Welkom, Gast. Je bent niet ingelogd.

CHECK Uploadnow.nl

Tom
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 12:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Je kan het kiezen dat je upload daar bij komt te staan dmv een vinkje te zetten als je upload .

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 12:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tom schreef:

Je kan het kiezen dat je upload daar bij komt te staan dmv een vinkje te zetten als je upload .

Ga je gang en negeer mijn post maar. Je hoeft natuurlijk nóóit te reageren op kritiek. Het punt is dat ik je blijf uitlachen door je noob-aantrekkende site.
Niet-noobs zien het verschil en zien de nadelen gelijk.

[Laatst bewerkt door iisys op zaterdag 26 januari 2008, om 12:08]
Saven
admin
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 12:09
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

[...]
Ga je gang en negeer mijn post maar. Je hoeft natuurlijk nóóit te reageren op kritiek. Het punt is dat ik je blijf uitlachen door je noob-aantrekkende site.
Niet-noobs zien het verschil en zien de nadelen gelijk.

Hij negeerde mijn post ook al mja

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 12:15
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Saven schreef:

[...]
Hij negeerde mijn post ook al mja

Als het aan mij ligt wordt hij als linkpartner net zo hard genegeerd.

RobiN
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 12:34
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

ze hebben wel gelijk. je wilt je niet registeren om een plaatje te uploaden. dan ben je een kwartier bezig voor 1 plaatje. ik gebruik altijd imgdumper.com omdat je daar gelijk kan browsen en meteen een directe link hebt in 10seconden(zonder onnodige registratierompslomp). dus ik sluit me aan bij de mening van saven en iisys.

Tom
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 13:01
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys schreef:

[...]
Als het aan mij ligt wordt hij als linkpartner net zo hard genegeerd.

Woow,, precies of me dat zo hard boeit. Eigenlijk zit je gewoon je eigen leden noobs te noemen. Want ze uploaden afbeeldingen op die site. Leuke admin ben jij

Maarten
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 13:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tom schreef:

[...]
Woow,, precies of me dat zo hard boeit. Eigenlijk zit je gewoon je eigen leden noobs te noemen. Want ze uploaden afbeeldingen op die site. Leuke admin ben jij

Ben jij dom ofzo? Wie zegt dat ze daar blijvend uploaden? Ik keek alleen hoe het daar werkt. Niet dat ik daar blijf uploaden en die site, daar bedoelt hij jouw site mee. Dus niet over een andere site beginnen.

Melvin
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 14:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Er zijn zat upload dingen
Uploaddump
rapidshare
Megaupload

Noem maar op

En ik vind het niet zo super

[Laatst bewerkt door Melvin344 op zaterdag 26 januari 2008, om 14:07]
Bart
Hoeren :'(
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 14:38
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tom schreef:

Je kan het kiezen dat je upload daar bij komt te staan dmv een vinkje te zetten als je upload .

Oh oke, mooi

--Edit--

Maaruh, hoe weet iemand zeker dat deze site niet over 3 weken al weer dood is? Dan zijn al je plaatjes weer dood

[Laatst bewerkt door Gommy op zaterdag 26 januari 2008, om 14:39]
Tom
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 14:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Dat kan ik jullie garanderen dat hij iet binnen 3 weken plat is .

iisys
Hmhm, indeed. whtvr.
moderator
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 15:45
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tom schreef:

[...]
Woow,, precies of me dat zo hard boeit. Eigenlijk zit je gewoon je eigen leden noobs te noemen. Want ze uploaden afbeeldingen op die site. Leuke admin ben jij

Ah, daar reageer je wel op.
Ja, als alle leden hier jouw dump verkiezen boven andere (Imageshack, Imdumper, whtvr) noem ik ze idd noobs. Gelukkig is het niveau hier wel hoger dan noobheid, en kan ik je garanderen dat geen tot weinig leden van Saven.nl blijvend op jouw site blijven uploaden.

Negeer de rest van mijn kritiek nu eens niet en probeer ons er is van te overtuigen dat ik ongelijk heb.

Tom
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 15:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik zou eens naar de "grote" issys luisteren . Ik laat hier alleen maar die site chekken. Ik vraag tog niet dat ze daar komen uploaden ? En btw: de site loopt 3 dagen ofzo,, Hij word ook nog aangepast op een paar punten. Elk begin is moeilijk.

Saven
admin
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 16:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

iisys doe ff chill tom ook

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 16:35
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tom schreef:

Dat kan ik jullie garanderen dat hij iet binnen 3 weken plat is .

