Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Schokkende steekpartij midde in rotterdam.

Uniqe
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 21:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dit topic is niet geschikt voor jonge kijkers kan worden gezien als zeer schokend Kijken op eigen Risico.

Dit topic is met toesteming van Badeendje Ge opend

Ik heb dit filmpje gevonden via Fok!
Deze Vrouw is 70 keer gestoken door haar vriend midden in roterdam er gebeurt weinig(weinig in de zin van niemand doet wat.) tot er een paar mensen ingrijpen deze vrouw heeft het overleefd.

klik hier niet op als je een zwakke maag hebt of snel van slag bent. of net hebt gegeten

Deze man komt er vanaf met een celstraf van 48 maanden(8 maanden voorwaardelijk) wat ik niet normaal vind. Dit laat een keer echt zien hoe slap het nederlandse recht systeem is.

En voor de gene die zeggen dat allochtonen niet deugen etc.
dat ze niks doen en voor niks goed zijn die hebben wel haar leven gered.
Daarvoor probeerde mensen in te grijpen maar zonder resultaat.

Wat vinden jullie ervan: en kom niet met reactie's als Niet normaal ziek enzovoort, als je reageert draag wat bij aan het topic.

[Laatst bewerkt door Uniqe op zondag 6 januari 2008, om 22:13]
BaXiess
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 21:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Zo hé wtf, dan ben je echt ziek =| en dan dat die dude er met 2 4 jaar al vanaf komt, what the hell, zo'n gast moet gewoon levenslang weg rotten Goed van die andere mensen dat ze hem wegtrokken enzeuw, ze hadden van mijn part hem nog wel wat harder mogen aan pakken, ziek man..

[Laatst bewerkt door BaXiess op zondag 6 januari 2008, om 22:07]
Syncie
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 21:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Echt heeel ziek.

Die omstanders schrikken natuurlijk en grijpen daarom niet in. Nu als je het ziet dan denk je van nou die zou ik even aanpakken maar als je er staat is het toch altijd anders. Soort van shock denk ik.

BaXiess
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 22:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

En je bent natuurlijk ook bang dat jij een mes in je buik krijgt ofzow, ik weet niet wat ik zou doen, ik hoop dat ik zou ingrijpen maar ja, weet dat niet zeker van mezelf.. Ook wel goed dat het gefilmd is trouwens, bewijs materiaal enzeuw

RobiN
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 22:04
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

het klopt dat het rechtssysteem echt niet klopt, want met goed gedrag en voorwaardelijk eraf is ie zo weer vrij.

BaXiess schreef:

Zo hé wtf, dan ben je echt ziek =| en dan dat die dude er met 2 jaar al vanaf komt

euh...48 maanden is toch 4 jaar??

BaXiess
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 22:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

RobiN schreef:

[...]

euh...48 maanden is toch 4 jaar??


haha oja, dacht als in dagen met 24 uur per dag dus 2 dagen

Recep
Hoi.
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 22:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gatver. Die mensen eromheen hadden 'm gewoon harder moeten trappen

Maarten
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 22:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dit slaat nergens op, deze vrouw is zo erg toegetakeld dat die man veel meer tijd moet doorbrengen in de cel. Ik snap ook niet waarom er niks tegen gedaan wordt .

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 22:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

RobiN schreef:

euh...48 maanden is toch 4 jaar??

Ik moet toegeven, ik dacht eerst aan de hand van 48 maanden ook 2 jaar, ik denk direct eerst aan 24 uur op een dag

Maar ontopic:
idd harstikke ziek, ik zou totaal niet weten wat ik zou doen in zo'n situatie. In je eentje als je dat ziet kan je 'r voor je eigen veiligheid beter ook niet op afstappen denk ik.

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 22:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Zoals ik op fok al zei, dit is echt te ziek.

Modbreak

Onderbouw..., lees de ts nogeens. Daarin staat duidelijk dat je een nuttige reactie moest posten.
Volgende persoon zonder onderbouwing 10%

Uniqe
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 22:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

En mensen die denken dat ze helden zijn.
Je meot heel erg veel lef hebben om hier in te grijpen bij iemand die een wapen heeft en niet bang is te gebruiken voor het zelfde geld springt hij op jouw en begint op jouw in te steken.

en als je iemand zo erg toetakeld tijdens het uitelkaar houden word je ook aangeklaagd krijg je strafblad en gaat de bak in.

En als je dit ziet gebeuren ben je best wel in schok lijkt mij.

Rian
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 22:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb het al gezien op Dumpert, best ziek, maar dat schoppen was echt onzin, als je wilt helpen schop dan niet, trek hem eerder achterover scheelt 20 steekwonden

[off]Ik was daar gisteren nog, op die plek, moest naar Rotterdam Kralingen[/off]

Ice
Kan koud overkomen.
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 22:25
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dat gaat iemand dan ook echt filmen heh? Triest geval.

