Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Xbox 360 of PC ?

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 17 Jan 2008, 19:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Heeyz Saveners . (Xbox 360 en PC Is hardware, dus hopelijk is dit het goede sub-forum )

Ik had dus zo'n vraagje en mischien kunnen jullie mij verhelpen . Ik leg het even uit.

Ik heb momenteel een nog al verouderde PC (met xp) en het is nog net goed voor wat photoshoppen en een beetje op forums zitten (internet surfen). Hier ben ik natuurlijk wel blij mee, maar aan de andere kant is een iets betere pc ook fijn. ( Kan ik met flash gaan werken + muziek downloaden etc ).

Maar ik hou ook wel van games ( En nee ik koop geen Game PC, niet genoeg budget) en de Xbox 360 is toch wel handig. Alle nieuwe games komen daarvoor uit, en mijn vrienden hebben hem ook allemaal dus ik kan ook altijd spellen lenen. + dat een Xbox ook veel functies heeft (DVD speler etc, ik koop dat waarschijnlijk het 349,- euro pakket).

Wat lijkt jullie een betere keus? Hopelijk kunnen jullie me dan verhelpen .

PS: Aub niet van die reacties Xbox scks of zoiets

[Laatst bewerkt door Gommy op donderdag 17 januari 2008, om 20:00]
Maarten
Geplaatst op: 17 Jan 2008, 20:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Xbox 360 is beter voor een gamer die niet héél veel geld wil uitgeven, want de PC moet je redelijk vaak upgraden.

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 17 Jan 2008, 20:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

PC. Xbox kan bij vrienden en DVD kijken kan op je PC ook.

Ik zou muziek en "digitale hobby's" toch echt wel voor gamen laten gaan, en dan nog kan je ook gamen op die nieuwe pc, misschien wat 'mindere' games, maar het kan.

Bavaria
Ik ben een kuikentje
Geplaatst op: 17 Jan 2008, 20:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

PC kopen en ondertussen elke dag bij je vrienden xboxen

[Laatst bewerkt door Bavaria op donderdag 17 januari 2008, om 20:03]
Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 17 Jan 2008, 20:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Met een PC kan je veel en veel meer, dan op een Xbox360.

RobiN
Geplaatst op: 17 Jan 2008, 20:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

PC, je kan er veel meer mee en als je moet kiezen: liever internetten, ps'en, muziek luisteren/downloaden,enz. in plaats van alleen gamen.

(en dvds kan je ook op een pc kijken )

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 17 Jan 2008, 20:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ligt eraan wat je zelf liever wilt, ik zou PC kiezen
Alleen nadeel van PC is al die kut virussen de laatste tijd maar met goeie virusscanner hou je ze alles tegen, en je kan nog altijd bij je vrienden xbox-en

Bartyow
van TwyLight gejat
Geplaatst op: 17 Jan 2008, 20:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mijn vriend had een xbox (gewone) gekocht nou kan hij nergens meer games krijgen.(alleen maar via internet

dus pc

[Laatst bewerkt door Bartyow op donderdag 17 januari 2008, om 20:14]
Jaapje
Geplaatst op: 17 Jan 2008, 20:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

PC. Met een PC kun je veel meer dan alleen gamen. Je kunt er op internetten, msnen, savenen, etc. Bovendien zijn er ook wel veel leuke games die op xbox 360 én op PC uitkomen. En daarbij vind ik de besturing van de xbox zo vreselijk onhandig, vergeleken met de PC.

Je zult toch zelf je keuze moeten maken, maar als ik jou was zou ik kiezen voor de PC

Painmaker
AKA God
Geplaatst op: 17 Jan 2008, 21:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Koop een XBox 360, voor dat geld kan je geen PC kopen, dan zit je aan zon ding wat niet veel beter zal zijn dan waar je nu op zit. Of je spaart door voor een betere pc, maar als je niet veel van plan bent uit te geven kan je het beste voor een X360 gaan.

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 17 Jan 2008, 21:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

xbox

Uniqe
Geplaatst op: 17 Jan 2008, 21:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik zou voor de Xbox 360 gaan als je niet hoog budget hebt om steeds up te graden wat je wel nodig hebt met pc

Matt
iPhone 3GS
Geplaatst op: 18 Jan 2008, 08:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

PC, want al de games die op de 360 uitkomen, komen uiteindelijk ook op de PC...dus.

Painmaker
AKA God
Geplaatst op: 18 Jan 2008, 10:28
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Matt schreef:

PC, want al de games die op de 360 uitkomen, komen uiteindelijk ook op de PC...dus.

Dus? De meeste nieuwe worden dan zwaar voor de PC, en sinds hij niet veel wil uitgeven aan een computer krijg je daar geen goeie PC voor..

Sharp
:')
moderator
Geplaatst op: 18 Jan 2008, 14:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

360_Emulator.exe

Matt schreef:

PC, want al de games die op de 360 uitkomen, komen uiteindelijk ook op de PC...dus.

Wat een kut argument. De gameplay op een 360 is toch iets anders dan op de PC, en de games zijn anders dan voor de PC dan voor de 360.

Fatihtjuh
Geplaatst op: 18 Jan 2008, 16:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

xobx 360

Santi
Geplaatst op: 18 Jan 2008, 17:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

PC ofcourse

Died
Geplaatst op: 18 Jan 2008, 18:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Pc. Veel mee spellen, kan je meer mee doen, is handiger werken etc.
Heb zelf een PC, en binekort een xBox 360. Dus na de pc een xBox kopen

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 18 Jan 2008, 18:40
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tja, heb natuurlijk al wel een PC. De nieuwste games komen ook sneller voor Xbox uit en het is in budget goedkoper, dus ik denk dat ik voor de Xbox 360 ga

Kersentaart
Geplaatst op: 18 Jan 2008, 18:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Xbox 360.
Als je niet al te veel wil uit geven, zit je vast een een 'slechte' pc. Die je vaak moet upgraden etc. Dan ben je veel meer kwijt.
Met Xbox 360 ben je gewoon in een keer klaar. (Behalve dat je spellen moet kopen maar dat is bij de PC ook zo).

Lotus
o.0
Geplaatst op: 18 Jan 2008, 18:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Wat is een Xobx 360 xD

Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 18 Jan 2008, 21:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ja sorry verkeerd getypd

En ja jullie kunnen zeggen dat ik mischien dom ben . Maar ik mag wat geld kopen , en ik heb een hele leuke pc gezien bij dixons de Istart ofzo. Helemaal perfect voor mij dus ik denk dat die het gaat worden

Rinaldo
Geplaatst op: 18 Jan 2008, 21:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

1: Geld Kopen?
2: Juist ja.

Maarten
Geplaatst op: 18 Jan 2008, 21:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rinaldo schreef:

1: Geld Kopen?

Ja hij koopt geld met geld. Dus eigenlijk dubbelop.

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 18 Jan 2008, 21:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Geld kopen juist...Ik wil graag 5 euro kopen... dat word dan 3 euro alsjeblieft

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login