Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

psp of nintendo ds lite

Bartyow
van TwyLight gejat
Geplaatst op: 02 Jan 2008, 19:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik wil een portable console kopen.

Maar ik twijfel tussen een psp of nintendo ds lite.

Ik heb er veel over gevonden op internet maar ik wil jullie meningen .

Wat zijn de kunnen de psp en nintendo ds lite .

alvast bedankt.

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 02 Jan 2008, 19:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Psp is meer voor de hardcore gamers.
Je kan er shooters, race-games etc voor kopen
De DS is net als de wii zeg maar , veel nutteloze kinderspelletjes welke meest wel leuk zijn .

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 02 Jan 2008, 19:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb Nintendo DS-lite en het bevalt me...Als je van RPG houd moet je er een kopen anders niet

Rinaldo
Geplaatst op: 02 Jan 2008, 20:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

PSP

Moedbreak het is toch goede en geen goeie ?

Modbreak

Goeie onderbouwing!

[Laatst bewerkt door Rinaldo op woensdag 2 januari 2008, om 20:09]
Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 02 Jan 2008, 20:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Waarom moeten we jouw vertellen wat de PSP kan en wat de DS kan, als je zelf al zoveel hebt gevonden? Koop gewoon wat jouw het meeste ligt. Voor allebei is homebrew, als je dat bevalt. Allebei hebben ze Wifi en online games etc. Echt dit zijn basis dingen die je zelf hoort te doen.

Bartyow
van TwyLight gejat
Geplaatst op: 02 Jan 2008, 20:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Thaan schreef:

Waarom moeten we jouw vertellen wat de PSP kan en wat de DS kan, als je zelf al zoveel hebt gevonden? Koop gewoon wat jouw het meeste ligt. Voor allebei is homebrew, als je dat bevalt. Allebei hebben ze Wifi en online games etc. Echt dit zijn basis dingen die je zelf hoort te doen.

voor welke zou jij dan gaan??

Sh1ver
Geplaatst op: 02 Jan 2008, 20:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

PSP zowizo

Vraag me niet waarom maar gewoon nu direct gaan kopen

Rinaldo
Geplaatst op: 02 Jan 2008, 20:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Welke soort spellen vind je leuk?

Kijk even rond bij dixons, bartsmit enzo.

[url]http://www.bartsmit.com/shop/productSearchResult.php?menuID=126&quickSearch=&resultsByPage=50&sorting=name[/url]

PSP zijn er ook echte shooters,

Op de DS vind je meer games zoals pokemon, zelda, enz.

DS vind ik zelf iets meer voor jongere gamers, maar ouderen kunnen dit natuurlijk ook leuk vinden.

Maar ik denk zelf dat je met de psp langer kunt gamen, want je vind veel shooters,race gamen enz, jewaids GTA, Need For Speed(vind je ook op de ds, maar op de psp met mooiere grapics)

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 02 Jan 2008, 21:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bartyow schreef:

[...]

voor welke zou jij dan gaan??


1. Hij heeft ze dacht ik alletwee.
Thaan schreef:
Ik heb alleen een PSP.
Ohja, dat was Blaze die ze alletwee had.
2. Je moet niet kijken naar wat andere zouden nemen, jij neemt hem toch? Omg. Kies gewoon zelf, welke jou het leukst lijkt.

[Laatst bewerkt door Sharp op woensdag 2 januari 2008, om 21:50]
Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 02 Jan 2008, 21:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bartyow schreef:

[...]

voor welke zou jij dan gaan??


Geen van beide, ik speel geen handheld games.
Ik heb alleen wel ergens een PSP liggen. Gebruik hem nooit.
Sharp schreef:

[...]
1. Hij heeft ze dacht ik alletwee.
2. Je moet niet kijken naar wat andere zouden nemen, jij neemt hem toch? Omg. Kies gewoon zelf, welke jou het leukst lijkt.


Ik heb alleen een PSP.
En op je 2e punt geef ik je volledig gelijk, heb je echt niks aan om te weten welke ik heb.

Chasin7
Geplaatst op: 02 Jan 2008, 22:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een PSP en DS maar PSP is toch fijner, kun je downgraden en gratis spellen downloaden..

Rian
Geplaatst op: 02 Jan 2008, 22:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

PSP is mooier en heeft meer mogelijkheden, maar beide hebben ze een andere doelgroep, moet je even goed kijken waar je meer van houd (Mario style of real games shit)..

Fatihtjuh
Geplaatst op: 02 Jan 2008, 22:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Voor zover ik weet heeft PSP geen goede klassiekers. Het zijn allemaal kutgames.

DS heeft wel goede games zoals: Mario Kart, Mario Bros., Zelda Phantom Hourglass(de beste game ooit), Pokemon Diamond en Final Fantasy zijn goede RPG's, elite beat agents, advance wars. Binnenkort komt ook CoD4 naar DS.
Deze spellen hebben allemaal hoge punten gekregen.
En binnenkort Assasin's Creed voor DS

[Laatst bewerkt door Fatihtjuh op woensdag 2 januari 2008, om 22:37]
Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 02 Jan 2008, 22:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Chasin7 schreef:

Ik heb een PSP en DS maar PSP is toch fijner, kun je downgraden en gratis spellen downloaden..

Spellen downloaden kun je voor de DS ook, heb je alleen een kaart voor nodig. Argument gaat dus niet op.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 02 Jan 2008, 23:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Fatihtjuh schreef:

Voor zover ik weet heeft PSP geen goede klassiekers. Het zijn allemaal kutgames.

