opgelost WLM problemen
Saven is back bitches
📊Actieve topics
🔥-
Gewoon Rutger (van Barneveld) is een baas
-
[Mededeling] v6
-
[Nieuw] Saven v5 bomplayer 2024!!!~
-
Ervaringen met autoclaaf in de tandheelkunde?
-
Hoe is het nu met...
-
5 bezoekers online, waarvan 2 ingelogd :)
-
Ja, hier is het ook dood...
-
Hoe snel is jouw internet?
-
Miracle Healthcare Center
-
[Bug] Profiel niet te bewerken
), en ik moest upgraden naar WLM (wlm
). Dus ik WLM, Plus, en mastapatch instaleren. Nu nadat ik inlog word ik gelijk na 5 seconden afgemeld en krijg k zoeen kutmelding als *zie bijlage 1*. Hoe kan ik die grafWLM zover krijgen dat die al mijn zware en geile msngesprekken kan volhouden?
!