Verder natuurlijk wel gestoord dat die kerel dat midden op straat doet, maar die zal wel 1 of andere afwijking hebben dat ie niet beter weet dan zijn neus lang is. (ofwel, doet waar ie zelf zin in heeft enzo)

[Laatst bewerkt door Ice op zondag 6 januari 2008, om 22:25]
Rian
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 22:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ice schreef:

Dat gaat iemand dan ook echt filmen heh? Triest geval.

Verder natuurlijk wel gestoord dat die kerel dat midden op straat doet, maar die zal wel 1 of andere afwijking hebben dat ie niet beter weet dan zijn neus lang is. (ofwel, doet waar ie zelf zin in heeft enzo)

Weet je hoeveel die beelden opbrengen bij de media, die gast is slim

Uniqe
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 22:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ice schreef:

Dat gaat iemand dan ook echt filmen heh? Triest geval.

Verder natuurlijk wel gestoord dat die kerel dat midden op straat doet, maar die zal wel 1 of andere afwijking hebben dat ie niet beter weet dan zijn neus lang is. (ofwel, doet waar ie zelf zin in heeft enzo)

Deze beelden hebben erg geholpen in de rechtzaak heb gelezen op fok dat ze deze beelden hebben gebruikt en als bewijs gebruikten tegen deze man.

BaXiess
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 22:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ice schreef:

Dat gaat iemand dan ook echt filmen heh? Triest geval.

Verder natuurlijk wel gestoord dat die kerel dat midden op straat doet, maar die zal wel 1 of andere afwijking hebben dat ie niet beter weet dan zijn neus lang is. (ofwel, doet waar ie zelf zin in heeft enzo)


En je kan het ook beter filmen dan gewoon weglopen of ernaar kijken ofzo, kan me best voorstellen dat je liever het filmt dan dat je ingrijpt..

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 22:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik snap die mensen totaal niet, als ik daar was geweest zou ik zijn hoofd eraf geschopt hebben ongeacht wat die vrouw heeft misdaan. Zo straf je mensen niet.. klaar

BaXiess
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 23:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

nu spreek je inprinciepe jezelf tegen je straft mensne zo niet zeg je maar jij zou als straf wel zijn hoofd van zen romp afschoppen

Riciboy
GewoonBriljant
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 23:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Ik snap die mensen totaal niet, als ik daar was geweest zou ik zijn hoofd eraf geschopt hebben ongeacht wat die vrouw heeft misdaan. Zo straf je mensen niet.. klaar

Inderdaad, ik snap die omstanders echt niet schoppen ze hem 1 keer , daarna steekt hij verder en doen ze niks.. Zijn ze bang voor z'n mesje ofzo :/ ik bedoel je staat met weet ik veel hoeveel mensen daar ( 3 ofzo? ) al geef je hem gewoon 1 harde tiefustrap in z'n gezicht en trek je hem gelijk weg..

Ik dacht dat 'volwassenen' wel sneller actie ondernamen..

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 23:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BaXiess schreef:

nu spreek je inprinciepe jezelf tegen je straft mensne zo niet zeg je maar jij zou als straf wel zijn hoofd van zen romp afschoppen

Ik zou hem niet kapot schoppen, maar van die vrouw afschoppen.

tttommeke
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 23:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nou, omdat jullie toch zo moedige kerels zijn, waarom gaan jullie de misdaad dan niet bestrijden ? Het menselijk brein kan niet geprogrammeerd worden om bij zo een situatie meteen dat te doen, het moet eerst een proces volgen waarbij je eigen leven (egoïsme) meestal wint en het duurt wel even voordat je jezelf erin kunt zetten om je eigen leven in gevaar te zetten om iemand te helpen die jij eens niet kent...

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 23:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Je verstijfd dat klopt, je weet even niet wat je moet doen. Je gaat na of je liever hem aanvalt en misschien een mes tussen je ribben krijgt of gewoon toekijken. Klinkt raar, maar ik heb ook in zo'n situatie gestaan.

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 23:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Vroeg me al af wanneer deze topic zou worden geopend.

RobiN
Geplaatst op: 06 Jan 2008, 23:26
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

Ik snap die mensen totaal niet, als ik daar was geweest zou ik zijn hoofd eraf geschopt hebben ongeacht wat die vrouw heeft misdaan. Zo straf je mensen niet.. klaar

wat jij zegt, is iemand die zinloos geweld uit bestrijden met zinloos geweld. zoals BaXiess als zei: je spreekt jezelf tegen. als ik er bij had gestaan zou ik samen met die andere mensen hem en de vrouw uit elkaar hebben gehouden en de politie hebben gebeld

Stfn
1th
Geplaatst op: 07 Jan 2008, 07:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Die kerel is wel sick ja
Maar die omstanders die die vent tegen z`n hoofd schoppen ofzo die konden lijkt mij ook wel iets harder schoppen en die gewoon een beste trap hadden gegeven staat die vent niet direct weer op...

[off]Btw het is niet schokend maar schokkend. [/off]

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login