Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

Post jouw hippe MSN naam!

Maarten
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 22:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

nee dat denk ik niet ik heb spijt van somige dingen

maar als jij er 100 kent en 98 doen stoer en geen van hun slaat jouw licht het aan jouw want jij durft dan niks te zeggen in hun gezigt maar jij bent een BLANKE I-WARIOR!!! FOR SPARTAAAAAAA


Oh durf ik niks te zeggen? Ik zeg vaak genoeg, kanker allochtoon in hun gezicht hoor. En trouwens ga nederlands leren schrijven. Het is ligt met een g en niet ch en het is gezicht met ch en niet g.

JoeyK
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 22:14
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Oke, oke.. eigenlijk wel leuk om tezeggen ik hoor net op de radio dat Geert Wilders haat aan trekt.. maarja als hij niet de wet zo aanpakt.. komt Nederland nergens.. Ik kan me wel in leven, want ik mag ook niet elke buitenlander, maar het is Nederland waar alles mag en kan.. zonder echte mooie regels dusja..

Uniqe
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 22:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
Oh durf ik niks te zeggen? Ik zeg vaak genoeg, kanker allochtoon in hun gezicht hoor. En trouwens ga nederlands leren schrijven. Het is ligt met een g en niet ch en het is gezicht met ch en niet g.

jij zegt het alleen als er 12 mensen met jouw zijn en met die allochtoon 2 mensen zijn dus ben je niet bang maar in je eentje ben je bang

Maarten
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 22:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Uniqe schreef:

[...]

jij zegt het alleen als er 12 mensen met jouw zijn en met die allochtoon 2 mensen zijn dus ben je niet bang maar in je eentje ben je bang


WHAHAHA, grapjas, ik zeg het in de klas, ik heb geen andere mensen nodig. Ik doe het gewoon als ik alleen ben. Jij niet he, zielig kut ventje, durft het alleen als ie met een groepje is. Dan ben je pas zielig.

Uniqe
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 22:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
WHAHAHA, grapjas, ik zeg het in de klas, ik heb geen andere mensen nodig. Ik doe het gewoon als ik alleen ben. Jij niet he, zielig kut ventje, durft het alleen als ie met een groepje is. Dan ben je pas zielig.

nee hoor maar ik ga niet stoere verhaaltjes dit dat wisselen over internet als je wat wil moet je maar komen en in me gezicht zeggen je ziet me knokels dan van dichtbij en vervolgens de onderkant van me schoen

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 22:19
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Jongens kom op..

Vooroordelen zijn niet goed, zelfs als je met harde bewijzen komt dat meer dan 50% van alle allochtonen slecht in de samenleving passen hoeven we niet meteen iedereen te bevooroordelen. Ik ken een aantal allochtonen die ik erg mag en die mij oko erg mogen maar er zijn ook een heleboel die ik niet mag en die mij ook niet mogen.

Zul je altijd hebben, zelfs met niet-allochtonen.

Racisme is pas zielig, niet de buitenlanders. Als wij hen normaal behandelen zullen zij dat ook doen. Zoniet dan hoef je er geen aandacht aan te besteden, en nee dit heb je niet alleen met buitenlanders kijk maar eens om je heen.

JoeyK
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 22:20
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

[off]Ik ben voor vrijheids van menings uiting, ik ben voor Geert Wilders..!
Als 5 Marokanen grote bek geven tegen ambtenaar en helemaal in elkaar slaan vind ik dat Wilders gelijk heeft met het land uitzeten. Maar... G.Wilders heeft niet altijd gelijk. en nog wat.. Het is Nederland pas je aan, aan de Nederlandse wet/cultuur is er niks aan de hand maarja word gekker en gekker hiero... 1 Mil. Buitenlanders is niet genoeg? de Nederlanders hebben amper werk.. [/off]

ALSJEBLIEFT NU WEL ONTOPIC BLIJVEN...

