Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Playstation 3? Goede deal?

Paul
Geplaatst op: 09 Oct 2007, 20:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Beste saven(nerd)s, ik heb jullie hulp nodig.
Zal ik een PS3 met 40 gb kopen(399 euro, en mijn Pa betaalt de helft als ik goede cijfers heb op mijn rapport, dus dat lijkt mij wel een goede deal)?
Geef als je dat niet vind argumenten waarom ik een xbox 360 dan zou moeten kopen(Wii heb ik al, maar ik vind er niks aan, mijn zusje speelt er ook meer mee, en verder is het ook meer voor de familie, mijn ma gaat waarschijnlijk zelfs Wii fit kopen xD).

En als ik een PS3 zou kopen, welke spellen? Het mogen geen 16+ spellen zijn, ook al ben ik bijna 14, mijn ouders vinden het natuurlijk niet goed als ik bijvoorbeeld een huurmoordenaar ga spelen in Assassin's creed.
Hoe dan ook, alvast bedankt voor je eventuele bijdrage.

Zie reactie op pagina 3.

[Laatst bewerkt door Paul op donderdag 27 december 2007, om 12:07]
Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 09 Oct 2007, 20:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Opzich wel goede deal ofzo En over een spel , ik zou FIFA'08 kopen dan

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 09 Oct 2007, 20:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

Beste saven(nerds), ik heb jullie hulp nodig.
Zal ik een PS3 met 40 gb kopen(399 euro, en mijn Pa betaalt de helft als ik goede cijfers heb op mijn rapport, dus dat lijkt mij wel een goede deal)?
Geef als je dat niet vind argumenten waarom ik een xbox 360 dan zou moeten kopen(Wii heb ik al, maar ik vind er niks aan, mijn zusje speelt er ook meer mee, en verder is het ook meer voor de familie, mijn ma gaat waarschijnlijk zelfs Wii fit kopen xD).

En als ik een PS3 zou kopen, welke spellen? Het mogen geen 16+ spellen zijn, ook al ben ik bijna 14, mijn ouders vinden het natuurlijk niet goed als ik bijvoorbeeld een huurmoordenaar ga spelen in Assassin's creed.

Hoe dan ook, alvast bedankt voor je eventuele bijdrage.

Saven is nog altijd maar 1 persoon hoor

Modbreak

nutteloos. volgende keer strafpercentage

Paul
Geplaatst op: 09 Oct 2007, 20:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

[...]

Saven is nog altijd maar 1 persoon hoor


...
/care?

Dit soort reacties kunnen wat mij betreft meteen in de vuilnis bak.
Wat een paupersite is dit, mensen spammen over dingen waar ze niks van af weten en denken zo cool te zijn.
Doei!

Modbreak

deze ook. niet op reageren

[Laatst bewerkt door Paul op woensdag 10 oktober 2007, om 09:03]
Rakka
Heb je mij weer
Geplaatst op: 09 Oct 2007, 20:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

[...]
...
/care?

Dit soort reacties kunnen wat mij betreft meteen in de vuilnis bak.


Tjah, ons Nerds noemen vind ik ook niet aardig

Mag je alleen assasins creed niet spelen of mag je alle enigzins geweldadige spellen niet spelen? in dat geval zou ik maar ff 2 jaar wachten met het kopen van een console tot je er iets mee mag, meer dan 50% van de Leuke spellen zit toch wel wat geweld in namelijk

Anders, Fifa 08

Nicksel
Geplaatst op: 09 Oct 2007, 20:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Koop een 360, betere games (bahalve als je van japanse gaymes houdt), betere service, geiler apperaat.

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 09 Oct 2007, 20:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ja de geilheid staat op nummer 1 hoor, daarvoor koop ik hem ook, hoe geiler de console hoe beter

BaXiess
Geplaatst op: 09 Oct 2007, 20:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

volgens mij is die playstation 3 met 40 gig voor 400 euro ongelovelijk nep, ik lees elke maand playstation magazine, die krijgen altijd als eerste het nieuws van sony binnen en die hebben geen melding gehad van een playstation 3 met 40 gig, is ook wel erg raar dat die 20 gig voor een verschil van 200 euro uitmaakt, maarja als het echt is, kopen die handel..

@ hieronder:

[Laatst bewerkt door BaXiess op dinsdag 9 oktober 2007, om 20:37]
Rakka
Heb je mij weer
Geplaatst op: 09 Oct 2007, 20:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bavaria schreef:

Ja de geilheid staat op nummer 1 hoor, daarvoor koop ik hem ook, hoe geiler de console hoe beter

Ja, volgens mij is de Xbox 360 daarom zo witjes

Paul
Geplaatst op: 09 Oct 2007, 21:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rakka schreef:

[...]
Tjah, ons Nerds noemen vind ik ook niet aardig

Mag je alleen assasins creed niet spelen of mag je alle enigzins geweldadige spellen niet spelen? in dat geval zou ik maar ff 2 jaar wachten met het kopen van een console tot je er iets mee mag, meer dan 50% van de Leuke spellen zit toch wel wat geweld in namelijk

Anders, Fifa 08


16+ spellen, er zijn natuurlijk af- en toe uitzonderingen, maar huurmoordenaar spelen is natuurlijk geen uitzonderingen, net zoals met de meeste andere 16+ spellen.
En kan iemand een beetje normaal reageren, bijna het hele topic staat met offtopic reacties.