Niet om lullig te doen, maar veel uploads hebben het begeven na nog geen jaar. Dit omdat je met een groot aantal afbeeldingen veel data en ruimte verbruikt en waar haal je je inkomsten uit? Uit reclame, maar mensen willen geen reclame op hun afbeeldingen.

Met ongeveer 100 uploads per dag en dat het hele jaar door mag je blij zijn als je het einde van dit jaar haalt.

Niet om je te ontmoedigen maar begrijp wel dat je ergens je onkosten uit moet vergoeden. Bedenk iets nieuws waarbij jij je onkosten vergoed en de gebruikers er geen last van hebben.

Tom
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 16:49
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

[...]
Niet om lullig te doen, maar veel uploads hebben het begeven na nog geen jaar. Dit omdat je met een groot aantal afbeeldingen veel data en ruimte verbruikt en waar haal je je inkomsten uit? Uit reclame, maar mensen willen geen reclame op hun afbeeldingen.

Met ongeveer 100 uploads per dag en dat het hele jaar door mag je blij zijn als je het einde van dit jaar haalt.

Niet om je te ontmoedigen maar begrijp wel dat je ergens je onkosten uit moet vergoeden. Bedenk iets nieuws waarbij jij je onkosten vergoed en de gebruikers er geen last van hebben.

Onze hosting kan het zeker aan. En die reclame staat er maar om wat meer inkomsten te hebben. Maar we betalen het grote deel zelf. Je moet geen schrik hebben dat de dump plat gaat .

Maarten
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 17:53
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tom schreef:

[...]

Onze hosting kan het zeker aan. En die reclame staat er maar om wat meer inkomsten te hebben. Maar we betalen het grote deel zelf. Je moet geen schrik hebben dat de dump plat gaat .


We? Heb je deze site dus met een groepje gemaakt?

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 17:58
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Tom schreef:

[...]

Onze hosting kan het zeker aan. En die reclame staat er maar om wat meer inkomsten te hebben. Maar we betalen het grote deel zelf. Je moet geen schrik hebben dat de dump plat gaat .


Leg dan eens uit waarom jouw dump het wel lang gaat volhouden en hoe je veel bezoekers gaat trekken als je reclame op de plaatjes plakt?

Maarten
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 18:06
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Guz schreef:

[...]
Leg dan eens uit waarom jouw dump het wel lang gaat volhouden en hoe je veel bezoekers gaat trekken als je reclame op de plaatjes plakt?

Als mensen gaan betalen voor het uploaden zonder reclame dan kan ie er winst uit halen. Maar er zullen zat mensen zijn die naar een andere site gaan omdat die toch beter zijn.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 18:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Maarten schreef:

[...]
Als mensen gaan betalen voor het uploaden zonder reclame dan kan ie er winst uit halen. Maar er zullen zat mensen zijn die naar een andere site gaan omdat die toch beter zijn.

Er zijn inderdaad genoeg sites zoals imgdumper.nl/.com die je gratis laten uploaden zonder reclame zelfs als je niet geregistreerd bent.

Tom
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 18:13
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Met reclame bedoel ik de google ads . Die reclame op de plaatjes gaat er nog af .

Maarten
Geplaatst op: 26 Jan 2008, 18:17
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Als je dat er later op zet dan heb je meer kans op blijvende uploaders dan op de manier hoe je het nu doet.

Stijn
<b>Neuker</b>
Geplaatst op: 27 Jan 2008, 00:00
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Ik zat net even op SD en wat kom ik tegen
Dat uploadnow al te koop staat na 1 week
ze hebben het lang vol gehouden. [url]http://www.sitedeals.nl/website-verkopen-kopen/24183-uploadnow-nl-xxxbez-dag-xx-inkomsten-mnd.html[/url]

Stfn
1th
Geplaatst op: 27 Jan 2008, 00:08
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Vind de layout er opzich goed uitzien vind alleen jammer dat je 1,30 moet betalen voor meer opties en dan maar 20dagen die opties hebt.

Guz
Housejunkie
moderator
Geplaatst op: 27 Jan 2008, 00:42
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Blijkbaar is de site alweer verkocht... Weer een imagedump minder. Ik zei het je, je houd het nog een jaar uit. Laat staan een week.

Dit topic lijkt me erg onnodig als je al weet je website te verkopen, ik neem aan dat je dit niet vannacht even bedacht hebt.

Zo onnodig als het maar kan.

[Laatst bewerkt door Guz op zondag 27 januari 2008, om 00:51]
Rian
Geplaatst op: 27 Jan 2008, 01:07
PimpCoins: 0
💸+
Bewerken Quote

Haha, doe nou niet alof jij dit gemaakt heb, is gewoon van SiteDeals.nl gekocht

📫

Nieuw privébericht

🔥

Registreren


Login