[Laatst bewerkt door JoeyN op woensdag 23 januari 2008, om 22:22]
Ruttie
Heeft gesproken.
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 22:21
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 22:23
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

JoeyN schreef:

Ik ben voor vrijheids van menings uiting, ik ben voor Geert Wilders..!
Als 5 Marokanen grote bek geven tegen ambtenaar en helemaal in elkaar slaan vind ik dat Wilders gelijk heeft met het land uitzeten. Maar... G.Wilders heeft niet altijd gelijk. en nog wat.. Het is Nederland pas je aan, aan de Nederlandse wet/cultuur is er niks aan de hand maarja word gekker en gekker hiero... 1 Mil. Buitenlanders is niet genoeg? de Nederlanders hebben amper werk..

Jij ziet dat beeld helemaal verkeerd, ik snap wat sommige mensen in Wilders zien. Wilders wil de grens voor marokanen en turken dichtgooien, dat kan dus echt absoluut niet.

Er zijn gewoon een groot aantal mensen die het voor de rest verpesten. Helaas, maar hierdoor hoef je nog niet te gaan schelden. Blijf normaal en praat erover.

Dit is trouwens niet het goede topic hiervoor, misschien een appart topic openen.?

[Laatst bewerkt door Guz op woensdag 23 januari 2008, om 22:23]
iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 22:29
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Het is pas laag dat jullie de hele tijd maar op elkaar blijven reageren, terwijl jullie weten dat er niks zinnigs uit komt. Open maar een eigen topic.
De volgende die offtopic reageert krijgt 20%.

Dat vierkantje voor m'n naam is een tekentje dat zorgt dat ik onderaan de lijst kom te staan. Die songtekst komt uit Only Inhuman, van Sonic Syndicate.
Dat over die kinderbescherming in Afrika was van een doorstuurmail die ik kreeg.

RobiN
Geplaatst op: 23 Jan 2008, 23:02
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Rob!N' 70's - ...

Artofdead
Master Fish
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 07:51
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Effe screeny gemaakt omdat me naam hierzo onduidelijk op stond + een addje erbij voor Rinaldo

Stfn
1th
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 08:39
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
WHAHAHA, grapjas, ik zeg het in de klas, ik heb geen andere mensen nodig. Ik doe het gewoon als ik alleen ben. Jij niet he, zielig kut ventje, durft het alleen als ie met een groepje is. Dan ben je pas zielig.

[off]Tuurlijk die negers komen altijd met "tha motherfucking groooeeep!!" ff een paar blanken proberen te "matten" nou dan ben je heel wat hoor wat je hele "click". Sneu volk [/off]

Ontopic:

[Laatst bewerkt door DayDreamer op donderdag 24 januari 2008, om 08:39]
Bartyow
van TwyLight gejat
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 11:52
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

BART

Onderschift niks

[Laatst bewerkt door Bartyow op woensdag 25 februari 2009, om 10:30]
Alex
Kansloos
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 12:03
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mijn msnnaam: Alex. Met nog wat kleurentroep en die shit

Offtopic:
Joey, stop maar met je wannabe mod dingetjes

[Laatst bewerkt door Alex op donderdag 24 januari 2008, om 12:07]
Jaapje
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 14:30
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 14:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Kersentaart
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 15:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

-

[Laatst bewerkt door Kersentaart op zondag 11 december 2016, om 01:51]
Rinaldo
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 15:37
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Soaddemon schreef:

Effe screeny gemaakt omdat me naam hierzo onduidelijk op stond + een addje erbij voor Rinaldo
[Afbeelding]

Kut Bjorn ,

Ik zo screen maken van me onintressante msn naam

Suma
heeft gelijk
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 17:22
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Mauricio Por qué usan armas? Cuando amor lastima más.

Gkhn
duh mothafoKING
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 18:10
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Suma schreef:

Mauricio Por qué usan armas? Cuando amor lastima más.

Mauricio. Ziek (W)
staat er bij mij

Maarten
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 18:11
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Gkhn schreef:

[...]
Mauricio. Ziek (W)
staat er bij mij

Bij mii ook ()

Christan
Pwn erd
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 18:46
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Naam is hetzelfde als paar paginas terug alleen PSM is nu:

Oh noes, Emo's do get angry.

Tom
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 18:50
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tom | =" Whoezie ="

Jaapje
Geplaatst op: 24 Jan 2008, 18:54
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

mijn psm is veranderd: is niet hier .

[Laatst bewerkt door Jaapje op donderdag 24 januari 2008, om 18:55]
📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login