Paul
Geplaatst op: 09 Oct 2007, 22:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

volgens mij is die playstation 3 met 40 gig voor 400 euro ongelovelijk nep, ik lees elke maand playstation magazine, die krijgen altijd als eerste het nieuws van sony binnen en die hebben geen melding gehad van een playstation 3 met 40 gig, is ook wel erg raar dat die 20 gig voor een verschil van 200 euro uitmaakt, maarja als het echt is, kopen die handel..

@ hieronder:


Ik weet het niet met jou hoor, maar op Bol.com staat 'ie aangekondigd, en het is pas bekend gemaakt. Ook zijn er verder wat meer nadelen aan, maar niet echt redenen om 200 euro meer te betalen.

Saven
admin
Geplaatst op: 09 Oct 2007, 22:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Persoonlijk zou ik voor 360 gaan maar is maar net welke games je wil spelen

Dennis12
Pwnende Hoer²
Geplaatst op: 09 Oct 2007, 22:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

volgens mij is die playstation 3 met 40 gig voor 400 euro ongelovelijk nep, ik lees elke maand playstation magazine, die krijgen altijd als eerste het nieuws van sony binnen en die hebben geen melding gehad van een playstation 3 met 40 gig, is ook wel erg raar dat die 20 gig voor een verschil van 200 euro uitmaakt, maarja als het echt is, kopen die handel..

@ hieronder:

Volgens mij ben je nep want het is al bevestigt door Sony 400 euro, 40 gig versie. Eind van deze maand PES erbij voor 430.

Rakka
Heb je mij weer
Geplaatst op: 09 Oct 2007, 22:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

Hoe dan ook, alvast bedankt voor je eventuele bijdrage.


Graag gedaan

NickD
Kurosaki Kun!!
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 00:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik zou voor de xbox elite gaan =)
voor de xbox zijn er gewoon meer spellen en leukere spellen =)
en sony is oplichterij

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 07:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

NickD schreef:

ik zou voor de xbox elite gaan =)
voor de xbox zijn er gewoon meer spellen en leukere spellen =)
en sony is oplichterij

Onderbouw dat sony is oplichterij, er is hier een serieuze discussie dus fanboy posts en dit soort bashing wordt niet getolereerd.

Onderbouw, en anders gewoon NIET POSTEN.

Dharion
Eat fur, bonehead!
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 09:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik zou niet echt kunnen kiezen...
Je hebt de PS3 met 40 gig voor 400
Je hebt de X360 premium met Halo 3 limited pack voor 379 dacht ik...
Maar qua mogelijkheden zou ik voor de PS3 gaan...
Als je voor design valt ---> X360 elite
Zit er dus een beetje tussen in...

Tadnecty
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 14:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

En als ik een PS3 zou kopen, welke spellen? Het mogen geen 16+ spellen zijn, ook al ben ik bijna 14, mijn ouders vinden het natuurlijk niet goed als ik bijvoorbeeld een huurmoordenaar ga spelen in Assassin's creed.

Ben je psychisch gestoord ofzo, dat je misschien dingen na gaat doen uit de games. Mensen geloven ook alles wat ze van de media voorgeschoteld krijgen.

Anders gewoon een ander plaatje eroverheen plakken. Het is een richtlijn van kijkwijzer. Die normen kunnen allemaal omlaag, zoals van 12 naar 6, van 16 naar 12 en 18 naar 16. 18 jaar mogen ze van mij gewoon afschaffen.

maarja, als ze het bij je ouders al door de strot hebt gerukt, haal je het niet meer zo snel weg...

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 14:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

kheb zelf een wii, bevalt me wel opzich, mijn 2e keus is wel een PS3.
verder staat hier dat de 40 GB €395.00 kost en de 60 GB €419.00, dan dok je dus een dikke €100 voor 20 GB geheugen terwijl je voor dat geld een portable hdd kunt kopen van 100 gig (kan je die aansluiten op een PS3?)

dus ik zou voor de 40 GB gaan

Paul schreef:

En als ik een PS3 zou kopen, welke spellen? Het mogen geen 16+ spellen zijn, ook al ben ik bijna 14, mijn ouders vinden het natuurlijk niet goed als ik bijvoorbeeld een huurmoordenaar ga spelen in Assassin's creed.

En gelijk hebben je ouders, ik kan me nog herinneren dat command and conquer generals: zero hour 18+ was, mijn neefje van 6 vind het vet

[Laatst bewerkt door sandr op woensdag 10 oktober 2007, om 14:27]
Rinaldo
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 15:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

kheb zelf een wii, bevalt me wel opzich, mijn 2e keus is wel een PS3.
verder staat hier dat de 40 GB €395.00 kost en de 60 GB €419.00, rond de €500,- dan dok je dus een dikke €100 voor 20 GB geheugen terwijl je voor dat geld een portable hdd kunt kopen van 100 gig (kan je die aansluiten op een PS3?)

dus ik zou voor de 40 GB gaan


Maar bij de 60gb krijg je 2 games+2controllers....

