Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Maak je eigen criminals script

Joris
moderator
Geplaatst op: 22 Jan 2008, 21:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik zoek een script waarbij men zich kan aanmelden om vervolgens een eigen criminals te beginnen... post je hier een goed werkend script dan zal ik dat belonen met mijn belenwin script ^^

Dus bijvoorbeeld iemand wil een eigen criminals-game, maar kent geen scriptingtaal... iemand meldt zich bij *****.nl aan en krijgt zo: criminalsnaam.**********.nl...

Bedankt.

[Laatst bewerkt door Joris op dinsdag 22 januari 2008, om 21:31]
Melvin
Geplaatst op: 22 Jan 2008, 21:31
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maak er zelf 1?

JoeyK
Geplaatst op: 22 Jan 2008, 21:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Je hebt PM van me

[Laatst bewerkt door JoeyN op dinsdag 22 januari 2008, om 21:32]
Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 22 Jan 2008, 21:32
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

250 eu

Melvin
Geplaatst op: 22 Jan 2008, 21:33
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

250 eu

Maar waarom maak je er zelf geen 1
Anders word het niet erg druk hoor
En 1000e andere mensen zitten met die source

Joris
moderator
Geplaatst op: 22 Jan 2008, 21:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Nee... niet zelf maken. Kost te veel tijd.

JoeyK
Geplaatst op: 22 Jan 2008, 21:36
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Melvin344 schreef:

[...]

Maar waarom maak je er zelf geen 1
Anders word het niet erg druk hoor
En 1000e andere mensen zitten met die source

Nee dat is een heel criminals source, maar hij bedoel dat mensen .. een crime spel willen beginnen en bij hem http://naam.joris.nl bijvoorbeeld.. kunnen aanmelden
Als ik het goed heb..

Melvin
Geplaatst op: 22 Jan 2008, 21:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

[...]

Nee dat is een heel criminals source, maar hij bedoel dat mensen .. een crime spel willen beginnen en bij hem http://naam.joris.nl bijvoorbeeld.. kunnen aanmelden
Als ik het goed heb..


Dat is wel een source afjatten van een andere die zo`n site heeft

Maarten
Geplaatst op: 22 Jan 2008, 21:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Laat is je PHP talenten zien en maak er zelf een. Oh nee wacht, dat kan je niet!

JoeyK
Geplaatst op: 22 Jan 2008, 21:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

Laat is je PHP talenten zien en maak er zelf een. Oh nee wacht, dat kan je niet!

@ Maarten Tegen Joris of mij?
@ Melvin Ja dat is zo

[Laatst bewerkt door JoeyN op dinsdag 22 januari 2008, om 21:38]
Melvin
Geplaatst op: 22 Jan 2008, 21:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

[...]
Tegen Joris of mij?

Joris

Joris
moderator
Geplaatst op: 22 Jan 2008, 21:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

Laat is je PHP talenten zien en maak er zelf een. Oh nee wacht, dat kan je niet!

Ik kan zeker wel PHP scripten al mn projecten al gezien? Nu bezig met joriswillemsen[dot]nl... en websites voor Theater aan de Parade in 's-Hertogenbosch: online kaarten reserveer systeem aan het maken... maar dit is offtopic, graag weer ONTOPIC

JoeyK
Geplaatst op: 22 Jan 2008, 21:41
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Oke, hij wilt dat mensen zich aanmelden bij hem.. maar dat kost hem zoiezo 100 MB per klant.

10 klanten = 1GB

Kost hem geld en hij verdient niks..

Eerlijk vind ik er zelf van een bel en win script tegen hele complete ding.. uhm is wel goedkoop of niet? terwijl ik bel en win script zelf kan fixen..

Wat is een goed bedrag hier voor?

2:

Hij heeft een script verkoop site.. en komt hier vragen om een source ik snap hem niet

http://www.joriswillemsen.nl/

[Laatst bewerkt door JoeyN op dinsdag 22 januari 2008, om 21:48]
Joris
moderator
Geplaatst op: 22 Jan 2008, 21:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Belenwin bevat geen fouten

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 22 Jan 2008, 21:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik heb een script liggen dat domein.****.nl aanmaakt en er vervolgens bepaalde inhoud inplaatst. Dit script is nog niet gekraakt en wordt door 200 mensen per dag gebruikt.

Bij intresse kun je me pmen.

