Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Msn doet het niet meer.

Iris
Geplaatst op: 10 Dec 2007, 20:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hallo, allemaal.

ik heb een probleem met mijn msn.
Het begon, een tijdje geleden toen ik mijn msn 8,0 op wou starten, terwijl die het daar voorheen gewoon heeft gedaan, een aantal maanden... Hij starte niet meer op, ik heb hem gedeinstaleert, en weer opnieuw geinstalleerd, hij dee het weer niet. Ik begon naar een anderen te gaan msn 7,5 downloaden..
Een tijd heeft die het goed gedaan, maar helaas, hierbij lukte het na een tijdje ook niet meer '' elke keer als ik hem aanklikte, bij start of op mijn bureaublad, gebeurde er dus helemaal niks''!
Ik heb hem weer gedeinstalleert, en weer opnieuw geinstalleerd, maar het bleef hetzelfde! ik begon nu 7.0 te downloaden, en ja hoor hij deed het weer een tijdje, tot nu zo ong. een maand geleden! Nu ging het zo '' msn 7.0 start automatische op, dus hij ging laden (de poppetjes draaide rond.) En dan ging hij zover dat ik mijn msn naam zag, en ik zag de contactspersonen nog niet, en daar bleef die hangen! en dan staat er bovenaan, ''msn messenger reageert niet''. Het irriteerd me verschrikkelijk!
Geen ene msn doet het meer! Ik zit nu dus op Ebuddy, geen pretje want je kan daar bijv. geen bestanden versturen of ontvangen, webcammen ect.

ik hoop dat hier iemand mij echt kan helpen!
Mvg iris!

Saven
admin
Geplaatst op: 10 Dec 2007, 20:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

download anders eens de nieuwste wlm 8.5

Michael
Geplaatst op: 10 Dec 2007, 20:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ooh een meisje, van 14j dan nog xD

En nu ontopic xD
Ik heb dat overlangs ook gehad, ik heb gewoon WLM 8.1 ofzo terug geinstalleerd, dus eerst alles uninstalled he
& dan 8.1 geinstalleerd, & alles ging terug zoals vroeger..
Desnoods eens systeemherstel proberen...

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 10 Dec 2007, 20:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nah, probeer wat saven gezegt heeft, dowload de nieuws wlm 8.5

Modbreak

Volgende keer % bij zo\'n reactie.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 12 Dec 2007, 20:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Heb je al eens geprobeerd echt álles van MSN te verwijderen?
Dus alle installatie/systeem mappen gewoon handmatig verwijderen enzo?

En dan pas nieuwe versie installen.

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login