Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Centraal Scooters

Timm
Oppergod
Geplaatst op: 30 Sep 2008, 19:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Scoowters zijn zó oldskool

Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
Je ontvangt dit bericht omdat je zojuist 5% waarschuwingspercentage erbij hebt gekregen.
De onderstaande reden is hiervoor gegeven:

"Te grote signature. nee ik ben niet badeend"

Dit kan zijn omdat je je niet aan de regels hebt gehouden die op deze site gelden.

WTF?!?!?!

[Laatst bewerkt door Timm op dinsdag 30 september 2008, om 19:10]
Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 30 Sep 2008, 19:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Timm schreef:

Scoowters zijn zó oldskool

Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
Je ontvangt dit bericht omdat je zojuist 5% waarschuwingspercentage erbij hebt gekregen.
De onderstaande reden is hiervoor gegeven:

"Te grote signature. nee ik ben niet badeend"

Dit kan zijn omdat je je niet aan de regels hebt gehouden die op deze site gelden.

WTF?!?!?!



Kan je lezen?

Maarten
Geplaatst op: 30 Sep 2008, 19:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Timm schreef:

Scoowters zijn zó oldskool

Spoiler 😨 (selecteer om te bekijken)
Je ontvangt dit bericht omdat je zojuist 5% waarschuwingspercentage erbij hebt gekregen.
De onderstaande reden is hiervoor gegeven:

"Te grote signature. nee ik ben niet badeend"

Dit kan zijn omdat je je niet aan de regels hebt gehouden die op deze site gelden.

WTF?!?!?!



Lees de regels nog is .

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 30 Sep 2008, 19:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Santi schreef:

[...]
rij je er ook zo mee rond? voelt dat alsof je naakt rijd?

Wees gerust, normaal zit er een mooie kappenset op

BaXiess
Geplaatst op: 30 Sep 2008, 20:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wat koi zegt, lekker 2 jaartjes langer wachten en auto rijbewijs halen Fiets ik ook nog wat meer, beter voor men conditie enzeuw. Daarbij, veel te veel ongelukken en stoer doenerij met die scooters. Ik zeg niet dat al die scooter rijders wannabee stoere jongens zijn. Maar de mensen die ik persoonlijk ken met een scooter zijn over het algemeen wel van die sjonnies die zichzelf geweldig vindne met hun scootertje

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 30 Sep 2008, 21:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

Wat koi zegt, lekker 2 jaartjes langer wachten en auto rijbewijs halen Fiets ik ook nog wat meer, beter voor men conditie enzeuw. Daarbij, veel te veel ongelukken en stoer doenerij met die scooters. Ik zeg niet dat al die scooter rijders wannabee stoere jongens zijn. Maar de mensen die ik persoonlijk ken met een scooter zijn over het algemeen wel van die sjonnies die zichzelf geweldig vindne met hun scootertje

En hier sluit ik me voledig bij aan

Darkmystery
Indeed.
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 08:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

Wat koi zegt, lekker 2 jaartjes langer wachten en auto rijbewijs halen Fiets ik ook nog wat meer, beter voor men conditie enzeuw. Daarbij, veel te veel ongelukken en stoer doenerij met die scooters. Ik zeg niet dat al die scooter rijders wannabee stoere jongens zijn. Maar de mensen die ik persoonlijk ken met een scooter zijn over het algemeen wel van die sjonnies die zichzelf geweldig vindne met hun scootertje

Conditie train ik wel met andere activiteiten. Verder is de bus voor mij geen oplossing omdat die maar 1 keer in het uur rijd en ik ook nog een kankerend (~10 min) moet lopen naar de bushalte. Verder is het dan ~50 minuten fietsen naar school anders maar daar ben ik veels te lui voor.

[Laatst bewerkt door Darkmystery op woensdag 1 oktober 2008, om 08:09]
Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 09:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Idd. Je wordt echt niet lui van scooterrijden ofzo. Ik bedoel, school, trappenlopen, fitness, dat doe ik allemaal aan mijn conditie.

Een scooter is als je 16 bent echt wel leuk, en als je over 2 jaar voor een auto wilt gaan laat je je scooter lekker standaard, rijd je boetevrij.

Tegen de tijd dat je 16/17 bent begin je serieus over een auto te denken, en ga je een baantje zoeken zodat je je rijbewijs kan gaan betalen, alleen veel mensen denken dat je het zo 1 2 3 hebt. Een rijbewijs voor een auto kost tegenwoordig zo 2000 euro...

Santi
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 12:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

[...]
Wees gerust, normaal zit er een mooie kappenset op

Gelukkig maar ook Want zonder kappen vind ik scooters echt geen scooters meer

en bij de weg, ik heb nooit een scooter gehad, want dan moest ik zelf de benzine en verzekering betalen = werken & dat gebeurd dus niet

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 13:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Vraag ik me toch af hoe je dat in de toekomst gaat doen met auto, huis, belasting etc

Santi
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 13:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dharion schreef:

Vraag ik me toch af hoe je dat in de toekomst gaat doen met auto, huis, belasting etc

uh.. niet

RobiN
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 13:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

fuck scooters, ik heb een schakelbrommer.

Yamaha DT50MX. Post vanmiddag misschien wel ff foto's. Zit nu nog op school.