JoeyK
Geplaatst op: 22 Jan 2008, 21:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik snap hem al;

Hij wilt het volgende:
En compleet script waar mensen zich kunnen aanmelden en dan krijgen ze een subdomein, en dan met een standaard criminals source erop.. iedereen die zich aanmeld krijg de zelfde soucre alleen is de naam anders.. Maar.. dat gaat toch nooit lopen of wel? Hij wilt niet dat mensen uploaden.. Ik wil best voor hem maken is 45 euro goedkoop daarvoor of niet? laat het me weten.. voor dat ik genaait word

Joris
moderator
Geplaatst op: 22 Jan 2008, 21:57
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Voor 45 Euro vind ik eerlijk gezegd een beetje verdacht want dat is wel heel goedkoop voor de uren werk die erin zitten maar als jij kunt bewijzen dat je het zelfgemaakt hebt is dat geen probleem. Verder nog wat feedbacks: http://www.sitedeals.nl/itrader.php?u=4040

Ik betaal vooruit... greetz

@ Guz: Ik PM je morgen

[Laatst bewerkt door Joris op dinsdag 22 januari 2008, om 21:58]
Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 22 Jan 2008, 21:59
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Je kunt me nu ook PMen... Ik heb nu alle tijd.

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 18:48
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Joris schreef:

[...]

Ik kan zeker wel PHP scripten al mn projecten al gezien? Nu bezig met joriswillemsen[dot]nl... en websites voor Theater aan de Parade in 's-Hertogenbosch: online kaarten reserveer systeem aan het maken... maar dit is offtopic, graag weer ONTOPIC

haha Mag ik ff lachen Wie kwam er niet opdagen in de phpbattle.., je hebt wel een stukje code geplaatst. Maar die voldeed geeneens aan de eisen van de topic, en daarbij was de code ook nog eens zo brak als de tiefus..
Sorry, maar ik geloof geen hol van heel je lulverhaal

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 18:55
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

[...]

haha Mag ik ff lachen Wie kwam er niet opdagen in de phpbattle.., je hebt wel een stukje code geplaatst. Maar die voldeed geeneens aan de eisen van de topic, en daarbij was de code ook nog eens zo brak als de tiefus..
Sorry, maar ik geloof geen hol van heel je lulverhaal


Boeiend als hij betaald voor het werk dat ik/andere hem leveren vind ik het prima.

Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 19:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

[...]
Boeiend als hij betaald voor het werk dat ik/andere hem leveren vind ik het prima.

Daar gaat het me ook niet om, dat hij netjes betaald oke, top.
Alleen voor anderen gaan scripten terwijl je dat geeneens kan, dat is lachwekkend

Joris
moderator
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 19:43
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

[...]

Daar gaat het me ook niet om, dat hij netjes betaald oke, top.
Alleen voor anderen gaan scripten terwijl je dat geeneens kan, dat is lachwekkend


mag dit niet vertellen van badeendje (ja kleine letter)

?? Dit hierboven had ik helemaal niet gepost :s

Modbreak

ow? Mag dat niet, wanneer heb ik jouw dat dan gezegd...? Beetje mij zwart maken??

[Laatst bewerkt door Joris op donderdag 24 januari 2008, om 17:39]
Melvin
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 19:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Joris schreef:

[...]

jij bent hier de slechte admin.


En jij een slechte member

Maak gewoon een source boeit het dat het lang duurt?

@hierboven modbreak

Hij dacht dat ik jouw was

[Laatst bewerkt door Melvin344 op donderdag 24 januari 2008, om 17:34]
Badeendje
Pompehdompehdom
moderator
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 19:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Joris schreef:

[...]

Jij had de source en mijn posts aangepast slimmerd...
Bovendien, jouw source was van een site waar je het voor 1.30 kan downloaden ontopic plz jij bent hier de slechte admin.

Ja vast... Ik heb jouw posts helemaal niet aangepasts, geen dingen gaan verdraaien jah...
Mijn source was volleedig zelf gescript, en die httpsocketclass, die is opensource gratis te downloaden. Daarom vond ik het ook volledige oplichting waarom je daar zoveel geld voor durft te vragen voor een scriptje van amper een uurtje werk...
Verder zal die jood die het voor 1,30 te koop zetten het wel van mij gehaald hebben van wmcity/SD.. ik script zelf, ik rip niet..

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 20:05
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Badeendje schreef:

[...]

Ja vast... Ik heb jouw posts helemaal niet aangepasts, geen dingen gaan verdraaien jah...
Mijn source was volleedig zelf gescript, en die httpsocketclass, die is opensource gratis te downloaden. Daarom vond ik het ook volledige oplichting waarom je daar zoveel geld voor durft te vragen voor een scriptje van amper een uurtje werk...
Verder zal die jood die het voor 1,30 te koop zetten het wel van mij gehaald hebben van wmcity/SD.. ik script zelf, ik rip niet..


Badeendje kan rete goed scripten, dat weet ik zeker. Dus mondje dicht

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login