Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

HELP, PC doet het niet!!

BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 29 Aug 2007, 18:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hey allemaal, ik post nu vanaf andere pc.
maar wat ik dus wil vertellen...
elke keer als ik mijn pc opstart doet ie het keurig en boot enzo, maar als ik eenmaal na het booten wacht todat het logon screen ervoor komt, start ie opnieuw op.., ik heb andere hardeschijven geprobeerd maar het komt toch echt door de hardeschijf. ik kan nu dus niet achter mijn pc en dat vind ik best wel klote...

hoe het dus gebeurde.
ik speelde WoW en opeens viel mijn pc uit, dat gebeurt meestal omdat ik een processor van 1,4 Ghz heb, dus die kan WoW niet helemaal aan. (sommige servers niet, servers waar niet zoveel mensen zijn lukt wel en dan valt hij neit uit) (jah ik speel op private servers). toen ik hem op wilde starten gebeurde dit dus.

help me please.

greetz hindrik in nood

Rinaldo
Geplaatst op: 29 Aug 2007, 18:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Geen error owzow???

Saven
admin
Geplaatst op: 29 Aug 2007, 18:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Probeer eens veilige modus, en anders met je cd recovery

[Laatst bewerkt door Saven op woensdag 29 augustus 2007, om 18:53]
BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 29 Aug 2007, 19:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rinaldo schreef:

Geen error owzow???

Nej geen error, jammer genoeg.

Saven schreef:

Probeer eens veilige modus, en anders met je cd recovery

zal ik proberen, maar wat is een cd recovery, soz ben daar beetje noob in.

BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 29 Aug 2007, 19:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nou heb ff veilige modus geprobeerd, maar dan valt hij ook uit. maar dan voor het booten. (of hij boot gwn niet) heb ook foutopsporings modus gedaan maar dat werkt natuurlijk niet....

maar toch bedankt

Maarten
Geplaatst op: 29 Aug 2007, 19:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BrainDamage schreef:

Nou heb ff veilige modus geprobeerd, maar dan valt hij ook uit. maar dan voor het booten. (of hij boot gwn niet) heb ook foutopsporings modus gedaan maar dat werkt natuurlijk niet....

maar toch bedankt


Waarom ga je dan ook een spel spelen waarvan je weet dat je computer er te slecht voor is?

En dubbel post niet .

BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 29 Aug 2007, 19:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

omdat hij het meestal weld doet, en dit nog nooit gebeurd is, wist ik veel. ben niet zon nerdie. en je moet niet zeuren want ik mag maximaal 2 keer achter elkaar posten.

BTW: Het moet niet zo zijn dat als ik een spel speel waar mijn processor niet goed genoeg voor is, mijn computer het opeens neit meer doet, als er een beetje teveel lag in een server is, valt zij soms uit. nou jah klaar toch..

Sh1ver
Geplaatst op: 29 Aug 2007, 19:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hmm heb ook zo eens iets gehad, had een spel dat te zwaar was en dat had wat ander geheugen aangevreten. Moest dit nu net datgene zijn voor het booten dus ik kreeg altijd een blauw scherm enzo. Gewoon Windows hetinstaleren dan doen.

Maar ik heb nu tegenwoordig ook altijd als ik mijn pc opzet dat hij meerdere keren opstart. Hij is helemaal klaar en ik log in en ineens foets hij herstart. Ik weet ook niet goed hoe dit komt.

BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 29 Aug 2007, 19:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

jah das ook kut, heeft de pc van mijn vader ook, doet ie het soms en soms herstartie gewoon, maar geen haar op mijn kop die erover denkt om windows opnieuw te installe. want dan moet ik alles weer toepassen enzo... ook al houd ik mijn bestanden

Maarten
Geplaatst op: 29 Aug 2007, 19:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BrainDamage schreef:

jah das ook kut, heeft de pc van mijn vader ook, doet ie het soms en soms herstartie gewoon, maar geen haar op mijn kop die erover denkt om windows opnieuw te installe. want dan moet ik alles weer toepassen enzo... ook al houd ik mijn bestanden

Kan je niet gewoon de harde schijf in die van iemand anders pc douwen en dan de belangrijke bestanden overzetten, harde schijf formateren en windows opnieuw installeren... Of je harde schijf is gewoon kapot.

Rinaldo
Geplaatst op: 29 Aug 2007, 19:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BrainDamage schreef:

maar geen haar op mijn kop die erover denkt om windows opnieuw te installe. want dan moet ik alles weer toepassen enzo... ook al houd ik mijn bestanden

Dus pc weggooien omdat je te lui bent ?

Ik herstel me pc zeker 3 keer per jaar lol .

En de laptop en de andere pc ook lol .

9 keer in 1 jaar .

ownee dit jaar maar 2 keer per pc .

[Laatst bewerkt door Rinaldo op woensdag 29 augustus 2007, om 19:54]
BrainDamage
Dress Less 2 Impress
Geplaatst op: 29 Aug 2007, 20:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

cmon hier moet toch een duidelijke reden voor zijn. ik instal wel opnieuw, dan behoud ik gewon mijn bestanden

Maarten
Geplaatst op: 29 Aug 2007, 20:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BrainDamage schreef:

cmon hier moet toch een duidelijke reden voor zijn. ik instal wel opnieuw, dan behoud ik gewon mijn bestanden


Wat opnieuw installeren? Windows? Maar dan behoud je niet je bestanden... Want je kan toch niet je Windows verwijderen vanaf je HDD zonder de andere bestanden te verwijderen .

BorisSoad
Drugshond
Geplaatst op: 29 Aug 2007, 21:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb het ook gehad. Ik heb volgens mij toen veilige modus geprobeerd, lukt hele tijd niet. Heb gewoon uiteindelijk naar computer bedrijf gebracht, zat een fout op harde schijf ofzo. Alle bestanden waren verloren gegaan

Gonaz
Geplaatst op: 29 Aug 2007, 21:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb zoiets gehad toen ik GTA3 aan het spelen was, pc loopt vast. Koude start en windows blijft laden (balkje blijft bewegen). Mijn hdd was gecrashd

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login