Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

vuurwerk maken

Hihaho
Geplaatst op: 07 Dec 2007, 21:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

lachen he vuurwerk maken ?
tot dat het mis gaat maar dat gebeurt nooit ( byna nooit )

dus deel nu al joun ideetjes hoe jij joun vuurwerk maakt!

Modbreak

kick naar vuurwerk

Timm
Oppergod
Geplaatst op: 07 Dec 2007, 21:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

VUURWERK

Painmaker
AKA God
Geplaatst op: 07 Dec 2007, 21:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

vuurwerk maken en daarmee dingen kapot maken zijn voor idioten met geen aandacht...

!

Mja, vaak maak ik wel kleine bommetjes enzo, niet echt om iets op te blazen, maar gewoon voor de lol.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 07 Dec 2007, 22:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Painmaker schreef:

[...]
!

Mja, vaak maak ik wel kleine bommetjes enzo, niet echt om iets op te blazen, maar gewoon voor de lol.


kijk die dingen zijn wel lol bijvoorbeeld crofty bom ofzo... maar dat doet ook niet echt iets...xD

Rinaldo
Geplaatst op: 07 Dec 2007, 22:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gio schreef:

Misschien een lesje Nederlands ipv vuurwerk maken.

Of je blijft dit doen en je wordt later terrorist

Saven
admin
Geplaatst op: 07 Dec 2007, 22:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iedereen die domme reacties geeft: kappen. anders maandban.

BaXiess
Geplaatst op: 07 Dec 2007, 23:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

hoe zie jij vuurwerk maken?? kan me namelijk niet voorstellen dat er hier iemand is die zelf van die mooie pijlen enzeuw in elkaar kan flansen

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 07 Dec 2007, 23:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik zelf ben hier al redelijk lang mee bezig en zie totaal in dat ik in het begin makkelijk mijn hand eraf had kunnen liggen. Omdat ik ijzer op ijzer sloeg met buskruit ertussen..

Ondertussen heb ik veel geleerd over de chemie en hoe je alle soorten dingen moet maken, met oud en nieuw produceer ik nog steeds mijn eigen flinders van zelf gemaakt hulsels en buskruit/flash.

Maar ik zou er niet mee beginnen, vrienden van mij hebben hun keuken in de vik gezet en hebben 1 nacht in het politiebureau doorgebracht.

Nu ben ik bezig met siervuurwerk en dit lukt prima, mooie effecten lukken al goed Ik maak nu zo'n dure pijl van 10 euro voor 1 euro ongeveer

[Laatst bewerkt door Guz op zaterdag 8 december 2007, om 00:12]
Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 08 Dec 2007, 08:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

[off]Guz het zijn vlinders niet flinders En knap dat je ze zelf maakt Hoe maak je eindplug? Met beton?[/off]
"Af en toe"
K'Maak me eigen shells, pijlen, black bermuda's enzovoort.
Fountains lukken ook al aardig. Ben bezig met eigen ballmill Kan ik me eigen stars rollen voor in shells enzo. Ik ga ook wat dingen bestellen uit Amerika, het is daar een hobby om je eigen raketten enzo te maken .

[Laatst bewerkt door Sharp op zaterdag 8 december 2007, om 08:28]
Melvin
Geplaatst op: 08 Dec 2007, 08:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik maak soms wel wat potjes,vlinders en nitraten

Ik heb al het spul in huis je weetzz

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 08 Dec 2007, 09:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Melvin344 schreef:

Ik maak soms wel wat potjes,vlinders en nitraten

Ik heb al het spul in huis je weetzz


Lol waar koop jij je hulzen/plugs/KNO3?

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 08 Dec 2007, 09:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hulzen maak je natuurlijk zelf, zo kun je zelf de goede dikte rollen De eindpluggen die maak ik meestal van beton met daarop lijm van het lijmpistool.

KNO3 laat ik overvliegen vanuit Engeland per 500 gram.

Oh ja sorry, moet inderdaad Vlinders zijn en niet Flinders. Gisteren heb ik een pijltje gemaakt en deze ontploft in een sterrenregen

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 08 Dec 2007, 10:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nice zelf stars gerollt? Of gekocht?

Painmaker
AKA God
Geplaatst op: 08 Dec 2007, 10:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

[...]
kijk die dingen zijn wel lol bijvoorbeeld crofty bom ofzo... maar dat doet ook niet echt iets...xD

Dikke paddestoelen maken! <3

Robertenzo
Geplaatst op: 08 Dec 2007, 11:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik ga dit jaar is eigen rotje maken .

Gwn papieren buisje maken en daar veel te veel kruid in doen.

Lontje van ander rotje bovenin steken en aansteken.

zou dit werken?

