten repareren + een nieuw schermpie dr in.

zal er over nadenken .

Alex schreef:

Voor krassen heb je nog wel speciaal spul waarmee hij het opvult zodat je het niet meer ziet, hoe dat heet weet ik niet meer
Barsten zijn niet zelf op te vullen...

zo ver ik weet zijn het krassen .

Rian
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 22:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Basjee schreef:

[...]
Paar keer op de grond gooien. Terugbrengen, zeggen dat hij is gevallen. En dan dat ze alles wat kapot is moeten repareren + een nieuw schermpie dr in.

Het nadeel is dat ze dat niet hoeven te doen als je geen Telefoonverzekering hebt..

Stfn
1th
Geplaatst op: 20 Aug 2007, 22:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Basjee schreef:

[...]
Paar keer op de grond gooien. Terugbrengen, zeggen dat hij is gevallen. En dan dat ze alles wat kapot is moeten repareren + een nieuw schermpie dr in.

Als je telefoon is gevallen dan reaperen ze hem zo ie zo niet onder de garantie. De garantie is ervoor dat een een deel van de telefoon of de hele telefoon het niet meer doet dat later defect gaat bij gebruik en hier valt niet onder in de zak hebben, druk op het scherm, krassen, telefoon gevallen, waterschade enzovoort.

Garantie is dus voor systeem (hardware & software) fouten. Toevallig heb ik dit al zo vaak mee gemaakt.

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 21 Aug 2007, 02:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Voor je moeilijk gaat doen:
Maak eens schoon met zilverpoets. Gewoon doen. Beetje zilverpoets op een droge doek, en over je schermpje wrijven. Goed schoonmaken, alsof je zilver aan het poetsen bent. Schoonmaken, en weg krassen.

Died
Geplaatst op: 21 Aug 2007, 05:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik las ook eens iets over je scherm polijsten oid.
Zal noch even zoeken.
Mmhh, kijk hier maar eens naar:
Link

[Laatst bewerkt door Spunk op dinsdag 21 augustus 2007, om 06:00]
Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 21 Aug 2007, 11:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wat bedoel je nou eigenlijk met het scherm is kapot...
De plastic bescherming die voor het scherm zit of het scherm zelf...

Als je de plastic bescherming bedoelt, er zijn speciale tubetjes met een of ander soort plastic dat hard wordt... Je moet gewoon eens ff naar een telefoonwinkel gaan en erom vragen...

Gaat het om het echte scherm, en je hebt geen verzekering, dan zijn dit een paar opties:
Stuur hem terug naar Sony Ericsson (kosten zijn dan uiteraard wel voor jezelf)
Zoek op marktplaats of een of ander winkeltje naar een nieuw of 2ehands schermpje (kost een stuk minder dan van SE)
Vraag aan je pa of hij een nieuw scherm wilt gaan halen...

Want geloof me, SE's zitten niet zo moeilijk in elkaar, heb zelf de W700i, en ik heb deze al zo vaak tot de laatste schroef helemaal uit elkaar gehaald, en hij doet het nog steeds!

Jaapje
Geplaatst op: 21 Aug 2007, 13:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Je kan ook van dat polijst spul kopen. Bij de halfords in, eeh, hengelo geloof ik, kostte deze 6 euro's. Wat van dat spul op een doekje, rustig over het schermpje wrijven, en weg krasjes

Rinaldo
Geplaatst op: 21 Aug 2007, 13:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

Je kan ook van dat polijst spul kopen. Bij de halfords in, eeh, hengelo geloof ik, kostte deze 6 euro's. Wat van dat spul op een doekje, rustig over het schermpje wrijven, en weg krasjes

dit bedoel je .:[url]http://www.halfords.nl/NL/Multimedia/Catalog/ProductDetail.htm?productId=180233[/url]

Straks of morgen ff kopen .

Bedankt voor alle reacties !

Jaapje
Geplaatst op: 21 Aug 2007, 13:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rinaldo schreef:

[...]
dit bedoel je .:[url]http://www.halfords.nl/NL/Multimedia/Catalog/ProductDetail.htm?productId=180233[/url]

Straks of morgen ff kopen .

Bedankt voor alle reacties !


Ja dat bedoel ik. Werkt goed

Je moet wel even oppassen dat je dat spul alleeen op je schermpje gebruikt, en niet op dat spul eromheen met dat glans laagje eromheen, dan schuur je dat er namelijk af en dan krijg je daar alleen maar meer krassen

En ook niet over je geluidsboxjes heen polijsten als die verwerkt zitten in het glas, want dan kunnen die deeltjes in de boxjes komen en dan wordt je geluid slechter.

Succes

Rinaldo
Geplaatst op: 21 Aug 2007, 13:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jaapje schreef:

[...]
Ja dat bedoel ik. Werkt goed

Je moet wel even oppassen dat je dat spul alleeen op je schermpje gebruikt, en niet op dat spul eromheen met dat glans laagje eromheen, dan schuur je dat er namelijk af en dan krijg je daar alleen maar meer krassen

En ook niet over je geluidsboxjes heen polijsten als die verwerkt zitten in het glas, want dan kunnen die deeltjes in de boxjes komen en dan wordt je geluid slechter.

Succes


oke .

Dank .

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 21 Aug 2007, 14:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rinaldo schreef:

[...]
oke .

Dank .

Gebruik nou zilverpoets, heb je vast wel in huis, hoef je niks te kopen, werkt oohoook. Damn luister nou maar naar me.

DJVG

Geplaatst op: 21 Aug 2007, 14:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

En koop meteen een screen protector...klein velletje wat je perfect over je scherm kan doen tegen krassen, zit ook op me pda, werkt perfect.

Rinaldo
Geplaatst op: 21 Aug 2007, 14:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

[...]Gebruik nou zilverpoets, heb je vast wel in huis, hoef je niks te kopen, werkt oohoook. Damn luister nou maar naar me.

zal even kijken

DJVG schreef:

En koop meteen een screen protector...klein velletje wat je perfect over je scherm kan doen tegen krassen, zit ook op me pda, werkt perfect.

zal ik ook meteen ff kopen .

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login