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 15:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een Aprilia SR 50 R Factory Di-tech. En wel deze:

Setup is redelijk standaard, alleen varioringetje is eruit en er zit een (Laser) sportuitlaat onder en daarmee natuurlijk wat lichtere rolletjes (5,0g) om hem een beetje fatsoenlijk op te laten trekken.
Ben van plan om binnenkort (lees: als ik weer geld heb) toch maar nieuwe koppeling er op te zetten.

Qua uiterlijk zit er een Buzetti zijstandaard onder en panties over de koplampen voor een wat meer sportieve look.

Had eerst trouwens een Speedfight 2 LC blauw-grijs, maar daar had ik een ongeluk mee gehad (niet mijn schuld tbh) en dus geld van de schuldige gekregen en toen die SF verkocht, dus toen had ik genoeg centjes voor deze Aprilia

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 16:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Waarom heb je een Runner achtervelg?
En een koppeling heeft geen nut op een standaard 50cc, dus koop of 70cc of spendeer het aan iets optisch.

RobiN schreef:

fuck scooters, ik heb een schakelbrommer.

Yamaha DT50MX. Post vanmiddag misschien wel ff foto's. Zit nu nog op school.

Fuck schakels
Slome poep toerenjankers...
Keer wedstrijdje doen? Kun je kijken hoe het rubber van mijn achterband smaakt!

[Laatst bewerkt door Dharion op woensdag 1 oktober 2008, om 16:58]
Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 17:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Schakels kunnen makkelijk sneller lopen maar daar is het dan ook wel mee gezegd. Ze trekken poep op, je moet veel schakelen en dat is erg vervelend.

RobiN
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 19:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Schakels kunnen makkelijk sneller lopen maar daar is het dan ook wel mee gezegd. Ze trekken poep op, je moet veel schakelen en dat is erg vervelend.

je trekt kut op, als je niet kan schakelen ja.

als je gewoon een beetje kan schakelen(zoals de normale mens) trek je een scooter er zwaar uit.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 20:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

RobiN schreef:

[...]

je trekt kut op, als je niet kan schakelen ja.

als je gewoon een beetje kan schakelen(zoals de normale mens) trek je een scooter er zwaar uit.


Is goed kom maar langs met je schakel wedje leggen voor 100 euro?

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 01 Oct 2008, 21:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Whaha, dat wou ik ook zeggen...

Jij met je schakel, tegen mijn MHR Replica 70cc?

Jaapiej
krek
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 08:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dharion schreef:

Waarom heb je een Runner achtervelg?
En een koppeling heeft geen nut op een standaard 50cc, dus koop of 70cc of spendeer het aan iets optisch.

[...]

Ik heb gewoon een standaard Aprilia achtervelg Hij is alleen overgespoten in het oranje. Standaard zit er ook een runnerblok onder deze scooter.
En koppeling is ook niet zozeer om harder te gaan, maar toch meer omdat mijn huidige redelijk versleten is en hij dus niet echt lekker meer trekt.
Misschien ga ik hem trouwens nog laten gameboyen, dan loopt ie +/- 100

Mannetje
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 09:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kheb nog geen scooter gaat gewoon lekker w8en tot ik mn rijbewijs krijg

Melvin
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 17:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nah doe mij maar 45 km autootje

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 02 Oct 2008, 17:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jaapiej schreef:

[...]

Ik heb gewoon een standaard Aprilia achtervelg Hij is alleen overgespoten in het oranje. Standaard zit er ook een runnerblok onder deze scooter.
En koppeling is ook niet zozeer om harder te gaan, maar toch meer omdat mijn huidige redelijk versleten is en hij dus niet echt lekker meer trekt.
Misschien ga ik hem trouwens nog laten gameboyen, dan loopt ie +/- 100


Een SR velg zit vast met 1 moer, niet met 1 moer en 3 kleine boutjes zoals een Runner velg. De nieuwe Runner velgen lijken op die van SR...

En ik weet ook wel dat er een Runner blok (Piaggo) onder ligt

Michael
Geplaatst op: 15 Feb 2009, 13:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Naar aanleiding van mijn -bijna- 16 jaar wil ik mijn brommer ook eens posten
Lekker bashen

Nu, foto :

Derbi Senda R uit 2001
maar 2600 km
tank van 7liter (1.35 reserve)
49cc ( maar rijdt atm 80/h, maar er moet een vloot in )

[Laatst bewerkt door Michael op zondag 15 februari 2009, om 13:03]
Maarten
Geplaatst op: 15 Feb 2009, 13:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb momenteel een Yamaha Aerox origineel, hij is van me ouders en moet er eerst 1000 km mee rijden. Zit al op de 960 .

Dan gaat de varioring eruit en misschien een nieuwe uitlaat.

Deze kleuren:

[Laatst bewerkt door Maarten op zondag 15 februari 2009, om 13:14]
Bartyow
van TwyLight gejat
Geplaatst op: 15 Feb 2009, 18:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

Ik heb momenteel een Yamaha Aerox origineel, hij is van me ouders en moet er eerst 1000 km mee rijden. Zit al op de 960 .

Dan gaat de varioring eruit en misschien een nieuwe uitlaat.

Deze kleuren:
[Afbeelding]


Naisss ding

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login