Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

🔒
niewe crewupdate

Ice
Kan koud overkomen.
Geplaatst op: 25 Oct 2007, 21:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

hoi mensen

als er een nieuwe crewupdate komt, zou het dan niet leuk/eerlijk zijn dat de leden er ook enige inspraak in hebben? crew kiest enkele kanshebbers en leden beslissen dan. maar de crew blijft een recht hebben om het niet door te laten gaan.. (hoe heet dat ook al weer???)

wie vind dit een goed idee?

(achter pollvraag hoort trouwens te staan: inclusief verbied recht van de crew)

Modbreak

nee

Basjee
Octo
Geplaatst op: 25 Oct 2007, 21:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nee. Want dan stemt iemand die redelijk 'populair' is, op zijn vrienden. Dan word de crew vriendjespolitiek en vervalt de eigenlijke functie van de crew.

Aan de andere kant, lijkt me het wel leuk om een soort promotie te houden dat je in de crew kan komen!

Rinaldo
Geplaatst op: 25 Oct 2007, 21:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Basjee schreef:

Nee. Want dan stemt iemand die redelijk 'populair' is, op zijn vrienden. Dan word de crew vriendjespolitiek en vervalt de eigenlijke functie van de crew.

Aan de andere kant, lijkt me het wel leuk om een soort promotie te houden dat je in de crew kan komen!


idd savun weet zelf goed genoeg wie .... uhh hoe zeg je dat ??

(me NL word slecht xD )

BaXiess
Geplaatst op: 25 Oct 2007, 21:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

je zou wel kunnen doen dat als een nieuw crewlid is aangesteld de members kunnen stemmen of ze het er mee eens zijn. Als members dan goede argumenten hebben kan er nog een her beslissing komen, members zouden meer inspraak moeten hebben, is democraties!!

Basjee
Octo
Geplaatst op: 25 Oct 2007, 22:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

je zou wel kunnen doen dat als een nieuw crewlid is aangesteld de members kunnen stemmen of ze het er mee eens zijn. Als members dan goede argumenten hebben kan er nog een her beslissing komen, members zouden meer inspraak moeten hebben, is democraties!!

Ja dat is wel een goed idee!

Of dat hij/zij eerst proefmod wordt, en dan iedereen een mening mag geven. Is het positief, blijft hij/zij. Is het negatief moet hij/zij de status weer opgeven!

Paul
Geplaatst op: 25 Oct 2007, 22:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Zou niet onnuttig zijn. BaXiess z'n idee lijkt me prima. Zo zal de crew populairder worden.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login