Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Ipod muziek/film verwijderen

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 16 Dec 2007, 14:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Hey,

Ik heb sinds kort dus die nieuwe ipod nano aangeschaft, er meteen een paar filmpjes op gegooid voor als ik me verveel in de stilteruimte.

Alleen nu wil ik die films dus vervangen door nieuwe films, alleen hoe kan ik in vredesnaam liedjes/films verwijderen van je ipod via Itunes?

Als ik namelijk ga naar itunes -> Ipod van Yannick -> films, dan zie ik dit:

En ik kan ze niet afvinken, waardoor als ik m'n ipod hersynchroniseer ze ook niet verwijderd worden?

Dusja, hoe kan ik liedjes / films / etc verwijderen van m'n ipod?

Dankz, groeteh

Maarten
Geplaatst op: 16 Dec 2007, 14:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mijn zus had dat eerst ook, tenminste ze had de iPod beneden aangesloten en later boven en toen kon ze niks met de iPod doen toen ze boven was. Toen had ze de iPod geformatteerd en toen werkte het weer wel.

[Laatst bewerkt door Maarten op zondag 16 december 2007, om 14:27]
Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 16 Dec 2007, 14:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mwa, ik heb eigenlijk weinig zin om m'n ipod te gaan formateren.
Dus ik heb even verder gezocht, en kwam Yamipod tegen, een enorm 'basis' programmaatje, maar heeft alles wat je nodig hebt.

Hier een screen van dat programmaatje:

Ik kan er tenminste gewoon verwijderen van alles wat ik wil en niet via omwegen zoals bij Itunes, in ieder geval bedankt voor je antwoord

Maarten
Geplaatst op: 16 Dec 2007, 14:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jij ook bedankt, handig voor als me zus weer eens problemen heeft .

[Laatst bewerkt door Maarten op zondag 16 december 2007, om 14:34]
Gerwin
aka "Thaan"
Geplaatst op: 16 Dec 2007, 14:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

-knip-

[Laatst bewerkt door Gerwin op dinsdag 14 juni 2011, om 22:24]
Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 16 Dec 2007, 14:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Als je je ipod aansluit, kun je instellen dat hij alleen alles erop zat waar een vinkje bij staat. Dan ga je naar de Movies list in je iTunes bibliotheek en haal je de vinkjes weg. Tadaa.

Xaliom
# Oi Oi Oooooi ::
Geplaatst op: 16 Dec 2007, 15:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Als je je ipod aansluit, kun je instellen dat hij alleen alles erop zat waar een vinkje bij staat. Dan ga je naar de Movies list in je iTunes bibliotheek en haal je de vinkjes weg. Tadaa.

vinkjes heeft niets met je iPod temaken.. als je iets afvinkt speelt ie hem gewoon niet maar af in iTunes ..

Gewoon naar uw bibliotheek gaan en klikken met de rechtermuisklik op het liedje en het verwijderen uit de bibliotheek (het afvinken zorgt ervoor dat het niet meer speelt in iTunes, maar wel op de iPod blijft staan). Als je de liedjes hebt verwijdert gewoon de iPod insteken en die zal synchroniseren of als hij insteekt rechtermuisklik op de iPod in iTunes en kiezen voor "bijwerken"

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 16 Dec 2007, 15:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Xaliom schreef:

[...]
vinkjes heeft niets met je iPod temaken.. als je iets afvinkt speelt ie hem gewoon niet maar af in iTunes ..

[...]


Ow jawel hoor, zodra je je iPod aansluit kan je hem namelijk zo instellen dat hij alleen de objecten met een vinkje erop zet.
Geloof me nou maar, gebruik al zeker 5/6 jaar men iPod en iTunes, het kan toch echt. Try it.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 16 Dec 2007, 16:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Xaliom schreef:

[...]
vinkjes heeft niets met je iPod temaken.. als je iets afvinkt speelt ie hem gewoon niet maar af in iTunes ..

[...]


Thaan is ouder en dus wijzer. Luister naar Thaan.

RobiN
Geplaatst op: 16 Dec 2007, 16:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

waarom gebruik je niet gewoon Winamp. ik gebruik het ook voor me iPod. verwijderen en toevoegen is veel makkelijker dan met iTunes

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login