Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

XBOX360: RROD

Muffin
In je koffie...
Geplaatst op: 04 Jan 2008, 23:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Vandaag wou ik Medal Of Honor Airborne spelen, maar m'n xbox liep steeds vast tijdens de jump, en eventueel bij de coldboot van de '360. En toen de volgende retry, de Three Red Rings of Death...(Dankje Thaan!) Dat betekent dat je je '360 niet meer kan opstarten, of steeds vastloopt.

Ik had gehoord van de Towel Fix, en ook tutorials gezien op YouTube van de fix, maar ik was toch maar voor de Xbox helplijn gegaan. Binnen twee uur mijn UPS sticker ontvangen. Goede service.

Iemand anders ooit problemen gehad met de '360? Post dan hier jouw ervaring.

[Laatst bewerkt door Muffin op zaterdag 5 januari 2008, om 22:21]
Rian
Geplaatst op: 04 Jan 2008, 23:27
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een xdoos 360 gehad, wat een pleuris ding, één week en dood, kon niks meer aan gedaan worden vertelde ze me na 40 minuten naar een kuttoontje van Microsoft te hebben geluisterd aangezien die "Service" line zo bagger is, na een week bellen en zeiken kreeg ik me geld terug. Ik hoef er dus nooi meer een en zeker omdat ik weet dat ik niet de enige ben maar half xboxend Nederland dit mee heeft gemaakt, en jouw verhaal klinkt wel erg leuk maar 9 van de 10 keer is hun "Service" poep.

Nooit meer een xdoos voor mij en ik heb 2 maanden later besloten een PS3 te kopen (Ik ben ex-Xbox fanboy) en nu ben ik nog steeds een trotse bezitter van een PS3.

[Laatst bewerkt door Rian op vrijdag 4 januari 2008, om 23:28]
Muffin
In je koffie...
Geplaatst op: 04 Jan 2008, 23:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rian schreef:

Ik heb een xdoos 360 gehad, wat een pleuris ding, één week en dood, kon niks meer aan gedaan worden vertelde ze me na 40 minuten naar een kuttoontje van Microsoft te hebben geluisterd aangezien die "Service" line zo bagger is, na een week bellen en zeiken kreeg ik me geld terug. Ik hoef er dus nooi meer een en zeker omdat ik weet dat ik niet de enige ben maar half xboxend Nederland dit mee heeft gemaakt, en jouw verhaal klinkt wel erg leuk maar 9 van de 10 keer is hun "Service" poep.

Nooit meer een xdoos voor mij en ik heb 2 maanden later besloten een PS3 te kopen (Ik ben ex-Xbox fanboy) en nu ben ik nog steeds een trotse bezitter van een PS3.

Wel slim gedaan, 'kheb nog nooit van problemen gehoord op de PS3. Dit is al trouwens de 3de dat ik mijn Xbox terug stuur.

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 00:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

WAHAHAHAHHAHOHOHOHOEHEHEHEHHIHIHIIHIHXBOX!21!!

PS3 ftw~!

Jeroen
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 13:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maar de ps3 is gewoon van betere kwaliteit dan de Xdoos 360.
Helaas heb ik geen van beiden,maar wij thuis hebben een Wii staan wat ook wel leuk is maar,de Wii is leuker met meerdere personen.Hij is meer gebouwd voor de gezelligheid.

Saven
admin
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 14:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb anders genoeg problemen met de ps3 meegemaakt/gehoord. Console die niet meer wou starten, geen schijfjes meer lees, continu vastloopt etc..
wat dat betreft heb ik betere ervaringen met de 360

Thaan
Aka "Gerwin"
moderator
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 14:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Het is bekender onder RROD; Red Ring Of Death.

Painmaker
AKA God
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 14:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Ik heb anders genoeg problemen met de ps3 meegemaakt/gehoord. Console die niet meer wou starten, geen schijfjes meer lees, continu vastloopt etc..
wat dat betreft heb ik betere ervaringen met de 360

Same, heb zelf geen ps3, maar wel van dat soort dingen gehoord. Ik heb deze 360 al meer dan een jaar en hij draait perfect.

Robertenzo
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 15:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Eigelijk is overal wel probleempjes mee.

- Xbox... TROD vaak...
- PS3, zie wat saven zegt.
- DS. sommige stakkers die duwen heel erg op scherm en dan komen er veel krassen op touch screen.
- Windows vista... Sommige hardware werkt niet

ik heb alleen windows XP. Voor rest geen game console.
ik gebruik win XP als ik wil gamen

Paul
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 15:47
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Ik heb anders genoeg problemen met de ps3 meegemaakt/gehoord. Console die niet meer wou starten, geen schijfjes meer lees, continu vastloopt etc..
wat dat betreft heb ik betere ervaringen met de 360

Tuurlijk, tuurlijk, maar ik en heel veel anderen hebben daar totaal geen last van. PS3 is altijd al door de media heel hard gebasht, en dus worden enkele verhalen enorm opgeblazen, alsof bijna iedereen het heeft.
Terwijl je hier, op deze site, dan van de TS hoort dat hij voor de derde keer zijn x360 moet opsturen!
Dat soort verhalen hoor je niet zo vaak bij de PS3. Ik ga ook niet de x360 beoordelen, omdat ik hem niet heb, maar ik moet wel zeggen dat als ik échte persoonlijke ervaringen hoor toch wel heel teleurgesteld ben in Microsoft.

