Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Uninstall problemen

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 03 Nov 2007, 18:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hey,

Ik ben ff bezig met iem's pc te fixen, die heeft Inventor, een teken programma verwijderd dmv de map in program files te verwijderen, en niet dmv de uninstaller.

Alleen nu moet die opnieuw geinstalleerd worden, en krijg ik iedere keer de foutmelding dat inventor al geinstalleerd is.

Dus ik dan met Regseeker de overbodige keys verwijderd.

Alleen nogsteeds bij configuratiescherm -> software staat dat prog'je Inventor. en een knoppie voor uninstall is niet aanwezig daar?

Heeft iemand hier een idee hoe ik dat inventor toch geherinstalleerd krijg?

bedankt

[Laatst bewerkt door Badeendje op zaterdag 3 november 2007, om 18:48]
Gonaz
Geplaatst op: 03 Nov 2007, 20:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Probeer het eens te verwijderen met "Add Remove Pro" en installeer het dan opnieuw.
Tip: bij "Add Remove Pro" eerst "Inventor" verwijderen en dan de registersleutel verwijderen, dan is hij uit je "Software" ook weg. En blijft er niets meer van "Inventor" over.

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 03 Nov 2007, 20:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

harstikke bedankt, ik heb zojuist ff herstart die pc hierow.

Nu zijn raar genoeg plots de verwijder knoppen weer terug () maar oke, als ik het start kan die C:\Windows\installer\Inventor.msi voor de de-install niet vinden waardoor de de-installatie niet gevonden kan worden.

In ieder geval ik ga nu ff dat add remove pro is ff proberen:
Bij dat programma, dan start bij uninstall wel de uninstaller op van Inventor de-installatie(joepeeh, we gaan vooruit ) alleen dan krijg ik dus ook weer de foutmelding dat C:\Windows\installer\Inventor.msi dat daar een network error is opgetreden bij het lezen van het bestand?(Het bestand bestaat niet, en jeps ik ben als administrator ingelogd)

[Laatst bewerkt door Badeendje op zaterdag 3 november 2007, om 20:53]
Gonaz
Geplaatst op: 03 Nov 2007, 23:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hmm raar. En als je nu Inventor opnieuw probeert te installen wat doet hij dan?

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 04 Nov 2007, 00:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dan krijg ik de foutmelding dat Inventor al is geinstalleerd dat is het rare noujuist.

Maar ik heb het op een andere manier gedaan, gekozen voor modify, zodat je andere opties kan toevoegen. Waardoor de benodigde files terug werden aangemaakt. Dus alles zit nu oke
Alleen ik kan gvd nog ff geen goeie activation key d'ervoor vinden

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login