DS heeft wel goede games zoals: Mario Kart, Mario Bros., Zelda Phantom Hourglass(de beste game ooit), Pokemon Diamond en Final Fantasy zijn goede RPG's, elite beat agents, advance wars. Binnenkort komt ook CoD4 naar DS.
Deze spellen hebben allemaal hoge punten gekregen.
En binnenkort Assasin's Creed voor DS


Zelda Phantom Hourglass voor de DS is inderdaad een goed spel ja maar ik denk niet de beste game ooit erop daarvoor nomineer ik Brain Training, hij helpt een beetje me concentratie vermindering te verminderen

Robertenzo
Geplaatst op: 03 Jan 2008, 10:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Het licht eraan vindt ik.
Als jij echt voor de kwaliteit gaat dan moet je voor de PSP gaan.

Maar wil jij een nieuwe manier van gamen? dan moet je de DS nemen.
PSP zijn veel shooters enzo voor. DS zijn meer gameboy spelle zoals Mario, joshi's island, pokemon enzo.

Maar voor DS zijn volgens mij ook wel shooters .

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 03 Jan 2008, 11:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Robertenzo schreef:

Het licht eraan vindt ik.
Als jij echt voor de kwaliteit gaat dan moet je voor de PSP gaan.

Maar wil jij een nieuwe manier van gamen? dan moet je de DS nemen.
PSP zijn veel shooters enzo voor. DS zijn meer gameboy spelle zoals Mario, joshi's island, pokemon enzo.

Maar voor DS zijn volgens mij ook wel shooters .


Op de DS zijn wel shooters maar niet zo goeie kwaliteit als de PSP...

Robertenzo
Geplaatst op: 03 Jan 2008, 11:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

[...]
Op de DS zijn wel shooters maar niet zo goeie kwaliteit als de PSP...

Ik zij ook dat de kwaliteit op DS minder goed is.
En dat er volgens mij wel wat shooters zijn

Kersentaart
Geplaatst op: 03 Jan 2008, 12:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

PSP is krachtiger en heeft een groter scherm. Ik haat het om te kutten op kleine schermpjes.

PSP heeft ook 2 GTA titels wat voor mij nog een reden is om hem te kopen. (Maarja, dat is persoonlijk)
DS heeft dan wel weer een touchscreen, wat voor mij niets is. Al dat gekut met een pennetje, ik ga zo door dat schermpje heen.

Ik heb de PSP ook, hij is mij prima bevallen geen problemen of dode pixels ofzo. Ik ken de DS verder niet zo goed, dus kan ik geen verdere nadelen vertellen.

Ik zou persoonlijk voor de PSP gaan. Maar de keuze is aan jou.

[Laatst bewerkt door Kersentaart op donderdag 3 januari 2008, om 12:11]
RobiN
Geplaatst op: 03 Jan 2008, 14:12
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

de psp heeft mooiere beelden en betere spellen. DS is meer van de minigames. ik heb zelf ook een psp en het bevalt me wel.

Bob
Geplaatst op: 03 Jan 2008, 14:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

[...]
1. Hij heeft ze dacht ik alletwee.
[...]Ohja, dat was Blaze die ze alletwee had.

Ik heb ook een PSP en DS, allebei wel leuk of zo. Maar DS vind ik iets leuker (heb ook flash kaart dus kan ook films en zo kijken op DS en ROMS spelen). Ik hou gewoon meer van spellen als Mario en Zelda etc. Je moet gewoon kijken welke spellen je leuker vindt. Maar ja die PSP en DS gaan op den duur vervelen ik speel er nog maar zelden mee. Alleen als ik me verveel of zo speel ik op de DS. De PSP gebruikt mijn broertje van 12 alleen maar.

[Laatst bewerkt door Bob op donderdag 3 januari 2008, om 14:50]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 03 Jan 2008, 14:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

[...]

Ik heb ook een PSP en DS, allebei wel leuk of zo. Maar DS vind ik iets leuker (heb ook flash kaart dus kan ook films en zo kijken op DS en ROMS spelen). Ik hou gewoon meer van spellen als Mario en Zelda etc. Je moet gewoon kijken welke spellen je leuker vindt. Maar ja die PSP en DS gaan op den duur vervelen ik speel er nog maar zelden mee. Alleen als ik me verveel of zo speel ik op de DS. De PSP gebruikt mijn broertje van 12 alleen maar.


En doet jou FlashCard het goed omdat ik al paar hier in Best er een hebben gehad en na 3 maanden heel de ds kapot was

Bob
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 14:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Oh ja hij doet het goed. Welke flashcard had jij dan?

Paul
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 15:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

De DS heeft naar mijn mening wel stukken betere games(zoals Elite Beat Agents, Mario Kart, 64, New bros, Zelda, Metroid) maar verder is het gamegebied alleen maar voor kinderen(brain training uitgezonderd), en kan je er weinig mee(oké, er is homebrew, maar dat valt in het niet tegenover de PSP).

De PSP heeft daarentegen meer functies, meer interessante games, maar minder spelplezier. Shooters werken namelijk niet, vreselijke fout van Sony dat ze er geen tweede joystick in hebben gepleurd naar mijn mening.

RPG's vallen ook vaak tegen.

Belangrijk voordeel: je hebt dan wél GTA, Daxter(beste game voor de PSP, echt ultiem naar mijn mening) R en C: SM, allemaal games die je gespeeld moét hebben.

[Laatst bewerkt door Paul op zaterdag 5 januari 2008, om 15:55]
Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 16:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

Oh ja hij doet het goed. Welke flashcard had jij dan?

Ik had er geen maar iemand anders, was een speciaal importeerd uit japan ofzoiets

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login