[Laatst bewerkt door Paul op zaterdag 5 januari 2008, om 15:56]
Bob
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 16:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Op het plein waar ik woon hebben iets van 5 mensen een X360 maar niemand heeft er nog problemen mee gehad. Ik heb dus ook betere ervaringen met de 360.

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 16:16
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

Op het plein waar ik woon hebben iets van 5 mensen een X360 maar niemand heeft er nog problemen mee gehad. Ik heb dus ook betere ervaringen met de 360.

Je hebt het nu alleen over de 360.
Hoe kan je dan betere ervaring hebben met de 360 als je niks hebt gehoort van de PS3?

En @ saven; Meestal zijn die problemen opgelost als je de PS3 even herstart, maar bij de xbox moet je hem opsturen en dan ben je hem een week of 2 kwijt. En ik heb nog geen enkel problemen met mijn ps3 gehad.

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 16:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dit zijn toch gewoon toevallige moment opnames van problemen? Ga maar eens 10.000 PS3's en XBOX360's gebruikers vragen.. heb je iets beter beeld.

sandr
aka Chuck Norris
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 17:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Sharp schreef:

Dit zijn toch gewoon toevallige moment opnames van problemen? Ga maar eens 10.000 PS3's en XBOX360's gebruikers vragen.. heb je iets beter beeld.


Ik kan mij nog wel herinneren dat bij de release van de 360 er veel systemen overvehit zijn geraakt. Van de PS3 heb ik enkel gehoord dat enkele systemen oververhit raakten op de E3 maar dat is dan ook alles, ook was er een PS3 helemaal verstoft, maar da's een enkel geval (stond in PU ). En van de wii (heb dr zelf een) heb ik nooit iets van problemen gemerkt

Maarten
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 17:24
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

Ik heb anders genoeg problemen met de ps3 meegemaakt/gehoord. Console die niet meer wou starten, geen schijfjes meer lees, continu vastloopt etc..
wat dat betreft heb ik betere ervaringen met de 360

1. Console niet meer starten heb ik nooit iets van gehoord
2. Geen schijfjes meer lezen komt alleen voor bij COD4, het meeste dan
3. Vastlopen kwam door de firmware maar is opgelost of het kwam door Assassin's Creed
sandr schreef:

Ook was er een PS3 helemaal verstoft, maar da's een enkel geval (stond in PU ).

Dat deed een of andere tyfus mongool dus was opgezet. Alleen om de PS3 te bashen.

[Laatst bewerkt door Maarten op zaterdag 5 januari 2008, om 17:27]
Rian
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 17:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Ik kan mij nog wel herinneren dat bij de release van de 360 er veel systemen overvehit zijn geraakt. Van de PS3 heb ik enkel gehoord dat enkele systemen oververhit raakten op de E3 maar dat is dan ook alles, ook was er een PS3 helemaal verstoft, maar da's een enkel geval (stond in PU ). En van de wii (heb dr zelf een) heb ik nooit iets van problemen gemerkt

Die verstofte was niet een fout, maar de eigenaar van de PS3 had er nog nooit een doekje overheen gehaald terwijl hij in een stoffig krot woonde, hierdoor was heel dat luchtdoodrlaatding aan de achterkant bestoft en kreeg de fan geen lucht meer..

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 17:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

sandr schreef:

[...]
Ik kan mij nog wel herinneren dat bij de release van de 360 er veel systemen overvehit zijn geraakt. Van de PS3 heb ik enkel gehoord dat enkele systemen oververhit raakten op de E3 maar dat is dan ook alles, ook was er een PS3 helemaal verstoft, maar da's een enkel geval (stond in PU ). En van de wii (heb dr zelf een) heb ik nooit iets van problemen gemerkt

De wii is een simpel consoletje waarje niet veel van hoeft te verwachten. Gewoon een gezelschap console. Lijkt me ook logisch dat die niet overhit raakt omdat het niet een echt krachtig console is.

RobiN
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 17:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

had je net als mij een ps3 moeten kopen

30 procent van de xbox 360's gaat kapot, en dat is bewezen.

Stijn
<b>Neuker</b>
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 18:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

xdoos is gewoon goed voor de vuilbak
Het is van microsoft wat verwacht je dan

[Laatst bewerkt door Radiozone op zaterdag 5 januari 2008, om 18:08]
Bob
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 18:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Als je xdoos zegt ben je noob. Is het zelfde als je zegt Pleestation .

Maarten
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 18:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Bob schreef:

Als je xdoos zegt ben je noob. Is het zelfde als je zegt Pleestation .

Daar klopt ook geen reet van. Xbox is letterlijk vertaald Xdoos en Playstation is letterlijk vertaald speelstation.

Basjee
Octo
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 18:44
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ben hem een keer 2 weken kwijt geweest omdat hij geen spellen kon lezen.

Frenk
Non-Octo
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 18:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
Daar klopt ook geen reet van. Xbox is letterlijk vertaald Xdoos en Playstation is letterlijk vertaald speelstation.

SARCASME

Maar, kheb geen van beide, maar wel een wii, en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.

Agree @ Gkhn.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 18:56
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ik heb zelf de eerste xbox, en zelf nooit problemen mee gehad zelfs is hij omgebouwd...

HyperTesia
Webdeveloper
Geplaatst op: 05 Jan 2008, 19:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Als ik zou moeten kiezen kies ik toch voor de PS3.. Deze zomer zal het er bdw van komen.. Niet Qua klachten ofzo, gewoon de bediening ligt mij meer bij de PS dan bij een Xbox..

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login