Dennis12
Pwnende Hoer²
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 15:18
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

En 2 extra USB aansluitingen en een card reader (Memory sticks) Dus... Maar heb je niet echt nodig. De controllers zijn toch draadloos. Maar alleen probleem met opladen als je er 4 hebt Moet je per paar opladen

@ Sandr: Je kunt een 2.5 inch Sata HDD kopen. Voor notebooks, die passen ook in de PS3. Kun je 200 gig krijgen voor 80 euro ofzo.

[Laatst bewerkt door Dennis12 op woensdag 10 oktober 2007, om 15:20]
Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 15:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dat je pa de helft betaalt is wel lekker ja .
Ik vind de PS3 ook wat chiller gamen zegmaar, hoe de controller in de hand ligt enz., maar dat is een mening hea

Maarten
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 15:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dennis12 schreef:

En 2 extra USB aansluitingen en een card reader (Memory sticks) Dus... Maar heb je niet echt nodig. De controllers zijn toch draadloos. Maar alleen probleem met opladen als je er 4 hebt Moet je per paar opladen

De 60 GB versie heeft ook backward compatibiliteit.

Verder zou ik de PS3 kiezen omdat in in deze 2 maanden vette games uitkomen en in 2008 nog betere. De PS3 is ook meer toekomst gericht.

Heb er nu zelf ook een, maar nu is het aanbod brak, maar in november word het echt goed .
Deze maand ook paar toppers.

Spelletjes die je kan kopen: Motorstorm, FIFA 08 of PES 2008, Skate.
Die niet 16+ zijn .

NickD schreef:

ik zou voor de xbox elite gaan =)
voor de xbox zijn er gewoon meer spellen en leukere spellen =)
en sony is oplichterij

Beargumenteer dat is, die reactie slaat nergens op en als je denkt dat Sony een oplichter is door het aanbieden van een 40 GB model en een prijsverlaging ben je gewoon zwak.
Want heel veel konden dit verwachten, zo is het meestal ook met computers. Verder zit je nu allemaal stoer te doen dat de Xbox meer spellen heeft maar de Xbox is ook al veel langer op de markt.

[Laatst bewerkt door Maarten op woensdag 10 oktober 2007, om 16:15]
Paul
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 16:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb trouwens op internet heel positieve reviews over Folklore gelezen, dat binnekort uitkomt in Europa. Als iemand daar al een ervaring mee heeft, kan diegene dat dan misschien plaatsen?

Ik geloof dat ik deze maand voor een 40gb pack ga met de nieuwe PES, die pack kost dan 430 euro. Lijkt mij wel leuk om mee te beginnen, een voetbalspel zal ik dit jaar sowieso wel kopen, en ik neem aan dat het een groot verschil is met FIFA 07 op de GC qua graphics en andere dingen.
Bedankt voor de reacties op deze pagina.

En tja, ik heb het zelf niet zo op Microsoft, daarentegen krijgt de PS3 nog extra dingen zoals Home, + een Blu-Ray speler die los honderden euro's kost, nee, volgens mij ben ik eruit.

En het is echt niet zo dat 16+ helemaal niet kan/mag ofzo, maar als een 16+ spel interessant word, willen mijn ouders er heus nog wel naar kijken, maar huurmoordenaar spelen is geen uitzondering.

[Laatst bewerkt door Paul op woensdag 10 oktober 2007, om 16:27]
Maarten
Geplaatst op: 10 Oct 2007, 16:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Paul schreef:

Ik heb trouwens op internet heel positieve reviews over Folklore gelezen, dat binnekort uitkomt in Europa. Als iemand daar al een ervaring mee heeft, kan diegene dat dan misschien plaatsen?

Ik geloof dat ik deze maand voor een 40gb pack ga met de nieuwe PES, die pack kost dan 430 euro. Lijkt mij wel leuk om mee te beginnen, een voetbalspel zal ik dit jaar sowieso wel kopen, en ik neem aan dat het een groot verschil is met FIFA 07 op de GC qua graphics en andere dingen.
Bedankt voor de reacties op deze pagina.


Van het PES pakket was het bekend dat het rond 12 november zou komen, verder heb ik de Folklore demo gespeeld en het is een mooi spel en de gameplay is ook stoer, bijvoorbeeld als je de ziel wil hebben moet je bewegen op een bepaalde manier met je controller .

Voor eventueel nieuws over de PS3 is PS3Only.nl een zeer goede site met de laatste geruchten en het laatste nieuws over de PS3 .

Toch vind ik het stom van je ouders dat je geen spellen van 16+ mag spelen, dat iemand het nadoet komt echt alleen voor bij de mensen die psychisch niet orde zijn. Ik ben ook pas 14 en neem altijd me pa of ma mee en die doen er niet moeilijk over.

[Laatst bewerkt door Maarten op woensdag 10 oktober 2007, om 16:31]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login