Syncie
Geplaatst op: 08 Dec 2007, 11:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gewoon kopen, goed vuurwerk gaat toch hard genoeg
Ik wilde ooit eens een pijpbommetje maken mja vond het toch niet zo handig om te doen.

Bob
Geplaatst op: 08 Dec 2007, 16:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Omg wtf. Ik zeg vuurwerk zuigt en dat het best dom is om zelf vuurwerk te maken, dat is toch geen topic beoordelen. Krijg ik 5% voor te triest. Dat is geen topic beoordelen, dat heet een mening. Een mening is iets heel anders zoals een beoordeling als bv. kut topic of zo.

Ik snap het best als je gewoon zin hebt om procenten uit wil delen maar zeg dan gewoon d'r bij dat je er zin in had. Of bij mensen die echt een topic beoordelen, wat vaak voorkomt maar dat er geen procenten worden uitgedeelt.

[Laatst bewerkt door Bob op zaterdag 8 december 2007, om 16:09]
Hihaho
Geplaatst op: 08 Dec 2007, 19:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

huh?

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 08 Dec 2007, 19:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

Omg wtf. Ik zeg vuurwerk zuigt en dat het best dom is om zelf vuurwerk te maken, dat is toch geen topic beoordelen. Krijg ik 5% voor te triest. Dat is geen topic beoordelen, dat heet een mening. Een mening is iets heel anders zoals een beoordeling als bv. kut topic of zo.

Ik snap het best als je gewoon zin hebt om procenten uit wil delen maar zeg dan gewoon d'r bij dat je er zin in had. Of bij mensen die echt een topic beoordelen, wat vaak voorkomt maar dat er geen procenten worden uitgedeelt.

Oh heb ik ook wel eens als ik een mening heb. Gewoon niet zeuren en verder gaan met je leven .

Died
Geplaatst op: 08 Dec 2007, 22:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

Omg wtf. Ik zeg vuurwerk zuigt en dat het best dom is om zelf vuurwerk te maken, dat is toch geen topic beoordelen. Krijg ik 5% voor te triest. Dat is geen topic beoordelen, dat heet een mening. Een mening is iets heel anders zoals een beoordeling als bv. kut topic of zo.

Ik snap het best als je gewoon zin hebt om procenten uit wil delen maar zeg dan gewoon d'r bij dat je er zin in had. Of bij mensen die echt een topic beoordelen, wat vaak voorkomt maar dat er geen procenten worden uitgedeelt.


Bob. Je ava heeft geen ogen

Bennatuurlijk
Geplaatst op: 09 Dec 2007, 14:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik weet hoe je een pijl kan maken .. het lukt niet altijd maar het kan
je moet sterretjes hebben (lange zijn het best) dan heb je een dikke pvc buis daar doe je zoveel mogelijk steretjes in en 1 sterretje moet uit steken (zorg wel dat er geen anderen sterretjes uitvallen) en aan de andere kant (waar dus geen sterretjes uitsteek) moet je helemaal zo goed mogelijk dight plakken doe er een stok aan (heel goed vast binden) in de grond steken .. aansteken en ... wegwezen

Martijn
Geplaatst op: 09 Dec 2007, 14:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

dat is toch hier een rookbom , we zijn zelf gister begonnen met kassuiker, maar nog niet zo super, en moeten nog mee verder afmaken..

Bennatuurlijk
Geplaatst op: 09 Dec 2007, 14:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ja het is normaal een rook bom maar let maar is op als je zoon ding maakt zonder stok eraan en hem in de grond steekt komt er een steek vlam uit en die steek vlam is sterk genoeg om het 3 x (mischien wel meer) de hoogte van mij huis te bereiken

[Laatst bewerkt door Bennatuurlijk op zondag 9 december 2007, om 14:20]
Bennatuurlijk
Geplaatst op: 09 Dec 2007, 14:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

en over zoon kas suiker rook .. egt zoon ding is meester lijk
hier ik heb een filmpje van ons
http://nl.youtube.com/watch?v=V9KB6GA_Drw
het duurde ons het hele weekend om hem goed te maken .. maar het is gelukt

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 09 Dec 2007, 16:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Robertenzo schreef:

Ik ga dit jaar is eigen rotje maken .

Gwn papieren buisje maken en daar veel te veel kruid in doen.

Lontje van ander rotje bovenin steken en aansteken.

zou dit werken?


Nee aangezien buskruit niet 'ontploft' maar gewoon snel brand. De enige manier om het te laten knallen is ervoor te zorgen dat er zoveel druk komt, dat iets open knalt zegmaar. Bijv een eindplug erin maken van gips/papier met lijm. Anders krijg je gewoon zo'n sis geluidje met een vlam .

Btw; er zijn samenstellingen van kruid die knallen zonder huls, omdat het zó snel brand . (Flash, zit ook in vlinders/nitraten/strijkers/ili matten)

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login